Og³oszenie z dnia 2025-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole- II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Poniatowskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 26 26 140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@spzozkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spzozkolo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole- II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bed9b227-312c-4eed-b5d4-7a59984d70a8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00130724
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00089304/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby SPZOZ w Kol
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bed9b227-312c-4eed-b5d4-7a59984d70a83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niemniejszym postepowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej sekretariat@spzozkolo.pl lub iwonaklassura@spzokolo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wysy³anie i odbieranie dokumentów elektronicznych, kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w e-zamowniach.gov.pl/komponent-edukacyjny
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonuj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Kole, przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 25, 62-600 Ko³o. Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych – z którym mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres administratora, poprzez e-mail: iod@spzozkolo.pl; tel. 63 2626150.
2. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbêdne do realizacji zawartej umowy,
a jego podstawê prawn± stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
3. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych nie jest obowi±zkowe, jednak odmowa ich podania mo¿e uniemo¿liwiæ udzielenie zamówienia publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia umowy, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Administrator przeka¿e Pani/Pana dane osobowe osobom lub podmiotom, upowa¿nionym
a tak¿e w³a¶ciwym organom, stosownie do obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
6. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych do pañstwa trzeciego ani
do organizacji miêdzynarodowych.
7. W oparciu o przetwarzane dane osobowe administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania stosowanie
do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00 .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.D¦M-ZP.240.07.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego pacjentów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji us³ug w nastêpuj±cych zakresach:
1) ZAKRES NR 1 - Transport sanitarny zwyk³y szpitalny oraz PN¦ – gotowo¶æ ca³odobowa– czas reakcji na rozpoczêcie realizacji o momentu zg³oszenia zlecenia – 15 minut.
2) ZAKRES NR 2 – Transport sanitarny na zlecenie lekarza POZ – gotowo¶æ do transportu w dni robocze w godz. od 8.00 do 18.00 – transport odbywa siê po ustaleniu terminu przez pracownika Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena bêdzie dokonywana wed³ug skali procentowej. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta która uzyska najwy¿sz± warto¶æ procentow± oceny koñcówek.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy udzia³u w postêpowaniu:
- o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówieñ publicznych, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶lonych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z
przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz OFERTA – za³±cznik nr 1 do SWZ.2) Formularz cenowy – za³±cznik nr 2 do SWZ
3) o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale VIII i X niniejszej specyfikacji – za³±cznik nr 3 i 7 do SWZ.
4) Wykaz us³ug – za³±cznik nr 4 do SWZ
5) Pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust.2 ustawy prawo zamówieñ publicznych, w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
6) Pe³nomocnictwa do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i wskazywaæ: postêpowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówieni, ustanowionego pe³nomocnik oraz zakres umocowania.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia . O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w
jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz±
solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzieleniu zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U 2024 poz. 1320 ze zm.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-10
INNE PRZETARGI Z KO£A
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole- II
- ¦wiadczenie us³ug diagnostycznych, wspieraj±cych dla dzieci przebywaj±cych w pieczy zastêpczej oraz przeprowadzenie warsztatów dla usamodzielnianych wychowanków i rodzin zastêpczych
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego i wielorazowego u¿ytku - II (uzupe³nienie)
- Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych mieszankami mineralno-asfaltowymi na gor±co w roku 2025 z podzia³em na 2 czê¶ci
- Sprz±tanie ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podzia³em na 6 czê¶ci
- "Remont pomieszczeñ na sale zajêæ oraz wydzielenie toalety w budynku Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepe³nosprawno¶ci± Intelektualn± Ko³o w Kole"
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole- II
- US£UGA TRANSPORTOWA UCZESTNIKÓW DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ PN. "PRZYSTAÑ PLUSKOWÊSY" W GMINIE CHE£M¯A W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTAÑ PLUSKOWÊSY"
- ¦wiadczenie us³ug samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
- Us³ugi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
- ¦wiadczenie us³ugi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkañców miasta Gniezna
- Transport sanitarny pacjentów dla Centrum Diagnostyczno-Leczniczego i Zak³adu Radioterapii we W³oc³awku
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.