Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00098788/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858e516d-a5d0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089496/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254979,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie”, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy, w nw. branżach:
1) branża kanalizacyjna,
2) branża drogowa.
2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje:
1) wykonanie Etapu I zamówienia: od wylotu do rowu FOCH do ul. Szpitalnej, w tym:
a) budowę kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 905,0 m, w tym:
a.1) wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicach 1200 mm, 1000 mm, 800 mm i 200 mm,
a.2) zabudowę studni kanalizacyjnych i wpustu ulicznego,
a.3) wykonanie wylotu do rowu FOCH,
b) wykonanie przekładek sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej,
c) odtworzenie nawierzchni ul. Szpitalnej z betonu asfaltowego wraz z podbudową,
2) wykonanie Etapu II zamówienia: w ul. Ułanów do ul. Szpitalnej, w tym:
a) budowę kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym o łącznej długości ok. 541,0 m, w tym:
a.1) wykonanie zbiornika retencyjnego o średnicy 1600 mm,
a.2) wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicach 1200 mm, 1000 mm, 600mm, 500 mm, 300 mm i 200 mm,
a.3) zabudowę studni kanalizacyjnych i wpustów ulicznych,
b) wykonanie przekładek sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej,
c) odtworzenie nawierzchni ul. Ułanów z betonu asfaltowego wraz z podbudową,
d) odtworzenie nawierzchni chodników i miejsc postojowych z kostki brukowej wraz z podbudową,
3) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu (oddzielnie dla Etapu I oraz Etapu II) wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu (oddzielnie dla Etapu I oraz Etapu II) zgodnie z projektami opracowanymi przez Wykonawcę,
5) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego,
6) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew,
7) roboty towarzyszące (prace ziemne, wycinka drzew, zabezpieczenie istniejących drzew, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zamulenie istniejących kanałów, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.).
3. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wyszczególniona w § 3 pkt. 1 wzoru umowy.
4. Szczegółowy zakres świadczonych usług określa wzór umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego EXACT PROJECT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240993370
7.3.3) Ulica: Brzozowa 9
7.3.4) Miejscowość: Stanica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach zadania "Przebudowa wraz z głęboką termomodernizacją budynku nr 4 pod Centrum Wykładowe na potrzeby AWF Warszawa"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.