Og³oszenie z dnia 2025-03-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„D¼wigi – konserwacje, remonty”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polkowickie Przedsiêbiorstwo Komunalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767469000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ppk.polkowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie powierzonym zasobem nieruchomo¶ci gminy Polkowice
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„D¼wigi – konserwacje, remonty”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bfeb1a07-f934-44b5-9d37-d6f2c6a28bba
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00132831
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00025677/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 D¼wigi - konserwacje i remont
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice/proceedings .
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@ppk.polkowice.pl lub e.lipiarz@ppk.polkowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów
i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administrator Pani/Pana danych: Polkowickie Przedsiêbiorstwo Komunalne z siedzib± w Polkowicach przy ul. 3 Maja 51, tel. 76 746 90 20.
2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych mo¿esz kontaktowaæ siê pod adresem: iod@ppk.polkowice.pl oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610
3. Cele przetwarzania | podstawa prawna
• Przeprowadzenie postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w zw. Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
• Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
• Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której dane dotycz± przez okres trwania umowy
4. Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach zosta³ przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Pañstwowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówieñ publicznych unijnych jest to okres 10 lat.
5. Odbiorcy:
• osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r – Prawo zamówieñ Publicznych; Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679 (tzw. danych wra¿liwych / szczególnej kategorii danych)
• Podmioty z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia
6. Przys³uguj±ce Pani/Panu prawa:
• Prawo ¿±dania dostêpu do danych - (zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP)
• Prawo ¿±dania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników)
• Prawo ¿±dania usuniêcia danych
• Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania)
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urz±d Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
7. Obowi±zek podania danych: Podanie przez Pani±/Pana danych jest niezbêdne do przyjêcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji
Strony o¶wiadczaj±, ¿e w przypadku przekazania danych osobowych osób wskazanych do realizacji umowy, spe³ni± w imieniu administratora obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 Rozporz±dzenia. Informacje dla osób wskazanych do realizacji umowy, dla których administratorem jest Polkowickie Przedsiêbiorstwo Komunalne znajduj± siê w stopce strony https://ppk.polkowice.pl/strona/794-rodo- zak³adka RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, napraw i utrzymanie w ruchu oraz pe³nieniu dy¿uru pogotowia d¼wigowego i dokonywaniu przegl±dów urz±dzeñ transportu bliskiego:
1) d¼wigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Hubala 20ab, 22, 24, 26 w Polkowicach oraz w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Skalników 6 w Polkowicach przy ul. Okrê¿nej 1 w miejscowo¶ci Sucha Górna
2) platform dla osób niepe³nosprawnych znajduj±cych siê w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Ma³ej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach oraz Okrê¿nej 1 w miejscowo¶ci Sucha Górna,
3) ¿urawia o napêdzie rêcznym znajduj±cego siê na terenie basenów zewnêtrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach,
4) d¼wigów osobowych ze sterowaniem mikroprocesorowym seria 2B, sterownik PLC FX1N produkcji Microlift Wroc³aw,
administrowanych przez Polkowickie Przedsiêbiorstwo Komunalne, w ramach zadania pn.:
„D¼wigi – konserwacje, remonty.
2. Poprzez ogólne okre¶lenie „d¼wignice” w dalszej czê¶ci niniejszej umowy Zamawiaj±cy rozumie zarówno d¼wigi osobowe w budynkach przy ul. Hubala 20ab, 22; 24; 26 w Polkowicach oraz przy ul. Okrê¿nej 1 w miejscowo¶ci Sucha Górna jak równie¿ platformê dla niepe³nosprawnych w budynkach przy ul. Ma³ej 1 i ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach oraz przy ul. Okrê¿nej 1 w miejscowo¶ci Sucha Górna a tak¿e ¿uraw rêczny znajduj±cy siê na terenie basenów zewnêtrznych przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach.
