Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077623/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00084551/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00088190/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130214 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych następujących po dniu podpisania umowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych następujących po dniu podpisania umowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121779d1-c827-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Zapewnienie pakietów medycznych dla pracowników CPE oraz ich rodzin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.12.2021.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych następujących po dniu podpisania umowy.
Przewidywana ilość pracowników, którzy będą korzystać z usług dodatkowej opieki medycznej wynosi około 20 -30 pracowników (bez medycyny pracy).
Powyższe ilości są danymi szacunkowymi i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do korzystania z usług medycznych ww. ilości osób.
Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby pracowników korzystających z usług dodatkowej opieki medycznej.
Zamawiający nie partycypuje w kosztach zakupu pakietów dla pracowników. Koszty korzystania z usług medycznych w ramach pakietów jest w 100 % pokrywana przez pracowników.
I. Wymogi ogólne, jakie Wykonawca musi zapewnić podczas świadczenia usług dodatkowej opieki medycznej:
1. Świadczenie kompleksowej opieki medycznej w następujących pakietach:
pakiet Indywidualny – tj. pracownik Zamawiającego,
pakiet Partnerski, tj. małżonek/partner lub 1 dziecko (własne lub przysposobione) do 18 roku życia lub do 26 roku życia, w przypadku młodzieży uczącej się,
pakiet Rodzinny tj. małżonek/partner i wszystkie dzieci pracownika własne lub przysposobione do 18 roku życia lub do 26 roku życia, w przypadku młodzieży uczącej się.
2. W ramach poszczególnych pakietów opieka medyczna może być realizowana w zakresie:
podstawowym,
rozszerzonym.
3. Pracownicy powinni mieć możliwość zmiany Pakietu na rozszerzony lub zamianę na Pakiet Partnerski lub Rodzinny w trakcie trwania umowy.
4. Lekarze i pielęgniarki biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne prawo do wykonywania zawodu.
5. Z tytułu realizacji umowy Wykonawcy przysługuje miesięczne zryczałtowane wynagrodzenie stanowiące sumę kosztów zamówionych pakietów, o których mowa w pkt 1 i 2. (obliczone wg wzoru: [(cena za pakiet Indywidualny * ilość pakietów)+ (cena za pakiet Partnerski * ilość pakietów)+ (cena za pakiet Rodzinny * ilość pakietów)]
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu informację ogólną i zasady umawiania wizyt przez użytkowników pakietów w języku polskim i angielskim.
7. Sieć placówek świadczących usługi medyczne, z których osoby uprawnione mogą korzystać z dodatkowej opieki medycznej w ramach pakietów (konsultacje lekarskie i badania) powinna znajdować się na terenie całego kraju, w szczególności w miastach (wymóg konieczny):
Warszawa – minimalna ilość dostępnych placówek: 10,
Kraków - minimalna ilość dostępnych placówek: 2,
Gdańsk - minimalna ilość dostępnych placówek: 2,
Wrocław-minimalna ilość dostępnych placówek: 2,
Olsztyn – minimalna ilość dostępnych placówek: 2.
8. Minimalną ilość placówek świadczących usługi z zakresu opieki medycznej powinny stanowić placówki własne oraz placówki partnerskie, z którymi Wykonawca podpisał umowę na świadczenie ww. usług. O zmianie wykazu placówek Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, z tym, że minimalna liczba placówek dostępna w poszczególnych miastach, o których mowa w pkt 7 musi być zachowana.
9. Zamawiający musi zapewnić (w ramach pakietów) możliwość korzystania z usług medycznych we wszystkich palcówkach Wykonawcy (własnych i partnerskich) na terenie całego kraju.
10. Wykonawca zapewni stały dostęp do informacji (na stronie internatowej Wykonawcy) o dostępnych placówkach medycznych (podzielone na województwa).
