eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryBudowa kanalizacji sanitarnej w Gostyni.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130080 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 325 68 31

1.5.8.) Numer faksu: 32 325 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.wyry.pl/3320023/dokument/27409

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5701ffa-acc2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003552/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyni poza Aglomeracją.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. Niniejsze zamówienie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Zadanie 1 współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045776/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5771656,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej
w Gostyni”. Inwestycja ma na celu części realizacji niewykonanych do tej pory odcinków kanalizacji sanitarnej.
2. Ze względu na charakter prowadzenia robót oraz uwarunkowania technologiczne inwestycja została podzielona na trzy zadania:
d) Zadanie 1 – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zakres finansowany z PROW”.
Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar poza ustanowionym obszarem Aglomeracji, w rejonie ulic Rybnicka i Motyla w Gostyni. W ramach inwestycji zostaną wykonanie roboty budowlano-montażowe związanie z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej w układzie ciśnieniowym w tym:
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 180 x 16,4,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11)140 x12,7,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 125 x 11,8,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 90 x 8,2,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 50 x 4,6,
- SW studnie węzłowe betonowe ø 2 000mm,
- PG pompownie przydomowe z PE - HD z wyposażeniem i zasilaniem,
- Odtworzenie nawierzchni,
- Odtworzenie nawierzchni z tłucznia,
- Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej (materiał z rozbiórki),
- Odwodnienie wykopów,
- Obsługa geodezyjna (geodezja powykonawcza),
- Roboty towarzyszące.
e) Zadanie 2 – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zakres finansowany ze środków własnych”.
Zakres realizacji inwestycji obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z wykonaniem przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej w układzie ciśnieniowym, stanowi on uzupełnienie zadania 1 o wykonanie następujących odcinków kanalizacji:
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 90 x 8,2,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 50 x 4,6,
- PG pompownie przydomowe z PE - HD z wyposażeniem i zasilaniem,
- Odtworzenie nawierzchni,
- Odtworzenie nawierzchni z tłucznia,
- Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej (materiał z rozbiórki),
- Odwodnienie wykopów,
- Obsługa geodezyjna (geodezja powykonawcza),
- Roboty towarzyszące.
f) Zadanie 3 – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni poza Aglomeracją – zakres PFU”.
Zadanie wykonać należy w trybie projektuj buduj, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- uzyskanie niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zgód i uzgodnień (wejście w teren, uzgodnienia z gestorami sieci i zarządcami dróg i inne), Zamawiający posiada wyłącznie zgody na wejście w teren i lokalizację pompowni ścieków właścicieli działek, na których zlokalizowany jest przyłączany budynek,
- przeprowadzenie postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych opisanego w Prawie budowlanym,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 90 x 8,2,
- Wykonanie przewodów tłocznych PEHD PE 100PN 16 (SDR11) 50 x 4,6,
- PG pompownie przydomowe z PE - HD z wyposażeniem i zasilaniem,
- Odtworzenie nawierzchni,
- Odtworzenie nawierzchni z tłucznia,
- Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej (materiał z rozbiórki),
- Odwodnienie wykopów,
- Obsługa geodezyjna (geodezja powykonawcza),
- Roboty towarzyszące .
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, Załącznik A do SIWZ tj. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy.
C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
Pozostałe kody:
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45315300-1 Instalacja zasilania elektrycznego
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych
1. Niniejsze zamówienie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Zadanie 1 współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
E. Informacje Zamawiającego:
1. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 Pzp.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SWZ:
a) dokumentacji projektowej,
b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) projektowanych postanowieniach umowy.
2. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub STWiOR został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.
4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów kart katalogowych, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
5. Ilekroć w STWiOR, dokumentacji projektowej jest mowa o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp.
6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom STWiOR i SWZ.
7. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy
w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5510197,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8598280,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5510197,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JKM Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAPOMI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252415784

7.3.3) Ulica: ul. Skalna 6/12

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5510197,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.