Og³oszenie z dnia 2023-03-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00214440/01 - Wynik z dnia 2023-05-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okrêgu p³ockiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W P£OCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Obroñców Warszawy 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48242674589
1.5.8.) Numer faksu: +48242674583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budzet.poplo@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/web/po-plock/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okrêgu p³ockiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff7d263e-be7b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00130836
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00084660/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okrêgu p³ockiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7d263e-be7b-11ed-8261-62cbbe4d0ca43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci SWZ lub OPiW) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu: 22 458-77-99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: budzet.poplo@prokuratura.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3029-7.261.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 771360,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 1 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Okrêgowej w P³ocku przy Pl. Obroñców Warszawy 8, ul. Ko¶ciuszki 11 i ul. Kazimierza Wielkiego 46.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 274400,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 2 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Gostyninie przy ul. Wojska Polskiego 56.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 69750,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 3 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach budynku Prokuratury Rejonowej w M³awie przy ul. Grzebskiego 10.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 68200,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 4 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w P³ocku przy ul. Padlewskiego 4.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 83110,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 5 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w P³oñsku przy ul. P³ockiej 39.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 71300,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 6 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Sierpcu przy Pl. Kardyna³a Wyszyñskiego 16.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 68200,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 7 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 68200,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz zamawiaj±cego us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach oraz terenów nale¿±cych do Prokuratury Okrêgowej w P³ocku oraz Prokuratur Rejonowych w Gostyninie, M³awie, P³ocku, P³oñsku, Sierpcu, Sochaczewie i ¯yrardowie oraz terenu wokó³ budynków.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 8 – ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w pomieszczeniach budynku Prokuratury Rejonowej w ¯yrardowie przy ul. Okrzei 58.
3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 68200,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja nadzoru jako¶ci us³ugi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 500.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych do¶wiadczenia oraz potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci;
a) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci proporcjonalnej do przedmiotu zamówienia, a w przypadku sk³adania ofert czê¶ciowych na jedn± lub wiêksz± liczbê czê¶ci zamówienia – o warto¶ci proporcjonalnej do tych czê¶ci zamówienia.
Ka¿da z wykazanych us³ug powinna polegaæ na ochronie obiektów o powierzchni:
• w zakresie Czê¶ci nr 1 – co najmniej 1.500,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 2 – co najmniej 200,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 3 – co najmniej 400,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 4 – co najmniej 700,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 5 – co najmniej 300,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 6 – co najmniej 300,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 7 – co najmniej 1.000,00 m2;
• w zakresie Czê¶ci nr 8 – co najmniej 500,00 m2.
W przypadku sk³adania oferty na realizacjê kilku Czê¶ci, wykazane us³ugi musz± spe³niaæ warunek dla Czê¶ci o wymaganej najwiêkszej powierzchni u¿ytkowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± Wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie na spó³kê.
3) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
W przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± Wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie na spó³kê.
4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis lub informacjê sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – celem wykazania spe³nienia warunku opisanego w Dziale V ust. 2 pkt. 2 niniejszej SWZ.
2) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia okre¶lon± przez Zamawiaj±cego – celem wykazania spe³nienia warunku opisanego w Dziale V ust. 2 pkt. 3 niniejszej SWZ.
3) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – celem wykazania spe³nienia warunku opisanego w Dziale V ust. 2 pkt. 4 lit. a) niniejszej SWZ; W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wzór druku stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularze Cenowe – w zakresie wybranych przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia – od Czê¶ci nr 1 do Czê¶ci nr 8.2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy zamierzaj±cy wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy. Pe³nomocnictwo musi wskazywaæ w szczególno¶ci: postêpowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika, zakres jego umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawcy.2) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada elektronicznie odrêbne o¶wiadczenie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy,
cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy w zakresie:a) zmian wynikaj±cych z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
b) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug);
c) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
d) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia.
2) Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia w tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie dwustronnie podpisanego aneksu do umowy.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: terminu realizacji umowy, zmiany miejsca us³ugi, zasad realizacji umowy, warunków p³atno¶ci oraz okre¶la nastêpuj±ce warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawieraj±cego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
- Us³ugê sprz±tania i utrzymania w czysto¶ci budynków nale¿±cych do Archiwum Pañstwowego w P³ocku.
- Dostawa artyku³ów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Go¶licach na 2025 rok
- Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- Wykonywanie us³ug portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Us³uga w zakresie ochrony obiektów Zespo³u Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Us³uga w zakresie ca³odobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowan± firmê ochroniarsk± w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.