eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 1 im. Hansa Christiana Andersena w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 1 im. Hansa Christiana Andersena w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 1 im. Hansa Christiana Andersena

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270553971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brynowska 82

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-585

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 252 45 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp1katowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp1katowice.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące kuchni w Miejskim Przedszkolu nr 1 im. Hansa Christiana Andersena w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c3dbbdc-b4ba-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestycje dotyczące kuchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110462/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/169/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 484101,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kuchni budynek „A” w zakresie wszystkich branż wraz z wyposażeniem.
W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych do kuchni, zmywalni, wydawalni posiłków oraz pozostałych pomieszczeń zaplecza kuchennego w budynku „A”.
Szczegółowy zakres prac:
1. Roboty instalacyjne :
- wykonanie instalacji c.o.,
- wykonanie instalacji wodociągowej,
- wykonanie kanalizacji poziomej pod posadzkowej,
- wykonanie instalacji kanalizacji nad posadzkowej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
- wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku „ A”,
- wykonanie klimatyzacji - klimatyzator, sterownik wraz z orurowaniem i uruchomieniem,
- roboty budowlane dla robót instalacyjnych.
2. Roboty budowlane budynek „A” :
a) Posadzki - wykonanie: rozbiórki starych posadzek, izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, izolacji cieplnej, posadzki betonowej, zbrojenia siatką stalową, posadzki płytkowej z kamieni sztucznych.
b) Roboty tynkarskie, malarskie, licowanie ścian - wykonanie: rozbiórki elementów betonowych, rozbiórki ścian, przesklepień otworów w ścianach z cegieł, tynków - wyrównanie po skuciu płytek, licowania ścian płytkami ceramicznymi, gładzi gipsowej na ścianach, ługowania farby olejnej z tynków ścian, malowania tynków farbą akrylową, malowania farbą zwykła lamperii, obudowy płytami GK kanałów wentylacyjnych, ścianek działowych z płyt GK z pokryciem obustronnym, malowanie podłoży farba akrylową,
c) Renowacja ścian zewnętrznych - wykonanie: skucia tynków na ścianach, gruntowania, uzupełnienia tynków zewnętrznych, hydrofobizacji tynków preparatem krzemianowym, malowania tynków zewnętrznych farbą krzemianową.
d) Wykonanie izolacji poziomej ścian metodą iniekcji.
e) Stolarka drzwiowa - wykonanie : zamurowania otworów, rozebrania ścian z cegieł, wykucia z muru drzwi, obsadzenia ościeżnic drewnianych i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, obsadzenia skrzydła drzwiowego zewnętrznego, tynków kat. III na ościeżach.
f) Szyb windowy wraz z robotami towarzyszącymi - wykonanie: rozbiórki elementów żelbetowych, rozebrania ścian z cegły, przesklepienia otworów w ścianach z cegły, wykopu o ścianach pionowych głębokości do 1,5 m, podkładu betonowego Cl 2/1 5, izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej, izolacji ścian fundamentowych z płyt z pianki polistyrenowej, izolacji z folii kubełkowej, ścian żelbetowych grubości 12 cm, płyty żelbetowych stropowych grubości 15 cm, zbrojenie konstrukcji żelbetowych, wpusty dachowe, wyrzutnie dachowe kołowe, - wentylacja szybu, rurociągi polietylenowe, ocieplenie ścian budynku gr. 10 cm, izolacje przeciwwilgociowe, izolacja z płyt styropianowych 10-12cm, izolacje z samoprzylepnych membran bitumicznych, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, profil dylatacyjny systemowy.
g) Fundament pod centralę wentylacyjną- wykonanie: wykopu o ścianach pionowych głębokości do 1,5 m, podkładu na podłożu gruntowym - chudy beton, ściany i płyta żelbetowa - beton podawany pompą, zbrojenie konstrukcji żelbetowych, izolacji przeciwwilgociowej, poziomej, powłokowej bitumicznej, zasypanie wykopu.
h) Winda - dostawa i montaż windy wraz z odbiorami UDT.
i) Wyposażenie:
- węzeł sanitarny, dostawa i montaż : szafki pod umywalkowej, dozownika na mydło w płynie, dozownika na środki dezynfekcyjne, pojemnika na ręczniki jednorazowe, pojemnika zamykanego na zużyte ręczniki, el. montażowe na ścianę do miski ustępowej, miska ustępowa, przycisk do spłuczki, podtynkowy, uchwyt na papier toaletowy, zamykany pojemnik na środki higieniczne, lustro ścienne.
- pokój personelu dostawa: szafki ubraniowe z częścią na obuwie, odzież, stół- blat zmywalny, krzesło metalowe z oparciem, siedzisko materiałowe, szafka kuchenna, szafka pod zlewozmywak, dozownik na mydło w płynie i na środki myjące, pojemnik na ręczniki jednorazowe, zamykany pojemnik na resztki, pojemnik na odpadki.
- obróbka żywności dostawa: dozownik na mydło w płynie, pojemnik na ręczniki jednorazowe, kosz pedałowy na odpady segregowane, stoły przyścienne ze stali nierdzewnej, waga gastronomiczna, osączarka do naczyń, zamykany pojemnik na odpady, basen do płukania jarzyn, regał wiszący, szatkownica gastronomiczna.
- korytarz dostawa :zamykany jezdny pojemnik na odpady gastronomiczne, kosz duży zamykany na odpady segregowane, wózek kelnerski ze stali nierdzewnej.
- kuchnia z przygotowalnią dostawa: stoły przyścienne, osączarka do naczyń, basen do mycia garnków, szafka wisząca ze stali nierdzewnej, robot wielofunkcyjny, patelnia elektryczna, stół wiszący, lodówko -zamrażarka dwudrzwiowa, szafa przelotowa, kuchnia gazowa 4 palnikowa, taboret gazowy podwójny, okap skrzyniowy centralny, zamykane pojemniki na odpady,
- zmywalnia dostawa: zmywarka gastronomiczna ze stali nierdzewnej, stół przyścienny, osączarka ze stali nierdzewnej, dozownik na mydło w płynie, pojemnik na mydło w płynie, zamykane pojemniki na odpady.
- komunikacja dostawa : szafa porządkowa ze zlewem.

Uwaga:
Załączony Projekt budowlano-wykonawczy zawiera całość zadania inwestycyjnego. Niniejsze postępowanie nie obejmuje robót w budynku „B” – zmywalni, które już zostały zrealizowane w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych i dostaw wyposażenia.

Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową (budynek „A”), i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.

Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej, opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD” Andrzej Szydłowski, 43-316 Bielsko-Biała, ul. Armii Krajowej 220/113, stanowiącą złącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 550 000,00 zł brutto. Oferta najkorzystniejszej oferty konsorcjum firm: Konsorcjum firm: INTERAUT Sławomir Kowalczyk
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe A-M inż. Andrzej Słotwiński, z ceną 959 205,39 zł, znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959205,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031662,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.