Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132622 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.muszyna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-072dae70-da38-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Urządzenie i pielęgnacja zieleni w gminie Muszyna:1) Wykonanie obsady przy pergolach wzdłuż promenady spacerowej na Zapopradziu.
2) Wykonie rabaty różanej na placu przy skrzyżowaniu w miejscowości Złockie.
3) Obsada figury kwiatowej w kształcie herbu.
4) Całosezonowa pielęgnacja.
5) Likwidacja obsad figury kwiatowej w kształcie herbu.
1) Głównym założeniem zadania związanego z wykonaniem obsady przy pergolach wzdłuż promenady spacerowej na Zapopradziu, jest stworzenie roślinom warunków, aby w całości pokryły pnączami kraty pergol. Miejsce sadzenia należy zaprawić ziemią urodzajną oraz wykonać placówkę zabezpieczającą przed przerastaniem chwastów.
2) Na placu przy skrzyżowaniu we wsi Złockie, należy wykonać rabatę o wymiarach 80x1200 cm. Rabatę należy wkomponować w przestrzeń pomiędzy krawężnikami a zastosowana odmiana róż nie powinna przekraczać wysokości 70cm. Sadzone rośliny należy zaprawić dedykowaną ziemią, oraz wyścielić włókniną zapobiegającą przerastaniu chwastów. Jako wypełnienie między roślinami należy zastosować ściółkę z kory sosnowej o minimalnej głębokość krycia 8 cm.
3) W ramach zadania „Obsada figury kwiatowej w kształcie herbu” należy, uzupełnić ubytki ziemi oraz wykonać obsadę z roślin. W miejscach sadzenia poszczególnych roślin należy zastosować ziemię dopasowaną do wymagań zastosowanych roślin.
4) W celu zapewnienia estetycznego wyglądu roślin do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzanie regularnych kontroli wykonanej obsady, a w przypadku zaobserwowania uszkodzeń lub oznak chorobowych roślin należy je niezwłocznie wymienić na nowe. Powierzchnię rabat należy utrzymywać w czystości oraz w stanie wolnym od zachwaszczenia. Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych musi zapewnić zdrowy estetyczny wygląd. W przypadku figury kwiatowej w okresie jesiennym należy usunąć obsadę oraz oczyścić przyległy teren.
5) Wykaz roślin i materiałów potrzebnych do realizacji zadania znajduje się w załączniku nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 10730,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni
w gminie Muszyna.
Dostawa roślin i materiałów ogrodniczych związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna, realizowana będzie sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na podstawie wykazu roślin znajdującego się w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu rośliny lub materiały ogrodnicze do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania (zgodnie ze wskazanym terminem dostawy określonym na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 11999,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3Wykonanie zagospodarowania terenu działki nr ewid. 3817/1 obręb Muszyna.
Przedmiot zamówienia obejmuje, wykonanie zagospodarowania terenu działki nr ewid. 3817/1 obręb Muszyna. Na działce znajdują się utwardzone ciągi piesze, oraz teren zielony, na którym występuje zieleń wysoka w postaci brzóz i lip. Dla lepszej orientacji w terenie nasadzenia zostały podzielone na cztery rabaty zaznaczone na załączniku graficznym – załącznik nr 6 do SWZ Dokumentacja przetargowa.
Należy w nich wprowadzić krzewy ozdobne takie jak magnolie, derenie, hortensje oraz nasadzenia zastępcze w postaci klonów, dębów i wiśni. Nasadzenia zastępcze trzeba dopasować do linii istniejących drzew, jako rytmicznie ustawione akcenty. Powierzchnię rabat od strony trawnika należy ograniczyć za pomocą obrzeży z tworzywa sztucznego, środek wyłożyć włókniną a następnie wypełnić korą sosnową na głębokość min. 8 cm. W rabacie przy obelisku po obydwóch stronach wewnętrznego chodniczka należy zastosować wypełnienie żwirowe, w którym w centralnej części będą posadzone nasadzenia z hortensji.
Realizacja zadania powinna przynieść efekt w postaci przywrócenia roślinności wysokiej, poprawy estetyki otoczenia, jak również nadać harmonijnego wyglądu otoczenia znajdującego się na działce przy budynku.
Szczegółowe informacje dotyczące zadania znajdują się w załączniku nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 10130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13748,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13748,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13748,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK ZIELENI Monika Król-Dziedziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343567827
7.3.4) Miejscowość: Powroźnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARK ZIELENI Monika Król-Dziedziak
jakie przetargi wygrała firma
PARK ZIELENI Monika Król-Dziedziak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13748,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta złożona przez Wykonawcę została odrzucona. W przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12639,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12639,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Wyrostek Cudowny Ogród
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342744902
7.3.4) Miejscowość: Obidza
7.3.5) Kod pocztowy: 33-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI MUSZYNA
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja zieleni na terenach będących w administrowaniu Dzielnicy Rembertów
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją, w ramach zadania pn.: "Zielony Skwer "Ptasi Zagajnik" przy ul. Myśliwskiej - 2 etap", dla ZZM
- Bieżące utrzymanie- wykaszanie zieleni w pasach drogowych gminy Wieluń oraz wykaszanie działek niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń," - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2025 r.
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- Zagospodarowanie Klina Żmigrodzkiego - etap 3 w ramach zad. inwestycyjnego pn.: ZIELONO MI I BEZPIECZNIE-ETAP 4 - pojekt nr 11, WBO 2022 oraz programu Rewitalizacja Zieleni Nabrzeży i Wysp Odrzańskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.