11. Konsultacje lekarskie w zależności od potrzeby muszą obejmować: wywiad, badanie przedmiotowe, skierowanie na badania diagnostyczne, postawienie wstępnej diagnozy, leczenie, wskazania do dalszego leczenia specjalistycznego, wystawianie zaświadczeń o stanie zdrowia, niezdolności do pracy, wystawianie recept na leki lub materiały medyczne.
12. Koszt materiałów i środków medycznych wykorzystywanych w trakcie wykonywania zabiegów laboratoryjnych i ambulatoryjnych (np. bandaże, opatrunki, gips, plastry, igły, środki dezynfekujące, nici chirurgiczne, itp.) wchodzi w cenę abonamentu pakietów.
13. Czas oczekiwania na wizytę u lekarza internisty, medycyny rodzinnej, pediatry nie może trwać dłużej niż 3 dni robocze od dnia rezerwacji wizyty we wskazanym przez pracownika mieście.
14. Czas oczekiwania na wizytę u lekarzy specjalistów nie może trwać dłużej niż 20 dni roboczych od dnia rezerwacji wizyty we wskazanym przez pracownika mieście.
15. Zapisy w pkt 13 i 14 nie dotyczą okresów sezonowej lub podwyższonej zapadalności na grypę oraz epidemii. W ww. sytuacjach Wykonawca wykona usługi medyczne bez zbędnej zwłoki i dołoży wszelkich starań, aby ten termin nie przekraczał 2 krotności czasu oczekiwania na wizytę.
16. Możliwość całodobowej rezerwacji terminów usług przez osoby uprawnione bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub przez platformę rejestracji do opieki medycznej.
17. Możliwość korzystania z konsultacji lekarskich stacjonarnie i w formie teleporady.
18. Wykonawca musi zapewnić możliwość korzystania z tych samych usług medycznych w ramach pakietu Indywidualnego, Partnerskiego i Rodzinnego.
19. Możliwość wyboru przez użytkowników pakietów miejsca udzielania świadczeń medycznych. W przypadku wyboru przez Użytkownika miejsca udzielenia świadczeń medycznych nie ma zastosowania pkt 13 i 14. Czas oczekiwania w takim wypadku winien być rzeczywisty, to jest dostosowany do wolnych terminów w wybranym przez Użytkownika miejscu (pierwszy wolny termin).
20. Zamawiający dopuszcza możliwość limitowania przez Zamawiającego minimalnego okresu korzystania z pakietu przez osoby Uprawnione, z tym, że minimalny okres korzystania nie może być dłuższy niż 12 miesięcy rozliczeniowych. Zmiana pakietu na rozszerzony lub Partnerski/Rodzinny w trakcie trwania umowy nie powoduje wydłużenia minimalnego okresu korzystania z pakietu. Oznacza to, że osoba Uprawniona wykupując pakiet zobligowana będzie do korzystania z niego maksymalnie 12 miesięcy rozliczeniowych. Wykonawca w ofercie określi minimalny okres korzystania z pakietu przez osobę Uprawnioną.
21. Zgłaszanie przystąpienia, zmian i rezygnacji z pakietów musi być dokonywane przez wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika.
22. W ramach pakietów Wykonawca zapewnia:
brak limitów na konsultacje u lekarzy specjalistów, lekarza rodzinnego, pediatry i internisty,
brak limitów na badania diagnostyczne, laboratoryjne, ambulatoryjne,
brak karencji dla osób uprawnionych, możliwość korzystania ze wszystkich świadczeń od dnia wykupienia pakietu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: ul. Konstruktorska 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Spółdzielnia Pracy Lekarzy Specjalistów "Zdrowie" NZOZ w Olsztynie ul. Ratuszowa 4- świadczenie części usług w Olsztynie ; EMC Instytut Medyczny S.A. ul. Pilczycka 144-148, 54-144 Wrocław - świadczenie części usług we Wrocławiu; Centrum Medyczne POLMED , ul. Wyszyńskiego 5B, 10-547 Olsztyn - świadczenie części usług w Olsztynie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- SZP/242-228/2024 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Wrocławskiej
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.