Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00015785/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00058326/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Płaska wraz z niezbędną infrastrukturą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płaska 53
1.5.2.) Miejscowość: Płaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876439080
1.5.8.) Numer faksu: 876439081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0816e978-8c1e-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Płaska wraz z niezbędną infrastrukturą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0816e978-8c1e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00513038/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynków stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Płaska wraz z niezbędną infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1924000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont budynków stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Płaska wraz z niezbędną infrastrukturą”, w ramach następujących części niniejszego zamówienia:1) CZĘŚĆ I: Remont budynków stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Płaska wraz niezbędną infrastrukturą.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na:
I. SUW Płaska - wykonanie ocieplenia budynku, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego, wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne, wykonanie opasek wokół budynku, wykonanie ogrodzenia, budowa sieci wodociągowej fi 90 PEHD Płaska - Pobojno długości 403,0 mb.
II. SUW Serski Las – naprawa ocieplenia budynku, wymiana drzwi wejściowych, wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego, poprawa systemu uzdatniania wody z orurowaniem ze stali kwasoodpornej i pełnym sterowaniem, dostawa i montaż inst. fotowoltaicznej o mocy 9,9 kWp.
III. SUW Gruszki - naprawa ocieplenia budynku, wymiana drzwi wejściowych, wymiana oświetlenia na energooszczędne, poprawa systemu uzdatniania wody z orurowaniem ze stali kwasoodpornej i pełnym sterowaniem, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączone do SWZ – Zaktualizowane PFU dla cz. I - załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje roboty opisane w PFU oraz niewymienione, a konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 1080600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont budynków stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Płaska wraz z niezbędną infrastrukturą”, w ramach następujących części niniejszego zamówienia:CZĘŚĆ II: Adaptacja budynku po byłej szkole w m. Strzelcowizna
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac polegających na adaptacji budynku po byłej szkole na budynek administracyjno – biurowy z niezbędną infrastrukturą.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi wymaganymi prawem, zgodami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych i realizacja zadania.
W ramach zadania przewiduje się niżej wymienione prace:
- przebudowę i remont budynku przeznaczonego pod potrzeby administracji i obsługi sieci wodociągowej na terenie Gminy Płaska,
- zakup i montaż paneli fotowoltaicznych,
- montaż oświetlenia energooszczędnego LED na budynku i na działce,
- wykonanie nowego przyłącza energetycznego i wodociągowego,
- wykonanie oczyszczalni ścieków o przepustowości do 1 m3/dobę,
- demontaż starego ogrodzenia i montaż nowego ogrodzenia wraz z dwiema bramami wjazdowymi i furtką,
- wykonanie dróg dojazdowych placów manewrowych i chodników oraz opasek wokół budynku
- Wykonanie nawierzchni biologicznie czynnej (niska zieleń), nowe nasadzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SWZ:
– PFU dla cz. II - załącznik nr 11 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje roboty opisane w PFU oraz niewymienione, a konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 844000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4071300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1728000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne San-System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471613479
7.3.3) Ulica: Mazurska 30B
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1728000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. "SZCZEPAŃSKI" MICHAŁ SZCZEPAŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461556225
7.3.3) Ulica: Elektryczna 2/3
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "SZCZEPAŃSKI "MICHAŁ SZCZEPAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.