Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00535889/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00566051/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/27/2024 „Dostawa różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów medycznych wielokrotnego użytku z podziałem na 36 części dla WSS im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/27/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426371322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f10bcf9-0658-4fda-a2cf-024a2775f7911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/27/2024 „Dostawa różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz artykułów medycznych wielokrotnego użytku z podziałem na 36 części dla WSS im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/27/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f10bcf9-0658-4fda-a2cf-024a2775f791
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221447/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych, art. medycznych wielokrotnego użytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/27/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232895,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 1” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 4816,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 2” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 32456,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 3” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 1463,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 4” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 37418,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 5” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 556,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 6” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 540 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 7” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 8576,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 8” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 10900 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 9” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 4460 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 10” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 13452,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 11” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 5800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 12” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 6190,74 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 13” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 4494,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 14” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 1652,79 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 15” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 12940,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 16” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 21090,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 17” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 105,03 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 18 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 18” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 24241,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 19 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 19” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 2979,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 20 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 20” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 270,71 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 21 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 21” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 2730,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 22 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 22” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 760 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 23 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 23” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 4300 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 24 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 24” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 1242 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 25 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 25” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 115,63 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 26 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 26” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 1440 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 27 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 27” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 3837,30 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 28 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 28” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 875 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 29 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 29” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 630 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 30 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 30” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 31 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 31” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 16540 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 32 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 32” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 55,60 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 33 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 33” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 780 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 7” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 865,95 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 35 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 35” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 190 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów gospodarczych, środków higieny szpitalnej, pojemników na odpady, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów dla noworodków z podziałem na 36 części1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 36 do SWZ, zwany również w dalszej części SWZ – „Kosztorysem ofertowym – część 36” oraz załącznik nr 42– „wzór umowy” do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29771,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29771,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29771,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORIMEX Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340395280
7.3.3) Ulica: Równinna 25
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29771,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 923,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 923,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 923,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432519331
7.3.3) Ulica: Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 923,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39899,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39899,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39899,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011547170
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 14 lok. 2.8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39899,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13915,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13915,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13915,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13915,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11245,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11245,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11245,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365567681
7.3.3) Ulica: Graniczna 32B
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11245,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14545,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14545,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14545,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beryl Med Poland Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017397116
7.3.3) Ulica: Rtm. Witolda Pileckiego 59/151
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14545,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4885,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5475,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4885,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4885,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1603,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2138,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1603,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1603,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6603,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7927,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6603,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6603,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23366,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23366,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23366,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beryl Med Poland Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017397116
7.3.3) Ulica: Rtm. Witolda Pileckiego 59/151
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23366,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011697403
7.3.3) Ulica: Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2125,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2209,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2125,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2125,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1603,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1684,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2212,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1684,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMIL SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341477838
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1684,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4881,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4881,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4881,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002331830
7.3.3) Ulica: ELEWATORSKA 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4881,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3952,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4276,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3952,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3952,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1076,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1076,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DUTCHMED PL" Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302214517
7.3.3) Ulica: ul. Szajnochy 14
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1076,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20344,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20344,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20344,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DUTCHMED PL" Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302214517
7.3.3) Ulica: ul. Szajnochy 14
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-738
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20344,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2025-01-08INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO
- 2025 Przedłużenie licencji subskrypcji i wsparcia urządzeń Palo Alto dla WSRM w Łodzi
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
więcej: Sprzęt do terapii mechanicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.