Og³oszenie z dnia 2025-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 104059R „Ko³o Suszka” w Hucie Komorowskiej o nawierzchni asfaltowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Majdan Królewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://majdankrolewski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi gminnej nr 104059R „Ko³o Suszka” w Hucie Komorowskiej o nawierzchni asfaltowej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15c7dc0c-33ab-415f-a6c4-0fe9b02f7fa9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00130842
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00084579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Remont drogi gminnej nr 104059R "Ko³o Suszka" w Hucie Komorowskiej o nawierzchni asfaltowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich prze-s³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl,
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±-cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Maj-dan Królewski jest Wójt Gminy Majdan Królewski, ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@majdankrolewski.pl; ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski jest Grzegorz Mazur, tel. 15 847 10 74 wew.44
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w ce-lu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.03.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej nr 104059R „Ko³o Suszka” w Hucie Komorowskiej o nawierzchni asfaltowej”
1) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 0,412 km
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materia³u z rozbiórki na odl. do 5 km, w miejsce wskazane przez zamawiaj±cego – 1 442,00 m²
- Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiêbiernymi o poj. ³y¿ki 0,15 m³ w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami wy³adowczymi na odleg³o¶æ do 3 km na grubo¶æ 20cm – 329,00 m³
2) Fundamentowanie chodników
- Profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a wykonane mechanicznie – 1 648,00 m²
- Stabilizacja cementem gruntu na miejscu o wytrzyma³o¶ci 1,5MPa zagêszczana mechanicznie o grubo¶ci warstwy 15 cm - 1 648,00 m²
- podbudowa z t³ucznia kamiennego 0-32 lub 0-63mm grubo¶ci 15cm po zagêszczeniu - 1 648,00 m²
3) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i chodników
- Krawê¿niki betonowe Prze³o¿enie Krawê¿ników betonowych na ³awie fundamentowej 100x30x15cm - 29 m
- Prze³o¿enie Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej A na podsypce cementowo-piaskowej 5cm – 60,00 m²
- Warstwa wi±¿±ca nawierzchni z betonu asfaltowego AC16 S W50/70 o grubo¶ci 5cm –
1 500,00 m²
- Warstwa ¶cieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11 S W50/70 o grubo¶ci 3 cm –
1 500,00 m²
4) Roboty wykoñczeniowe
- Regulacja wysoko¶ciowa studzienek kanalizacyjnych – 5 szt.
- U³o¿enie korytek kolejowych szer. 68-44 wys. 59 o gr. 15 cm na podbudowie piaskowo- cementowej. – 130,00 m
- odmulenie przepustów pod zjazdami i korona drogi-– 60,00 m
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia w mniejszym postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, w nastêpuj±cym zakresie:a. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
b. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
c. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
d. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li:
a) Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem zdobytym w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ - wykazu robót budowlanych tj.: prawid³owo wybudowane, przebudowane lub rozbudowane co najmniej jedno zadania polegaj±ce miêdzy innymi na: budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub modernizacji lub remoncie drogi o nawierzchni z asfaltu o ³±cznej warto¶ci nie mniej ni¿ 150 000,00 z³ brutto, s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Zamawiaj±cy nie ogranicza ilo¶ci i rodzaju robót budowlanych, które maj± byæ wykonane w celu spe³nienia w/w warunku. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e co najmniej jeden z nich samodzielnie spe³nia powy¿szy warunek.
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e, w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub us³ug, ¿±daæ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿e-li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ/
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: - Kierownik budowy – bran¿a drogowa – 1 osoba – wymagania:
Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej – minimum w ograniczonym zakresie– wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.2023 poz. 682) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadaæ minimum 2-letnie do¶wiadczenie. Ilo¶æ lat do¶wiadczenia nale¿y liczyæ od daty wystawienia uprawnieñ w specjalno¶ci drogowej.
UWAGA:
Uprawnienia budowlane winny byæ wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U.2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce inne wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wyda-ne na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2021 r., poz. 1646).
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy mo¿e, w zale¿no¶ci od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub us³ug, ¿±daæ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: Wzór wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ/
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub in-formacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wraz z o¶wiadczeniem o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z³o¿onym wraz z ofert± – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiaj±-cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych tj.: prawid³owo wybudowane, przebudowane, rozbudowane lub wyremontowane co najmniej jedno zadanie polegaj±ce miêdzy innymi na: budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub modernizacji i/lub remoncie drogi o nawierzchni z asfaltu o ³±cznej warto¶ci nie mniej ni¿ 150 000,00 z³ brutto, (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³o-tych). Wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od mego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za:
- kierowanie robotami budowlanym w specjalno¶ci drogowej zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia nie-zbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przez Wykonawcê wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 PLN2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Zamawiaj±cy w przypadku udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, okre¶la kwotê wadium dla warto¶ci zamówienia podstawowego.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w BS O/ Majdan Królewski - nr: 03 9180 1018 2004 3000 0244 0006 z dopiskiem "Wadium - nr postêpowania ZP.BIF.271.03.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego (data, godzina, minuta).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:a) W przypadku, o którym mowa w pkt 10 ppkt c, wykonawcy ustanawiaj± pe³no-mocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
c) Zamawiaj±cy nie mo¿e wymagaæ od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy” – Za³±cznik Nr 12
e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 10. ppkt d oraz ppkt e SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wyka-zuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
f) Zamawiaj±cy w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców
g) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy o charakterze nieistotnym, przez co nale¿y rozumieæ zmiany nieodnosz±ce siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu zawarcie umowy, nie mia³yby wp³ywu na ilo¶æ podmiotów zainteresowanych t± procedur±. W powy¿szym kontek¶cie nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych np: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, numeru rachunku bankowego Wykonawcy.Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych we wzorze umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ , z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI MAJDAN KRÓLEWSKI
- "Remont drogi gminnej nr 104059R "Ko³o Suszka" w Hucie Komorowskiej o nawierzchni asfaltowej"
- "Remont dróg o nawierzchni z t³ucznia kamiennego w Brzostowej Górze"
wiêcej: przetargi MAJDAN KRÓLEWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja elewacji od podwórka Remont dachu przy ul. Piastowskiej 64
- Kompleksowe wykonanie tynków cem.-wap. kat.III na ¶cianach i sufitach
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ci±gu ul. Duchowizna w miejscowo¶ci Zakroczym
- Realizacja robót budowlanych i nasadzeñ zieleni zwi±zanych z zadaniem pn.: "Park Kolejowy etap I pod estakadami kolejowymi na odcinku od ul. Miko³aja Kopernika do ul. Grzegórzeckiej Krakowie"
- Przebudowa Placu Niepodleg³o¶ci wraz z przebudow± ci±gu rowerowego przy ul. Sukienników w Chojnicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.