Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58fec5a6-0bf0-43b0-800f-a1f8b830d164
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452 z póżn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na https://slaska-policja.eb2b.com.pl tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-
mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system;
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia
„zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na
Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu;
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania
do Platformy;
d) W sytuacji problematycznej proszę kontaktować się z obsługą platformy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-
policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
c) Zamawiający informuje, że oferta złożona z wykorzystaniem kompresji plików z rozszerzeniem „rar: nie zostanie odrzucona.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie
Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 47-851-24-03, e-mail:
iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00518547/01 z dnia 2024-09-26
2024-09-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.
2022r.poz.1710), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień
Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6.Pani/Pana dane nie
będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo
żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest
wymogiem ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; 12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu; 13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO).
Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych
spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie
złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
1. Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne jest dostępna pod adresem
https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-42/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawami sukcesywnymi wody mineralnej dla KWP w Katowicach, jednostek terenowych, CBŚP, BSWP i CBZC”:
Woda mineralna w opakowaniach PET w szacowanych ilościach:
a) woda mineralna 0,5 litra niegazowana – 25.920 sztuk;
b) woda mineralna 0,5 litra gazowana – 25.920 sztuk;
c) woda mineralna 1,5 litra niegazowana – 114.240 sztuk;
d) woda mineralna 1,5 litra gazowana – 114.240 sztuk.
Ilości asortymentu wskazane powyżej nie stanowią zobowiązania, jednakże Zamawiający ustala minimalny poziom realizacji w wysokości 80% wskazanych w pkt 1.1 lit. a-d SWZ ilości asortymentu.
Woda mineralna musi spełniać wymogi stawiane naturalnym wodom mineralnym zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2023.1448 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. (Dz. U. 2021 nr 85, poz. 446 z późn. zm.) w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych.
Oznakowanie naturalnych wód mineralnych na opakowaniach jednostkowych musi odpowiadać przepisom Rozporządzenia, o którym mowa w punkcie 1.2. Sekcji IV SWZ.
Na etykiecie zamieszczonej na butelce powinny znajdować się informacje dotyczące: nazwy produktu, nazwy producenta wraz z adresem, nazwy źródła z którego pochodzi i zawartość składników mineralnych.
Na etykiecie zamieszczonej na butelce powinny znajdować się informacje, że woda posiada aktualne atesty higieny lub dokument wydany przez jednostki uprawnione do kontroli jakości wody oraz datę przydatności do spożycia.
Woda mineralna powinna posiadać aktualną ocenę oraz kwalifikację rodzajową wody Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczającą wodę mineralną do obrotu handlowego. Informacja ta winna znajdować się na etykiecie zamieszczonej na butelce.
Asortyment ma być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach tj. bezzwrotnych butelkach plastikowych typu PET o pojemności 0,5 litra i 1,5 litra spełniających wymagania sanitarno – epidemiologiczne, nie wchodzących w reakcje ze związkami mineralnymi będącymi w wodzie i posiadających atest o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością.
Woda mineralna musi być objęta co najmniej 11-to miesięcznym okresem przydatności do spożycia, licząc od daty dostawy.
Dostawy wody mineralnej odbywać się będą do magazynów KWP w Katowicach przy ulicy Kochłowickiej 5.
Podstawą do wystawienia faktury za dostawę częściową stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowego „bez uwag”.
Zamawiający nie określa stopnia mineralizacji wody.
Rozwinięcie Opisu Przedmiotu Zamówienia sformułowano w SWZ i załącznikach do niej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
Y = A + B
Y – suma punktów badanej ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
co łącznie daje 100 pkt.
2. Ocena ofert:
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto za ważnych ofert uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. 60;
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy / termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 15 dni roboczych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
k) Zamawiający nie określa minimalnego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą składa podmiotowe środki dowodowe:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający w trybie art. 128 wezwie odpowiednio do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem:
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci aktualnej oceny oraz kwalifikacji rodzajowej wody Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczającej wodę mineralną do obrotu handlowego.Przedmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub będą one niekompletne lub zawierały błędy, Zamawiający w trybie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie odpowiednio do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Aktualna ocena oraz kwalifikacja rodzajowa wody Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczająca wodę mineralną do obrotu handlowego.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru - załącznik nr 4 do SWZ oraz załącznik nr 4a do SWZ.2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt 1.1 i 1.2 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.3-1.6 stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.Szczegóły dot. zmian umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Przedmiot zamówienia w ramach dostaw będzie realizowany w terminie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wykorzystania środków finansowych, przeznaczonych na realizację umowy w ramach dostaw sukcesywnych, realizowanych na zamówienia składane przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup materiałów biurowych w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku (5 części)
- Dostawa leków Zad. 1 - Sotatercept - proszek i rozpuszczalnik d/sp. r-ru d/wstrzyk.
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej !
- Dostawa kompresora, tokarki oraz innych urządzeń do Modelarni
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW 2
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej dla Politechniki Lubelskiej w podziale na 2 części
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- ZP/CZD/024/25 Dostawa wody i jaj kurzych - 2 pakiety
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.