Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195042/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie specjalistycznej oceny stanu zachowania drzew wraz z gospodarką drzewostanem dla drzew rosnących na terenach położonych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tragowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie specjalistycznej oceny stanu zachowania drzew wraz z gospodarką drzewostanem dla drzew rosnących na terenach położonych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7488a1a1-bf30-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowania związane z zielenią, ekspertyzy dendrologiczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-13/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 321035,78 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77133,33 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie specjalistycznej oceny stanu zachowania drzew wraz z gospodarką drzewostanem dla drzew rosnących na terenach położonych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy oraz w załączniku nr 3 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu umowy i w załączniku nr 4 do SWZ – warunki techniczne wykonania prac.
Szczegółowy wykaz drzew wraz z numerem z bazy danych o terenach zieleni m.st. Warszawy przedstawione są w załączniku nr 2 do SWZ – kosztorys ofertowy - Wykonawca sprawdzi lokalizację drzewa po tym nr pod adresem: https://mapa.um.warszawa.pl, zakładka: Zieleń, w wyszukiwarce, w zakładce zaawansowane należy wpisać w wolne miejsce frazy nr z bazy (D….) oraz w załączniku nr 5 do SWZ – wykaz lokalizacji drzew (załącznik graficzny) z zaznaczonymi drzewami objętymi zamówieniem.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.),
o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w załączniku nr 2 do umowy (nr 3 do SWZ).
Wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej,
a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymogów oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 1
do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211300-5 - Usługi selekcji drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach jednej lub dwóch umów usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto obejmujące swoim zakresem wykonanie specjalistycznego opracowania dendrologicznego – ekspertyzy (opinii) dendrologicznej z użyciem specjalistycznego sprzętu diagnostycznego tj. tomografu i sprzętu do wykonywania testu obciążeniowego.b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
co najmniej jedną osobę będącą dendrologiem lub arborystą z ukończonymi kursami arborystycznymi II stopnia lub posiadającą:
• wykształcenie wyższe o kierunku ogrodniczym, architektura krajobrazu lub leśnictwo oraz 3 lata doświadczenia zawodowego,
• wykształcenie średnie o kierunku ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub leśnictwo oraz 5 lat doświadczenia zawodowego.
Dendrolog lub arborysta posiada tytuł Rzeczoznawcy w zakresie dendrologii nadany przez Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew lub Międzynarodowe Towarzystwo Uprawy i Ochrony Drzew lub obowiązujący certyfikat European Tree Workers;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego
do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt. 2 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ,
2) dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
3) wykazu osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnienie warunku określonego w Dziale VI ust. 1 pkt. 2 lit. b) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie formularza oferty;
2) załączenie do oferty wypełnionego kosztorysu ofertowego, stanowiącego integralną część oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
3) załączenie do oferty oświadczeń Wykonawcy stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki nr 6 i 7 do SWZ,
4) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
5) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby
(tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy podmiot będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia);
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia, o których mowa w pkt 3) i w pkt. 4) dotyczących każdego podmiotu oraz oświadczenie dotyczące zakresu usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy,
8) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w ust. 9 pkt 3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja zieleni przydrożnej na terenie Gminy Zielonki
- Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.
- Porządkowanie terenu użytku ekol. Kamionka Piast, użytku ekol. Łąki w NWK oraz ścieżki przyr.-edu. w okolicy użytku ekol. Łąki w NWK, terenu Grudzicki Grąd, utrzymanie wybiegów dla psów w Opolu.
- Usługa z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2025
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2025 - 2026
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.