Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SPECJALIŚCI " Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie
1.3.) Oddział zamawiającego: PCPR Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411104158
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. pl. Tadeusza Kościuszki 4B
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 529 68 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprleszno.pl/kontakt
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPECJALIŚCI " Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197c71cb-4728-4c31-91d9-bba3f57d53de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042082/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 zatrudnienie, psychologów, pedagogów, terapeutów, seksuologów, logopedów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet VI - Fundusze Europejskie dla Wielkopolski o silnym wymiarze społecznym(EFS+). Działanie 6.15 - Wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-197c71cb-4728-4c31-91d9-bba3f57d53de3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/
4.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów,
o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Więcej informacji w punkcie 8 SWZ (od punktu 10 do 17)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuje, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie reprezentowane przez Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno;
2)w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych Panem Dariuszem Groń telefonicznie pod
nr 501 542 155 lub e-mail iodo@rodo-leszno.com;
3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy zgodnie
z udzielonym zamówieniem publicznym pn.:„Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński”– znak sprawy: PCPR.IV.340.3.2025, co wypełnia legalność przesłanek przetwarzania danych opisaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4)Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty lub organy, którym Administrator jest zobowiązany udostępniać dane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub podmioty przetwarzające na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartych z Administratorem,
w szczególności w zakresie usług wsparcia prawnego czy informatycznego;
5)W związku z obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora, co odpowiada przesłance opisanej w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji umowy, a następnie będą podlegały archiwizacji zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach oraz zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt przewidzianym dla organów gmin i związków międzygminnych;
6)Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości podpisania umowy.
7)W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8)W związku z przetwarzaniem danych przysługują poniższe prawa:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9)W związku z przetwarzaniem danych nie przysługują poniższe prawa:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b oraz d RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania osobowych nie jest art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuje, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie reprezentowane przez Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno;
2)w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych Panem Dariuszem Groń telefonicznie pod
nr 501 542 155 lub e-mail iodo@rodo-leszno.com;
3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy zgodnie
z udzielonym zamówieniem publicznym pn.:„Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński”– znak sprawy: PCPR.IV.340.3.2025, co wypełnia legalność przesłanek przetwarzania danych opisaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4)Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty lub organy, którym Administrator jest zobowiązany udostępniać dane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub podmioty przetwarzające na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartych z Administratorem,
w szczególności w zakresie usług wsparcia prawnego czy informatycznego;
5)W związku z obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora, co odpowiada przesłance opisanej w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji umowy, a następnie będą podlegały archiwizacji zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach oraz zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt przewidzianym dla organów gmin i związków międzygminnych;
6)Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości podpisania umowy.
7)W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8)W związku z przetwarzaniem danych przysługują poniższe prawa:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9)W związku z przetwarzaniem danych nie przysługują poniższe prawa:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b oraz d RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania osobowych nie jest art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.IV.340.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 36000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części świadczone będą usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej dla min. 4 osób w wymiarze 30 godzin.
Opis: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej – Psycholog spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 3 lat.
4.2.5.) Wartość części: 9000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o wskazane niżej kryteria.
2. Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach,
tj. 1% = 1 pkt.
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
1)Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta
z najniższą ceną ofertową brutto (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty
2)Kryterium Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (D).
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skierowania
do realizacji zamówienia osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada udokumentowane doświadczenie w udzielaniu pomocy zgodnie z przedmiotem zamówienia co najmniej przez okres 3 lat.
W przypadku deklarowanego doświadczenia specjalisty Zamawiający przyzna odpowiednio punkty. Zamawiający przewidział, że doświadczenie nie może być krótsze niż 3 lata. Ilość punktów za doświadczenie specjalisty zostanie określona według następujących zasad:
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie na następujących zasadach:
a)Doświadczenie udokumentowane przez okres 3 lat – 0 pkt,
b)Doświadczenie udokumentowane przez okres 4 lat – 20 pkt,
c)Doświadczenie udokumentowane przez okres 5 lat – 30 pkt,
d)Doświadczenie udokumentowane przez okres 6 lat i więcej – 40 pkt,
UWAGA:
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres (tj. 3 lat),
a tym samym w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu ofertowym liczbę lat.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + D
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
1.Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części świadczone będą usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej dla min. 6 osób w wymiarze 30 godzin.
Opis: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej – Logopeda spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy
z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 3 lat.
4.2.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o wskazane niżej kryteria.
2. Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach,
tj. 1% = 1 pkt.
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
1)Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta
z najniższą ceną ofertową brutto (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty
2)Kryterium Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (D).
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skierowania
do realizacji zamówienia osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada udokumentowane doświadczenie w udzielaniu pomocy zgodnie z przedmiotem zamówienia co najmniej przez okres 3 lat.
