Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194181/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisowej nad Systemem Obsługi Klientów QMATIC Orchestra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi serwisowej nad Systemem Obsługi Klientów QMATIC Orchestra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e6f3c7-c18b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Serwis techniczny systemu zarządzania pracą stanowisk i obsługą wnioskodawców funkcjonującego w WPJiRP na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
System kolejkowy Qmatic funkcjonuje w Urzędzie Miasta od 2011 roku. W tym czasie system był systematycznie rozbudowywany o dodatkowe stanowiska pracy, w różnych lokalizacjach Zamawiającego. W roku 2020, ze względu na „starzenie technologiczne” oprogramowania serwerowego i braku możliwości jego użytkowania w sposób pozwalający na skuteczną obsługę potrzeb mieszkańców, dokonano aktualizacji posiadanej wersji oprogramowania. Dokonano również rozszerzenia funkcjonalności Systemu w zakresie dostarczenia dodatkowych licencji do obsługi kalendarza wizyt wraz z konfiguracją. Obecnie ww. system funkcjonuje w 15 komórkach organizacyjnych Miasta, w tym Wydziale Spraw Społecznych i Komunikacji, i obejmuje oprogramowanie serwerowe pozwalające na zarządzanie całym systemem, a także wiele urządzeń takich jak: biletomaty, ekrany przywoławcze na stanowiskach oraz wiele innych elementów technicznych jak dedykowane okablowanie.
cd w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.145.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie serwisu technicznego i gwarancyjnego, które pozwoli Zamawiającemu na sprawne i niezakłócone działanie wszystkich urządzeń funkcjonujących w Urzędzie Miasta Łodzi wraz Systemem Obsługi Klientów Qmatic Orchestra, w skład, którego wchodzi rozbudowany kalendarz (zwany Systemem), którego dostawcą jest Wykonawca. Usługi serwisowe i gwarancyjne świadczone będą na zasadach określonych w Umowie od dnia zawarcia Umowy do 31.12.2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iFLOW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960081260
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 13 lok 89,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
System kolejkowy Qmatic funkcjonuje w Urzędzie Miasta od 2011 roku. W tym czasie system był systematycznie rozbudowywany o dodatkowe stanowiska pracy, w różnych lokalizacjach Zamawiającego. W roku 2020, ze względu na „starzenie technologiczne” oprogramowania serwerowego i braku możliwości jego użytkowania w sposób pozwalający na skuteczną obsługę potrzeb mieszkańców, dokonano aktualizacji posiadanej wersji oprogramowania. Dokonano również rozszerzenia funkcjonalności Systemu w zakresie dostarczenia dodatkowych licencji do obsługi kalendarza wizyt wraz z konfiguracją. Obecnie ww. system funkcjonuje w 15 komórkach organizacyjnych Miasta, w tym Wydziale Spraw Społecznych i Komunikacji, i obejmuje oprogramowanie serwerowe pozwalające na zarządzanie całym systemem, a także wiele urządzeń takich jak: biletomaty, ekrany przywoławcze na stanowiskach oraz wiele innych elementów technicznych jak dedykowane okablowanie. Dzięki systemowi Miasto umożliwia poprzez stronę internetową rezerwację przez mieszkańców terminów wizyt, co znacznie usprawnia obsługę. W kontekście wyboru trybu przeprowadzania postępowania z wolnej ręki z jednym wykonawcą istotne jest, że posiadane przez Urząd oprogramowanie systemu kolejkowego jest sprzedawane w modelu COTS i nie są dostępne kody źródłowe tego oprogramowania.
Dodatkowo firma iFlow jest jedynym autoryzowanym dystrybutorem posiadanego przez Urząd oprogramowania systemu kolejkowego. Z punktu wyboru trybu postepowania istotny jest również fakt, że posiadane urządzenia będące własnością Urzędu składające się na system kolejkowy (kilkadziesiąt ekranów przywoławczych - wyświetlaczy, biletomaty, urządzenia sterujące ekranami informacyjnymi oraz okablowanie) są sprawne technicznie i mogą być wykorzystane wyłącznie z oprogramowaniem obecnie użytkowanym lub jego kolejnymi wersjami.
Zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, nie stanowi celowego działania Zamawiającego mającego na celu ograniczenie konkurencji. Biorąc pod uwagę brak możliwości udzielenia zamówienia w trybie konkurencyjnym z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, a także brak uzasadnienia dla ponoszenia wysokich kosztów związanych z wymianą oprogramowania na nowe, bez narażania się na zarzut niegospodarności, przy założeniu, że w przypadku wymiany oprogramowania na inne, sprzęt wchodzący w skład oprogramowania pomimo, że jest sprawny nie może być wykorzystany do innych celów, zachodzi przesłanka wymieniona w art. 304 i 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp, zgodnie z którą nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, które mogłoby zaspokoić potrzeby zamawiającego w zakresie przedmiotu udzielanego zamówienia, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Ponadto, taki sposób udzielenia zamówienia publicznego wypełnia wymogi art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, który mówi, że wydatek powinien być dokonany w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metody i środków służących osiągnięciu założonych celów.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zakup usługi wsparcia pogwarancyjnego dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych danych, wykorzystywanego na potrzeby Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.