Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064572/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130877 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Brzeskiej 27 i 29 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 3235717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Brzeskiej 27 i 29 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672bbae0-b960-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/18/2021/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonanie prac remontowych dotyczących elewacji oraz klatki schodowej wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. Brzeskiej 27 we Wrocławiu.2.Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. do SWZ), w tym:
a) Zadanie 1:
- decyzja pozwolenia na budowę nr 5186/2017 z dnia 14.09.2017r.,
- projekt budowlany całościowego remontu budynku,
- informacja dodatkowa opisu przedmiotu zamówienia - projekt wykonawczy,
- projekt organizacji ruchu zastępczego,
- STWiOR całościowego remontu budynku,
- przedmiar robót
2) projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).
3.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca
i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej i elektrycznej opisane w opisującej przedmiot zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.WIZJA LOKALNA
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do komunikowania się w sprawie wizji lokalnej jest Pan Arkadiusz Białek nr tel. 71 326 41 21.
Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Wszelkie wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 749766,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonanie prac remontowych dotyczących elewacji wielorodzinnego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze Przedmieścia Oławskiego przy ul. Brzeskiej 29 we Wrocławiu.2.Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. do SWZ), w tym:
a) Zadanie 2:
- decyzja pozwolenia na budowę nr 5136/2017 z dnia 12.09.2017r.,
- projekt budowlany całościowego remontu budynku,
- informacja dodatkowa opisu przedmiotu zamówienia - projekt wykonawczy,
- projekt organizacji ruchu zastępczego,
- STWiOR całościowego remontu budynku,
- przedmiar robót,
2) projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca
i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej opisane w opisującej przedmiot zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4.WIZJA LOKALNA
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do komunikowania się w sprawie wizji lokalnej jest Pan Arkadiusz Białek nr tel. 71 326 41 21.
Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Wszelkie wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 230885,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 791607,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1617571,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 791607,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DARIUSZ MOSKOWSKI ul. Braniborska 14, 53-680 Wrocław
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KATARZYNA MOSKOWSKA ul. Braniborska 14, 53-680 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021258720
7.3.3) Ulica: ul. Braniborska 14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-680
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 791607,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245818,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713467,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346215,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DARIUSZ MOSKOWSKI ul. Braniborska 14, 53-680 Wrocław
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KATARZYNA MOSKOWSKA ul. Braniborska 14, 53-680 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021258720
7.3.3) Ulica: ul. Braniborska 14,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-680
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
REMOS S.C. DARIUSZ MOSKOWSKI KATARZYNA MOSKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346215,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.