Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052811/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130870 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii dla leśnictw Rytwiny i Dębie w Nadleśnictwie Zawadzkie
wraz z infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530559010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 6
1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774049655
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_zawadzkie/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii dla leśnictw Rytwiny i Dębie w Nadleśnictwie Zawadzkiewraz z infrastrukturą techniczną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4f5479-b312-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 369860,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla obsługi dwóch leśnictw: Rytwiny
i Dębie Nadleśnictwa Zawadzkie wraz z infrastrukturą, w miejscowości Zawadzkie wg projektu indywidualnego, w technologii drewnianej szkieletowej, o wymiarach 8,00m x 11,00m wraz z zagospodarowaniem działki nr ew. 3127/2 oraz instalacjami wod-kan i elektrycznymi. Zaprojektowano poziom 0,00 na wysokości 207,60 m n.p.m.
Budynek zalicza się do XVI kategorii obiektów budowlanych.
Na działce zaprojektowano infrastrukturę:
- wewnętrzną instalację elektroenergetyczną wraz z przyłączem kablowym do WLZ,
- wewnętrzną instalację wod – kan wraz z przyłączem wodociągowym i przykanalikiem do szamba żelbetowego o poj. 6,0 m3,
- ogrodzenie wraz bramą i furtką,
- miejsca postojowe szt. 4,
- dojście do budynku oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych,
Projektowany obiekt to budynek dwóch kancelarii w zabudowie wolnostojącej, parterowy bez poddasza użytkowego, niepodpiwniczony.
Budynek wykonywany w technologii drewnianej szkieletowej z dachem dwuspadowym,
z wykuszem, o konstrukcji drewnianej krokwiowej.
Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a) w cenie oferty należy uwzględnić:
w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
obsługę geodezyjną,
gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy;
wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SIWZ oraz jej pozostałymi załącznikami,
c) gwarancja;
na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 14 do SIWZ, który będzie załącznikiem do umowy;
w przypadku gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
dokumentacją projektową (projektem budowlanym i projektami wykonawczymi - (załącznik nr 10);
szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11).
Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 12), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Inwestor nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze oraz aneksie do opisu technicznego i zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanieo udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna oferta złożona przez firmę CE24 Sp. z o.o. ul. Przewóz 34 lok. 108, 30-716 Kraków została odrzucona przez zamawiającego na postawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.