Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DLA TECHNIKI LOTNICZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtlkutno.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DLA TECHNIKI LOTNICZEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f6b524f-2d62-42ca-8fa6-f2f5b717f83f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084754/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa specjalistycznego sprzętu warsztatowego dla techniki lotniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10723273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platforma zakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”,
oraz w „Instrukcjach dla Wykonawców”, które znajdują się na stronie internetowej platformy (platformazakupowa.pl) kolejno w zakładkach „Regulamin" oraz „Instrukcje” .
Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 51/2025/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hydrauliczny zadajnik ciśnienia względnego (Prasa hydrauliczna )
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu są:
Cena oferty (C) - 100%
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularza cenowego wartość brutto zamówienia całkowitego przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartością) brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom w ww. kryterium.
Pozostałym ofertom punktacja zostanie przyznana według podanego poniżej wzoru:
Najniższa oferowana cena (wartość) brutto
(C) = -------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena (wartość) brutto oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zasilacz uniwersalny do zasilania urządzeń lotniczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu są:
Cena oferty (C) - 100%
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularza cenowego wartość brutto zamówienia całkowitego przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartością) brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom w ww. kryterium.
Pozostałym ofertom punktacja zostanie przyznana według podanego poniżej wzoru:
Najniższa oferowana cena (wartość) brutto
(C) = -------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena (wartość) brutto oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tester radiokomunikacyjny
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu są:
Cena oferty (C) - 100%
Zamawiający, do oceny ofert w ramach tego kryterium, będzie brał pod uwagę podaną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – Formularza cenowego wartość brutto zamówienia całkowitego przedmiotu zamówienia. Oferta z najniższą ceną (wartością) brutto otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt) i zostanie przyjęta jako podstawa do badania i przyznania punktów pozostałym ofertom w ww. kryterium.
Pozostałym ofertom punktacja zostanie przyznana według podanego poniżej wzoru:
Najniższa oferowana cena (wartość) brutt
(C) = -------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena (wartość) brutto oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania technicznei funkcjonalne określone w Szczegółowych wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
˗ opisów producentów wyrobów,
˗ instrukcji producentów,
˗ kart katalogowych producentów,
sporządzonych przez producenta oferowanego wyrobu, potwierdzających
łącznie że wymagania techniczne danego wyrobu są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- opisy producentów wyrobów,˗ instrukcje producentów,
˗ karty katalogowe producentów,
sporządzonych przez producenta oferowanego wyrobu, potwierdzających
łącznie że wymagania techniczne danego wyrobu są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, w którym ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Podstawy wykluczenia określone w rozdziale VI SWZ nie mogą zachodzić wobec żadnego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach i na warunkach określonych w § 19 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie danego postępowania, znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-17 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ulicy Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ulicą Grzegórzecką, opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych.
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale biorącego udział w projekcie "Kreatywna Fala: Młodzież Tworzy Ekoprzyszłość"
- Zieleń na Plac Bohaterów Getta! - budżet obywatelski edycja IX - prace budowlane
- Dostawa 20 sztuk łóżek drewnianych, sosnowych do Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-99/25
- Zakup i dostawa leków do chemioterapii, programów lekowych oraz pozostałych leków
- Wykonanie prac zieleniarskich tj. koszenie, grabienie wraz z wywozem traw z terenu Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Krowodrza" w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DLA TECHNIKI LOTNICZEJ
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.