Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049694/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych – zadanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fajsławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fajsławice 107
1.5.2.) Miejscowość: Fajsławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-060
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fajslawice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a16f38-8865-4a6a-9711-34a3093d24511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych – zadanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a16f38-8865-4a6a-9711-34a3093d2451
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych – zadanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych zgód i decyzji, wykonanie zgłoszenia lub uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych
z Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych – zadanie nr 2.
4.2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ), w zakres której wchodzi minimum (o ile wymagane):
opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
opracowaniu mapy do celów projektowych,
uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
wykonanie zgłoszenia lub uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego zgodnie z Ustawą Prawo Wodne,
uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD,
opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
opracowanie dokumentacji powykonawczej,
pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej
2) wykonaniu prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności budowęzbiornika retencyjnego o następujących parametrach:
-powierzchnia całkowita zbiornika – 1 800 m2
-powierzchnia lustra wody 1 700 m2
-pojemności retencyjna zbiornika – 1620 m3
-pojemność całkowita zbiornika – 5040 m3.
-całkowita głębokość zbiornika 2,80m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45247270-3 - Budowa zbiorników
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328274,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ITC Angelika Jabłońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882509507
7.3.3) Ulica: Baruchowo 8A
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-821
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328274,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.