Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia hybrydowego oraz rozbudowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARA KORNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 191
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kornica
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kornica.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia hybrydowego oraz rozbudowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d2e92e-562c-435b-b383-1d91ad6b8b26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010726/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63d2e92e-562c-435b-b383-1d91ad6b8b263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje zawiera rozdział XII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawiera rozdział XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera rozdział II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUZ.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Budowa oświetlenia hybrydowego oraz rozbudowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji n/w zadań:
Zadanie Nr 1: Budowa oświetleniowych latarni hybrydowych
1.1. Zakres robót dla zadania: budowa oświetleniowych latarni hybrydowych w pasach dróg na terenie m.: Czeberaki, Wyrzyki, Nowa Kornica, Kolonia Kornica, Wygnanki i Kobylany gm. Stara Kornica:
a) budowa ocynkowanych słupów stalowych na prefabrykowanych betonowych fundamentach dla lamp hybrydowych wg specyfikacji w PT (Zał. Nr 1)- 25 kpl.,
b) wykonanie uziemienia ochrony odgromowej słupów oświetlenia hybrydowego - 25 szt.
c) wykonanie pomiarów uziomów - 25 szt.
1.2. Zakres robót dla zadania: budowa oświetleniowych latarni hybrydowych w pasie drogowym w m. Wólka Nosowska gm. Stara Kornica:
a) budowa ocynkowanych słupów stalowych na prefabrykowanych betonowych fundamentach dla lamp hybrydowych wg specyfikacji w PT (Zał. Nr 1) - 14 kpl.,
b) wykonanie uziemienia ochrony odgromowej słupów oświetlenia hybrydowego - 14 szt.,
c) wykonanie pomiarów uziomów - 14 szt.
1.3. Zakres robót dla zadania: budowa oświetleniowych latarni hybrydowych w pasach dróg w m. Kiełbaski i Kobylany gm. Stara Kornica:
a) budowa ocynkowanych słupów stalowych na prefabrykowanych betonowych fundamentach dla lamp hybrydowych wg specyfikacji w PT (Zał. Nr 1) - 33 kpl.,
b) wykonanie uziemienia ochrony odgromowej słupów oświetlenia hybrydowego - 33 szt,
c) wykonanie pomiarów uziomów - 33 szt.
1.4. Zakres robót dla zadania: budowa oświetleniowych latarni hybrydowych w pasach dróg na terenie m.: Czeberaki, Popławy, Stara Kornica, Kornica Kolonia, Wólka Nosowska, Kolonia Wólka Nosowska, Koszelówka i Rudka gm. Stara Kornica:
a) budowa ocynkowanych słupów stalowych na prefabrykowanych betonowych fundamentach dla lamp hybrydowych wg specyfikacji w PT (Zał. Nr 1) - 33 kpl.,
b) wykonanie uziemienia ochrony odgromowej słupów oświetlenia hybrydowego - 33 szt,
c) wykonanie pomiarów uziomów - 33 szt.
Zadanie Nr 2: Budowa wydzielonego oświetlenia w m. Rudka i Popławy
- budowę oświetleniowych linii kablowych YAKXS4x25 na głębokości 1,2m dł. trasy 275m - 310m,
- budowę elektroenergetycznego przyłącza nN kablem typu YAKXS4x25 od granicy działki
punktu A do słupa nr 16/1 dł. trasy – 46m - 51m,
- ustawienie stalowych słupów oświetleniowych wys. 9m z wysięgnikami i oprawami LED70W - 6kpl.,
- wykonanie uziemia ochronnego - 1 szt.,
- wykonanie pomiarów izolacji kabli oświetleniowych i uziomów.
Zadanie nr 3: Dobudowa gminnego oświetlenia drogowego na ist. napowietrznej linii nN
- montaż wyprowadzenia obwodu oświetleniowego z ist. SzO Kobylany 1 na stacji 15/0,4kV Kobylany 1 w kier. słupa nr 1 linii napowietrznej nN należącej do PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin - 1 kpl.,
- montaż przewodu oświetlenia drogowego ASXSn2x25 o długości trasy 705m - 725m,
- montaż wysięgników i nowych opraw LED50W na ist. słupach - 12 szt.,
- sprawdzenie istniejących uziomów i montaż ochronników na słupie nr 1 i 17 - 2 szt.,
- wykonanie pomiarów izolacji przewodu i uziemień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli:- wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadania inwestycyjne polegające na instalacji po minimum 60 lamp hybrydowych (solarno-wiatrowych) w każdym zadaniu.
- dysponuje zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład którego wejdą:
1) Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
2) co najmniej 2 pracowników uprawnionych do wykonywania prac w technologii Prac Pod Napięciem na terenie PGE Dystrybucja S.A. o/Lublin
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg wymogów Załącznika nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Do wykorzystania wzór wykazu usług (druk), stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ;
- oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, posiadanych upoważnień wykonawcy lub kadry kierowniczej i montażowej wykonawcy - Załącznik nr 11 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- posiadanie przez oferenta Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością zgodny z PN EN ISO 9001 w zakresie: produkcji i montażu urządzeń elektrycznych zasilanych i produkujących energię odnawialną wydany przez niezależną, notyfikowaną jednostkę certyfikującą. Zamawiający dopuszcza przedstawienie dwóch niezależnych certyfikatów tj. jeden dla producenta przedmiotowych lamp hybrydowych ( w zakresie produkcji ) a drugi niezależny dla firmy która będzie wykonywać montaż lamp ( w zakresie montażu ),- oferowany słup lampy hybrydowej musi posiadać Certyfikat na słupy stalowe dla elektrowni wiatrowych wydany przez niezależną, notyfikowaną jednostkę certyfikującą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łosicach, nr rachunku 59 8035 0000 0000 1658 2000 0170 z dopiskiem: „Budowa oświetlenia hybrydowego oraz rozbudowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica”
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
- w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stara Kornica
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 8 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku,
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 10 % wartości umowy, przy czym zaliczka, będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze zaliczkowej wystawionej nie później niż w terminie30 dni od daty podpisania umowy. Termin płatności za fakturę zaliczkową nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury zaliczkowej.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI STARA KORNICA
- Budowa oświetlenia hybrydowego oraz rozbudowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
- Remont i modernizacja budynków Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Starej Kornicy
więcej: przetargi STARA KORNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZWÓJ ENERGETYKI ROZPROSZONEJ OPARTEJ O ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W MIEŚCIE KALETY
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Duchowizna w miejscowości Zakroczym
- Modernizacja oświetlenia na ul. Szkolnej w Józefowie
- "Montaż ogniw fotowoltaicznych na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Gminie Imielin."
- Modernizacja oświetlenia ul. Akacjowej w Kątach Węgierskich wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.