Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e589a5ea-bf1b-4e7b-b90b-a3c0012be869
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Szczegółowe informacje zawiera SWZ rozdział XIII. Postępowanie prowadzone jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceeding .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1). Oferta powinna:
a) sporządzona być na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;
d) zawierać oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
e) zawierać zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
f) zawierać dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy);
g) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
2) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
3) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
4) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
5) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.
7) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
8) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
9) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
10) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Szczegółowy opis zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025.PG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice wraz z dostawą materiału roślinnego, posadzeniem i przygotowanie terenu pod nasadzenie.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem do SWZ.
3. Zamówienie nie jest podzielone na części. Jest to zamówienie o niskiej wartości zamówienia poniżej progów „unijnych”. Warunki postępowania jak i opis przedmiotu zamówienia nie utrudniają możliwości brania udziału małym i średnim przedsiębiorcom
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:- Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na nasadzeniu zieleni na kwotę minimum 25 000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy na realizację niniejszego zadania publicznego w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:1) zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w zakresie dostosowującym umowy do tych zmian,
2) zmiana terminu usunięcia wad w sytuacji, gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze usunięcie wad w terminie wskazanym w umowie lub wyznaczonym przez Zamawiającego jest niemożliwe lub znacznie utrudnione o okres trwania przeszkody lub utrudnienia, gdy producent albo serwis nie realizuje swoich obowiązków z tytułu rękojmi lub gwarancji pomimo wezwań Wykonawcy, albo gdy Wykonawca wykaże trudności w uzyskaniu niezbędnych do usunięcia wad materiałów, lub wykaże opóźnienia w ich odstawie wpływające na wyznaczony termin usunięcia wad,
3) zmiana sposobu wykonania prac, terminu zakończenia (nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności),:
1.3.a) w razie zmian spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, w szczególności znacznie (10%) odbiegających od typowych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac, – za typowe warunki atmosferyczne uznaje się średnią warunków pogodowych w danym miesiącu w Słubicach w okresie 12 miesięcy przed dniem podpisania umowy, ustalone na postawie danych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej,
1.3.b) w przypadku braku dostępności materiałów na rynku lub długiego czasu oczekiwania na ich dostawę.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie niedotyczącym istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, a w szczególności:
1) zmian redakcyjnych Umowy,
2) zmian będących następstwem przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Słubickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Wykonanie prac w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych na terenie miasta Słubice
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja zieleni na terenach będących w administrowaniu Dzielnicy Rembertów
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją, w ramach zadania pn.: "Zielony Skwer "Ptasi Zagajnik" przy ul. Myśliwskiej - 2 etap", dla ZZM
- Bieżące utrzymanie- wykaszanie zieleni w pasach drogowych gminy Wieluń oraz wykaszanie działek niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń," - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2025 r.
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- Dostawa warzyw i owoców świeżych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.