Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132170 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno- budowlanej nad realizacją zadania " Nadbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Mętów(...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817518760
1.5.8.) Numer faksu: 817518650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno- budowlanej nad realizacją zadania " Nadbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Mętów(...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a61ab6-d59a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Kompleksowa rewitalizacja gminy Głusk" realizowany jest w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Nr umowy o dofinansowanie RPLU.13.04.00-06-0017/17-00 z dnia 30.09.2019 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publ. jest prowadzone w tryb. zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art.305 pkt 1 w zw. z art.214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm)-dalej "ustawa Pzp". Możliwość udzielenia takiego zamówienia w w/w trybie została przewidziana w Sekcji II.7)ogłoszenia nr 532149-N-2020 z dn.17.04.2020r. o zamówieniu na usługi pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji objętych projektem: Kompleksowa rewitalizacja Gminy Głusk”(2)–znak spr. ZP.271.3.2020, a także w treści SWZ dot. tego zamówienia w Roz. IV pkt 11. W w/w dokumentach zamówienia podst. Zamawiający wskazał zakres usług oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone w trybie dawnego art.67 ust.1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm), którego odpowiednik w aktu.stanie praw.stanowi art.214 ust. 1 pkt7)w zw. z art. 305 pkt 1 ust.Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania „Nadbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Mętów wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi” w ramach zadania „Kompleksowa rewitalizacja gminy Głusk”.
2. Zadanie „Nadbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Mętów wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi” obejmuje przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku OSP w Mętowie wraz z instalacjami: sanitarnymi, elektrycznymi i fotowoltaiczną oraz wyposażeniem. Obecnie budynek jest budynkiem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Planowane roboty budowlane dotyczą kondygnacji nadziemnej, powiększenia jej powierzchni użytkowej oraz podwyższenia dachu. Istniejąca część parteru pozostaje zasadniczo bez zmian, planowane roboty dotyczą jedynie przebudowy wejścia głównego i klatki schodowej. Roboty na piętrze obejmują: wyburzenie istniejącej kondygnacji, nadbudowę kondygnacji licując ją ze ścianami parteru, pokrycie dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 15° z okapem wysuniętym na ok.40cm poza lico ścian zewnętrznych. Powierzchnia przewidzianej nadbudowy wynosi ok. 300m2.
2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.zm).
3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji należeć będzie w szczególności:
1) udział w weryfikacji dokumentacji projektowej na etapie postępowań przetargowych na roboty budowlane,
2) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji poszczególnych zadań z projektami budowlano-wykonawczymi, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót,
4) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę,
5) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych,
7) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
8) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
9) wnioskowanie i opiniowanie ewentualnych konieczności wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych,
10) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
11) udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia,
12) weryfikacja i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów robót w celu ich akceptacji przez inwestora,
13) weryfikacja dokumentów rzeczowo-finansowych wykonawcy tj. zestawień wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty,
14) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania terenu prowadzonych robót,
15) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska,
16) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP,
17) wstrzymywanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP,
18) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych zatrudnionych przez wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję,
19) kontrola wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
20) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze,
21) informowanie inwestora na bieżąco o wszelkich problemach związanych z realizacją umowy,
22) wykonywanie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót budowlanych (w tym ulegających zakryciu lub zanikających) i przekazanie jej w wersji elektronicznej Zamawiającemu,
23) uczestniczenie w spotkaniach dotyczących realizacji poszczególnych zadań, organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę oraz sporządzanie protokołów z narad;
24) inne czynności wynikające z przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane INTEX Agnieszka Polańska-Głowala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380961943
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 75
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZORY BUDOWLANE - INTEX - AGNIESZKA POLAŃSKA-GŁOWALA
jakie przetargi wygrała firma
NADZORY BUDOWLANE - INTEX - AGNIESZKA POLAŃSKA-GŁOWALA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI DOMINÓW
- "Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością - usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym (3)"
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zima 2024/25 na terenie sołectw Gminy Głusk
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice - Etap II"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zagłoby w Warce, gmina Warka
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP w Kokoszkowach"
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - przebudowa lokali przeznaczonych na cele mieszkań wspomaganych i treningowych
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonywanymi w ramach zadania: "Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie Kopyłów, jednostka ewidencyjna Horodło",
- Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grędzina wraz z rozbiórką istniejących obiektów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.