W przypadku deklarowanego doświadczenia specjalisty Zamawiający przyzna odpowiednio punkty. Zamawiający przewidział, że doświadczenie nie może być krótsze niż 3 lata. Ilość punktów za doświadczenie specjalisty zostanie określona według następujących zasad:
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie na następujących zasadach:
a)Doświadczenie udokumentowane przez okres 3 lat – 0 pkt,
b)Doświadczenie udokumentowane przez okres 4 lat – 20 pkt,
c)Doświadczenie udokumentowane przez okres 5 lat – 30 pkt,
d)Doświadczenie udokumentowane przez okres 6 lat i więcej – 40 pkt,
UWAGA:
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres (tj. 3 lat),
a tym samym w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu ofertowym liczbę lat.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + D
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
1.Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części świadczone będą usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej dla około/średnio 20 osób w dwóch grupach wiekowych w wymiarze po 15 godzin - łącznie 30 godzin. Wsparcie będzie realizowane na terenie powiatu leszczyńskiego, w mieście Leszno, w miejscu zamieszkania rodziny zastępczej lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Opis: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów grupowych (dla dwóch grup liczących min. po 10 osób) dla wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielniania – seksuolog spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie psychologii z ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie seksuologii lub ma ukończone studia medyczne specjalizacji - ginekologia, urologia, psychiatria, a następnie specjalizacji seksuologicznej oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy
z dziećmi i młodzieżą jako seksuolog przez okres co najmniej 3 lat.
4.2.5.) Wartość części: 9000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o wskazane niżej kryteria.
2. Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach,
tj. 1% = 1 pkt.
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
1)Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta
z najniższą ceną ofertową brutto (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty
2)Kryterium Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (D).
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skierowania
do realizacji zamówienia osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada udokumentowane doświadczenie w udzielaniu pomocy zgodnie z przedmiotem zamówienia co najmniej przez okres 3 lat.
W przypadku deklarowanego doświadczenia specjalisty Zamawiający przyzna odpowiednio punkty. Zamawiający przewidział, że doświadczenie nie może być krótsze niż 3 lata. Ilość punktów za doświadczenie specjalisty zostanie określona według następujących zasad:
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie na następujących zasadach:
a)Doświadczenie udokumentowane przez okres 3 lat – 0 pkt,
b)Doświadczenie udokumentowane przez okres 4 lat – 20 pkt,
c)Doświadczenie udokumentowane przez okres 5 lat – 30 pkt,
d)Doświadczenie udokumentowane przez okres 6 lat i więcej – 40 pkt,
UWAGA:
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres (tj. 3 lat),
a tym samym w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu ofertowym liczbę lat.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + D
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
1.Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części świadczone będą usługi wsparcia rodziców zastępczych w wymiarze 30 godzin. Wsparcie będzie realizowane na terenie powiatu leszczyńskiego, w mieście Leszno, w miejscu zamieszkania rodziny zastępczej lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Opis: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego, grupowego poradnictwa, konsultacji i wsparcia dla rodziców zastępczych – Psycholog spełniający minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 3 lat.
4.2.5.) Wartość części: 9000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o wskazane niżej kryteria.
2. Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach,
tj. 1% = 1 pkt.
3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
1)Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta
z najniższą ceną ofertową brutto (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
gdzie:
Pc – oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”
Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty
2)Kryterium Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (D).
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skierowania
do realizacji zamówienia osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada udokumentowane doświadczenie w udzielaniu pomocy zgodnie z przedmiotem zamówienia co najmniej przez okres 3 lat.
W przypadku deklarowanego doświadczenia specjalisty Zamawiający przyzna odpowiednio punkty. Zamawiający przewidział, że doświadczenie nie może być krótsze niż 3 lata. Ilość punktów za doświadczenie specjalisty zostanie określona według następujących zasad:
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie na następujących zasadach:
a)Doświadczenie udokumentowane przez okres 3 lat – 0 pkt,
b)Doświadczenie udokumentowane przez okres 4 lat – 20 pkt,
c)Doświadczenie udokumentowane przez okres 5 lat – 30 pkt,
d)Doświadczenie udokumentowane przez okres 6 lat i więcej – 40 pkt,
UWAGA:
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewskazana/niezaznaczenia w formularzu oferty doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny okres (tj. 3 lat),
a tym samym w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzymuje 0 pkt.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu ofertowym liczbę lat.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:
P = Pc + D
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz niniejszej SWZ.
1.Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby dedykowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1)nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ;
2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
2.Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej,
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
a) Część nr I i nr IV: Psycholog – wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 3 lat.
b) Część nr II: Logopeda – minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 3 lat.
c) Część nr III: Seksuolog – minimalne wymagania: ma ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie psychologii
z ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie seksuologii lub ma ukończone studia medyczne specjalizacji (ginekologii, urologii, psychiatrii), a następnie specjalizacji seksuologicznej oraz posiada udokumentowanie doświadczenie w pracy z dziećmi
i młodzieżą jako seksuolog przez okres co najmniej 3 lat.
3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4)W przypadku, o którym mowa w pkt. 3) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ).
4. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów:
1)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2)Zamawiający jednocześnie informuje, że „stosowna sytuacja”, o której mowa
w ustępie powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 4 do SWZ).
2.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1), winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winno określać w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b)sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.UWAGA!
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3)Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby:
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa razem z ofertą, opisano w pkt. 7, a także : W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej określonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) SWZ:
a)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6
do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa razem z ofertą, opisano w pkt. 7, a także : W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
a)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy
z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4)W przypadku, o którym mowa w pkt. 3) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projekcie umowy w &9.Zmiany umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-14
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- SPECJALIŚCI " Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński"
- Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna
- Przedmiotem zamówienia jest wynajem rozdrabniacza do rozdrabniania odpadów o kodach 200301, 170904, 170901, 170902, 170903, 200307
- Sukcesywne dostawy kompatybilnych narzędzi do robota chirurgicznego daVinci Xi
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
- Świadczenie usług psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Zatrudnienie Trenera Profilaktyki Zespół Profilaktyki Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży.
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- SPECJALIŚCI " Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.