Og³oszenie z dnia 2021-07-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00036638/01 - Og³oszenie z dnia 2021-04-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00132876 z dnia 2021-07-30 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bia³ostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://pb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Edukacja
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ba4679c-9b74-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00132876
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00018330/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Meble biurowe, tj. krzes³a, biurka, rega³y, fotele obrotowe, itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00036638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-DZP.262.35.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 19508,03 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - krzes³a obrotowe ( ilo¶æ 15 szt.) na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego wg ilo¶ci i wymagañ wskazanych w :Opisie przedmiotu zamówienia" za³. Nr 1a do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8130,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - fotel ergonomiczny biurowy (ilo¶æ - 3 szt.)- na potrzeby Wydzia³u In¿ynierii Zarz±dzania wg ilo¶ci i wymagañ wskazanych w :Opisie przedmiotu zamówienia" za³. Nr 1a do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1626,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - fotel biurowy (ilo¶æ - 10 szt.)na potrzeby Wydzia³u Informatyki wg ilo¶ci i wymagañ wskazanych w :Opisie przedmiotu zamówienia" za³. Nr 1a do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6500,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli - fotel obrotowy (ilo¶æ - 10 szt.) na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego wg ilo¶ci i wymagañ wskazanych w :Opisie przedmiotu zamówienia" za³. Nr 1a do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3252,03 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6143,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16051,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6715,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Krzese³ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361945517
7.3.3) Ulica: Detricha 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6715,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1896,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3726,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1896,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Krzese³ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361945517
7.3.3) Ulica: Detricha 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1896,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5682,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drzewiarz - Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911328304
7.3.3) Ulica: Kardyna³a Wyszyñskiego 46a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3813,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8474,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3948,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega System Zbigniew Dêbski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211006363
7.3.3) Ulica: 10 Lutego 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3948,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-07-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa i monta¿ 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Bia³egostoku
- Dostawa artyku³ów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w o¶rodku sportowym na osiedlu Zawady w Bia³ymstoku"
- Us³ugi zwi±zane z zabezpieczeniem i uprz±tniêciem lokali po przejêciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spó³dzielczych z udzia³em Gminy Bia³ystok oraz lokali u¿ytkowych wolnostoj±cych.
- Projekt i Budowa rampy do od¶nie¿ania samochodów ciê¿arowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum us³ug spo³ecznych"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych dla szkó³ w ramach projektu "Podniesienie jako¶ci edukacji w³±czaj±cej w Gminie Krzykosy""
- Sukcesywna dostawa z monta¿em foteli biurowych do jednostek UMCS
- Wynajem trybun dla publiczno¶ci na czas imprez organizowanych przez Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRAN¯OWEGO CENTRUM UMIEJÊTNO¦CI DLA W£ÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW.
- Sukcesywne dostawy baterii, ma³ego AGD, krzese³ i innych artyku³ów gospodarczych
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSA¯ENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU W£OC£AWEK
wiêcej: Ró¿ne siedziska i krzes³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.