eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wdrożenie Systemu CRM w obszarze absolwentów i zarządzania leadami



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie Systemu CRM w obszarze absolwentów i zarządzania leadami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 9570, 9571, 9587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie Systemu CRM w obszarze absolwentów i zarządzania leadami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-649d1be0-8ff5-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060998/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Systemu CRM w obszarze absolwentów i zarządzania leadami obejmujące:
1) Wdrożenie i Uruchomienie produkcyjne Systemu CRM w zakresie zgodnym z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Opracowanie Koncepcji Architektury Systemu CRM zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Umowy.
3) Opracowanie Analitycznego Opisu Systemu w zakresie zgodnym z Załącznikiem nr 7 do Umowy.
4) Świadczenia usługi Asysty Technicznej.
5) Świadczenie usługi Gwarancji przez 6 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Wdrożenia.
2. Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy
3. Zamawiający dopuszcza, aby dokumenty „Analityczny Opis Systemu” i „Koncepcja Architektury Systemu” CRM powstawały sukcesywnie w trakcie prac projektowych jako dokumentacja techniczna projektu, poprzedzona pracami analitycznymi w zależności od przyjętej metodyki prowadzenia prac projektowych. Wskazane dokumenty i zakres prac wdrożeniowych muszą zawierać wszystkie elementy zakresu opisanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) przynajmniej 1 osobę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji umowy, wykonującej czynności polegającej na koordynacji prac związanych z realizacją umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały szczegółowo we wzorze umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Ustawy.
Powody niedokonania podziału:
Zakres zamówienia związany z wdrożeniem Systemu CRM w obszarze absolwentów i zarządzania leadami uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy, który przyjmie na siebie odpowiedzialność za ryzyko niepowodzenia realizacji przedmiotu umowy. Dzielenie zamówienia na części może przynieść ryzyko dla Zamawiającego i uczynić niemożliwym osiągniecie celu zamówienia jakim jest wdrożenie Systemu CRM w obszarze absolwentów i zarządzania leadami. Wszystkie przedmioty składające się na całość zamówienia stanowią jedną funkcjonalną całość a dokonanie podziału zamówienia na części grozi nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi przy właściwym wykonywaniu zamówienia lub nawet dodatkowymi kosztami wykonania zamówienia w zakresie skoordynowania działań wszystkich wykonawców realizujących dane części zamówienia.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań na podstawie art. 60 oraz art. 121 Ustawy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SWZ, części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firmy podwykonawców, o ile są już znane. Brak wskazania przez wykonawcę powyższej informacji spowoduje, że Zamawiający przyjmie, że wykonawca siłami własnymi będzie realizował zamówienie.
9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309763,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309763,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: One Dynamics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365115826

7.3.3) Ulica: Łucka 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-842

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309763,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.