eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoDostawa zestawu sonarowego dla OSP Choczewo



Ogłoszenie z dnia 2025-03-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu sonarowego dla OSP Choczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W CHOCZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192581456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospchoczewo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospchoczewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Ochotnicza Straż Pożarna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Choczewo

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 588-20-95-694

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Pierwszych Osadników 17

1.11.4.) Miejscowość: Choczewo

1.11.5.) Kod pocztowy: 84-210

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.choczewo.com.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu sonarowego dla OSP Choczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d285c67-2a3c-4d1f-b754-7c0a76f870fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110082/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sonaru dla OSP Choczewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d285c67-2a3c-4d1f-b754-7c0a76f870fd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Choczewo z siedzibą Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, tel. 585723913.
 przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail: IODO@choczewo.com.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa zestawu sonarowego dla OSP Choczewo” –sygn. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.02.2025
 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający informuje, iż „Klauzula informacyjna ogólna dla interesantów Urzędu Gminy Choczewo” znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Choczewo w zakładce: „Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych”
http://bip.choczewo.com.pl/artykul/78/1098/klauzula-informacyjna-dot-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-choczewo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.02.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wyprodukowanego nie później niż w 2024r. sonaru poszukiwawczego holowanego oraz kompatybilnego laptopa i oprogramowania do akwizycji danych sonarowych o następujących parametrach:
1) System sonarowy wraz z wyposażeniem:
- Sonar pracujący w technologii CHIRP (wyższe częstotliwości obrazu)
- Sonar dwuczęstotliwościowy z możliwością pracy na obu częstotliwościach jednocześnie
- Zakres częstotliwości niższej: min. 550 - 650 kHz
- Zakres częstotliwości wyższej: min. 1500 - 1700 kHz
- Zasięg na częstotliwości niższej min. 110 m
- Zasięg na częstotliwości wyższej min. 30 m
- Rozdzielczość dla częstotliwości niższej poniżej 2 cm
- Rozdzielczość dla częstotliwości wyższej poniżej 1 cm
- Szerokość wiązki poziomej dla częstotliwości niższej 0,3-0,4 stopnia
- Szerokość wiązki poziomej dla częstotliwości wyższej 0,15-0,25 stopnia
- Szerokość wiązki pionowej 45-55 stopni
- Czujnik ciśnienia (głębokości)
- Czujnik kierunku (heading)
- Czujnik kołysań/przechyleń (pitch&roll)
- Maksymalna głębokość robocza min. 150m
- Waga sonaru w powietrzu max. 22 kg
- Obudowa ze stali nierdzewnej
- Zasilanie: 24VDC oraz 230 VAC
- Jednostka centralna sonaru zapewniająca zasilanie i łączność z sonarem o parametrach: wymiary max. 20cm wys. x 50 cm, szer. x 40 cm gł., waga max. 13 kg
- Kablolina kevlarowa o długości min. 50 m
- Opakowanie/walizki transportowe dedykowane dla przedmiotu zamówienia
- Sonar musi być w pełnej konfiguracji zapewniającej sterowanie urządzeniem oraz akwizycję danych pomiarowych z sonaru wraz z informacjami o pozycji geograficznej z odbiornika GPS
w trakcie pomiarów
- Dedykowane oprogramowanie do wizualizacji danych
- Instrukcja w języku polskim
- Szkolenie dla 30 strażaków OSP Choczewo potwierdzone certyfikatem z zakresu konserwacji
i obsługi systemu i sonaru
2) Laptop kompatybilny z obsługą sonaru:
- Procesor z częstotliwością dochodzącą do 4.1 GHz w trybie turbo, do 2 rdzeni i 4 wątków
- Pamięć RAM: min. 8GB
- Interfejs: HDMI 2.0, USB 3.2, USB 2.0, LAN
- Interfejs do komunikacji: 10/100/1000 base-T Ethernet. Wi-Fi, Bluetooth
- System operacyjny: 64-bitowy system operacyjny klasy desktop, w pełni kompatybilny z architekturą x86-64, posiadający interfejs graficzny w języku polskim oraz wsparcie producenta przez co najmniej 36 miesięcy od daty dostawy. System musi umożliwiać dołączenie do domeny Active Directory, obsługiwać polityki grupowe (GPO) oraz posiadać funkcje zabezpieczeń klasy korporacyjnej, w tym szyfrowanie dysków (np. BitLocker). Wymagana zgodność z najnowszą wersją systemu Windows 11 Pro lub równoważnym.
- Wyświetlacz: 14”
- Zabezpieczenia: TPM 2.0, Kensington
- Zasilanie: AC adapter (min. 90W, 100-240VAC, 50/60Hz), bateria Li-ion o pojemności min. 6600mAh
- Max. wymiary laptopa: 350 x 295 x 39mm
- Waga laptopa max. 3 kg
- Wytrzymałość laptopa: Certyfikat MIL-STD-810H, IP53,
- Odporność na wibracje
- Klawiatura odporna na zalanie
- Temperatura pracy: -20 do +60 ⁰C
- Przechowywanie: temperatura -30 ⁰C do + 60 ⁰C
3) Oprogramowanie do akwizycji danych sonarowych o funkcjonalności
- Obserwacje i akwizycja w czasie rzeczywistym obrazów sonarowych
- Monitorowanie i kontrola systemu sonarowego
- Symultanicznie wyświetlanie obrazów sonarowych w dwóch częstotliwościach
- Zapis danych w formatach min. .JSF i .XTF
- Wymiarowanie celu podwodnego (dł., szer., wys.) bezpośrednio na ekranie operatora sonaru podczas jego pracy
- Zmianę zakresu pomiarowego
- Współpracę z odbiornikiem GPS
- Wyświetlanie informacji o pozycji geograficznej zlokalizowanych celów i tworzenia mapki sytuacyjnej
- Określenie odległości w metrach oraz kierunku pomiędzy dwoma dowolnie wybranymi punktami zobrazowania oraz rejestrację danych z możliwością wyboru przez operatora sonaru miejsca zapisu
- Oprogramowanie musi być integralna częścią oprogramowania sterującego
- Oprogramowanie sonaru musi dać się zainstalować i uruchomić na komputerze przenośnym niewymagającym stosowania specjalnych kart graficznych. Przez cały okres gwarancji Zamawiający ma możliwość pobierania (otrzymywania) bezpłatnych aktualizacji oprogramowania
- Oprogramowanie sonaru musi być dostarczone na dysku zewnętrznym i musi umożliwiać zainstalowanie na dowolnej liczbie komputerów w celu szkolenia z obsługi operatorskiej lub analizy i opracowania wcześniej zarejestrowanych danych pomiarowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38113000-0 - Sonary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w tym z państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy o
szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia) Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 4, wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do oferty, jako przedmiotowy środek dowodowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny, to na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę do jego złożenia lub uzupełnienia.
2) Zamawiający może także żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności związane ze złożeniem kompletnej oferty.
3) w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych w § 9 Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami określono w rozdziale 13 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.