Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105485/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 32 57 639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-mikolow.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych i analizatora parametrów biochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a7333c-b0de-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105485/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 578040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych - zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 3a do SWZ.1. Wymagania dotyczące aparatu:
• analizator nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym, rok produkcji nie wcześniej niż 2019
• parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 2a do SWZ
• instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim, – jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora w formie papierowej
• paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą analizatora
• Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – wraz z dostawą analizatora
• pakiet startowy analizatora – wraz z dostawą analizatora
• aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą analizatora
2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 3a do SWZ
• Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń
• zamówienia dokonywane będą e-mailem
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych
• czas realizacji zamówień do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy
• termin ważności dostarczanych odczynników – nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 3a do SWZ
• termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny – 30 dni od daty wystawienia faktury
3. Wymagania dotyczące serwisu
a) nieodpłatny autoryzowany serwis analizatora w całym okresie obowiązywania umowy
b) w ramach nieodpłatnego serwisu wszystkie naprawy i niezbędne do napraw części zamienne na koszt Wykonawcy
c) w ramach nieodpłatnego serwisu przegląd diagnostyczno - konserwacyjny przynajmniej 1 raz w roku na koszt Wykonawcy z wydaniem certyfikatu poprawności działania i wpisem do paszportu analizatora
d) Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania awarii przez 24 h/dobę 7 dni w tygodniu telefonicznie i/lub e-mailem
e) czas przybycia serwisu, podjęcie działań i usunięcia usterki/awarii - nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii niezależnie od dnia tygodnia
f) w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 24 godzin Wykonawca pokryje koszty badań wykonanych w najbliższym laboratorium na podstawie wystawionej refaktury w terminie określonym w dokumencie
g) w przypadku nie usunięcia awarii analizatora w czasie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawca zapewnia nieodpłatnie analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany, w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia
h) w przypadku powtarzających się trzech kolejnych awarii w ciągu kwartału kalendarzowego, które uniemożliwiają wykonywanie badań (czas przestoju powyżej 72h), Wykonawca wymieni nieodpłatnie analizator na własny koszt w terminie do 5 dni od daty ostatniej awarii i pokryje koszty odczynników i innych materiałów potrzebnych do uruchomienia i skonfigurowania nowego analizatora
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 146020,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów biochemicznych zgodnie z opisem w załączniku nr 2b do SWZ oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 3b do SWZ.1. Wymagania dotyczące aparatu:
• analizator nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym rok produkcji nie wcześniej niż 2017
• parametry graniczne analizatora określono w załączniku nr 2b do SWZ
• instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim, – jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora w formie papierowej
• paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą
• Deklaracja Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – wraz z dostawą analizatora
• aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą analizatora
• sprzęt dodatkowy: dzierżawa chłodni na odczynniki na okres trwania umowy. Dostawca zapewni Zamawiającemu możliwość pierwokupu dostarczonej chłodni po zakończeniu okresu umowy za kwotę równą jednomiesięcznej kwoty dzierżawy.
2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 3b do niniejszej SWZ
• Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń
• zamówienia dokonywane będą e-mailem
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych
• czas realizacji zamówień do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, dostawa na koszt Wykonawcy
• termin ważności dostarczanych odczynników – nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 3b do SWZ
• termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny – 30 dni od daty wystawienia faktury
3. Wymagania dotyczące serwisu
• nieodpłatny autoryzowany serwis analizatora w całym okresie obowiązywania umowy
• w ramach nieodpłatnego serwisu wszystkie naprawy i niezbędne do napraw części zamienne na koszt Wykonawcy
• w ramach nieodpłatnego serwisu przegląd diagnostyczno – konserwacyjny przynajmniej 1 raz w roku na koszt Wykonawcy z wydaniem certyfikatu poprawności działania i wpisem do paszportu analizatora
• Wykonawca zapewnia możliwość przyjęcia zgłoszenia awarii przez 24h/dobę 7 dni w tygodniu telefonicznie i/lub e-mailem
• czas przybycia serwisu, podjęcie działań i usunięcia usterki/awarii - nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii niezależnie od dnia tygodnia
• w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 24 godzin Wykonawca pokryje koszty badań wykonanych w najbliższym laboratorium na podstawie wystawionej refaktury w terminie określonym w dokumencie
• w przypadku nie usunięcia awarii analizatora w czasie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawca zapewnia nieodpłatnie analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany, w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia
• w przypadku powtarzających się trzech kolejnych awarii w ciągu kwartału kalendarzowego, powodujących brak możliwości zachowania ciągłości badań (czas przestoju powyżej 48 godzin), Wykonawca wymieni nieodpłatnie analizator na własny koszt w terminie do 3 dni od daty ostatniej awarii i pokryje koszty odczynników i innych materiałów potrzebnych do uruchomienia i skonfigurowania nowego analizatora
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 432020,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie był w stanie zapoznać się z treścią złożonej oferty podczas czynności otwarcia ofert. Wina za ten stan rzeczy leży po stronie Zamawiającego - w dniu otwarcia ofert wystąpiła konieczność przeinstalowania systemu operacyjnego po awarii dysku na komputerze, na którym dokonywana była czynność otwarcia ofert. Na nowym systemie operacyjnym została uruchomiona przeglądarka internetowa (Firefox) z domyślnymi ustawieniami. Wskutek tego pliki .pdf nie zapisywały się automatycznie na komputerze co doprowadziło do niewłaściwego otwarcia, niezapisania złożonej oferty w zakresie Zadania nr 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492808,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492808,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492808,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beckman Coulter Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141507942
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492808,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA W MIKOŁOWIE
- Paniowska Chata Pokoleń - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Mikołowie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- Dostawa odczynników do równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą 3 sztuk analizatorów parametrów krytycznych na okres 7 miesięcy
- Zakup i dostawa testów do badań metodą ELISA do posiadanego analizatora (Chorus Trio) w celu poszerzenia oferty diagnostycznej o dodatkowe badania dla Pracowni Wirusologii
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych oraz dzierżawa analizatora z technologią immunofluorescencyjną
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.