3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególno¶ci:
1) wykonanie przegl±dów technicznych d¼wignic zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. - o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2022 poz. 1514 ze zm.), w tym:
a) wykonywanie do 25 dnia ka¿dego miesi±ca przegl±dów konserwacyjnych podstawowych P-1 co 30 dni, których zakres przedstawiono w za³±czniku nr 2 do umowy;
b) wykonywanie do dnia 25 miesi±ca koñcz±cego kwarta³ przegl±dów konserwacyjnych kwartalnych, których zakres przedstawiono w za³±czniku nr 3 do umowy;
c) wykonanie przegl±du konserwacyjnego rocznego, którego zakres przedstawiono
w za³±czniku nr 4 do umowy przed up³ywem terminu okre¶lonego w decyzji UDT zezwalaj±cej na eksploatacjê d¼wigu;
d) prowadzenie wymaganej przepisami, pe³nej dokumentacji technicznej przegl±dów i konserwacji oraz wykonanych pomiarów elektrycznych;
2) utrzymanie d¼wignic w sta³ej sprawno¶ci technicznej, w tym usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiaj±cego z wyj±tkiem postojów urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania czynno¶ci konserwacyjnych i naprawczych;
3) wykonywanie innych napraw d¼wignic, zleconych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego,
w ramach posiadanych ¶rodków, o których mowa w § 6 ust. 7 w projektu umowy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby p³atno¶ci itp. okre¶lone zosta³y w za³±czonym do niniejszej specyfikacji projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji przyst±pienia do uwolnienia osób z niesprawnego d¼wigu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie:
- co najmniej dwóch us³ug o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, polegaj±cych na wykonywaniu konserwacji, remontów lub utrzymaniu w ruchu oraz pe³nieniu dy¿uru pogotowia d¼wigowego i dokonywaniu przegl±dów d¼wigów osobowych przez okres min. 1 roku dla co najmniej dwóch urz±dzeñ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
- co najmniej konserwacji 5 sztuk d¼wigów osobowych ze sterowaniem mikroprocesorowym seria 2B, sterownik PLC FX1N produkcji Microlift Wroc³aw wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e mo¿liwo¶æ dysponowania:
- osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do pe³nienia czynno¶ci nadzoru nad wykonywaniem prac naprawczo-konserwacyjnych urz±dzeñ transportu bliskiego,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykaz us³ug, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dni w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 10 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11 do SWZ.
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, , a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie wymóg dotyczy ka¿dego z Wykonawców. Powy¿szy wymóg dotyczy tak¿e podmiotów udostepniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy oraz podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby (o ile jest ju¿ znany).Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostêpno¶ci powy¿szych dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Wykonawca przedstawia t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Je¿eli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby (o ile jest ju¿ znany) dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ odpowiednio od ka¿dego ze wskazanych podmiotów pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania.
3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w tym tak¿e spó³ki cywilne) w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Pe³ny wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów okre¶lony w SWZ Rozdzia³ X ust. A pkt 2-7
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2. ppkt 4) lit. a) niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:− co najmniej jeden z nich wyka¿e samodzielnie spe³nienie warunku udzia³u, o którym mowa w rozdz. VIII. pkt 2. ppkt 4) lit. a) niniejszej SWZ;.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wyka¿±, ¿e zrealizowali w sumie wymagan± przez Zamawiaj±cego ilo¶æ zamówieñ, ale ¿aden z nich nie zrealizowa³ samodzielnie ilo¶ci zamówieñ wymaganych przez Zamawiaj±cego.
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy okre¶lone zosta³y w § 15 ust. 6. i § 16 Projektu Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice/proceedings w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania do dnia 13.03.2025 r. do godziny 10:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-11
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzeda¿ i dostawa materia³ów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Us³ug Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- " Dostawa flokulantów na Oczyszczalniê ¦cieków w Polkowicach . "
- "D¼wigi - konserwacje, remonty"
- Ubezpieczenie maj±tku Zwi±zku Gmin Zag³êbia Miedziowego administrowanego przez Polkowick± Dolinê Recyklingu Sp. z o. o.
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujêciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
- Posadzenie oraz pielêgnacja ro¶lin jednorocznych na terenie miasta Polkowice
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.