Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek pływających z Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek pływających z Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4e1b42-32db-482e-81d2-148c0fee9703
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095360/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ubezpieczenie jachtów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10713223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1071322
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy
Pzp, komunikacja w postępowaniu odbywać się będzie w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez System (za pośrednictwem platformazakupowa.pl) pod adresem https://www.platformazakupowa.pl
Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych w
zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w treści SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o
dzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 35/KPW/STO/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek pływających z Ośrodka Szkolenia
Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-16 do 2026-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie zokoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w
szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia
powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego.
2. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane
jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne.
3. Ustalenie zasad waloryzacji w oparciu o art. 439 ustawy Pzp:
1) Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny
materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy.
2) Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost lub obniżenie tych kosztów względem kosztów przyjętych
w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy możliwa jest na następujących zasadach:
a) strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z
realizacją niniejszej umowy po upływie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy,
b) Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku, gdy zmiana kosztów
związanych z realizacją niniejszej umowy będzie wyższa lub równa o co najmniej 15% niż wysokość półrocznego wskaźnika
cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS, o którym mowa poniżej;
c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała w odniesieniu do wskaźnika zmiany kosztów (półrocznego
wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych), ogłaszanego przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym
Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” .
d) warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie wykazanie przez daną Stronę umowy (w pisemnym wniosku), że
zmiana kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, miała faktyczny wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy;
e) łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3, może wynieść nie więcej niż
5% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1071322
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 16.05.2025 r. do 15.05.2026 r.W przypadku przedłużającej się procedury w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy do 16.05.2025 r., termin wykonania
zamówienia wyniesie: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa leków z podziałem na VI części dla KPW Gdynia
- DOZÓR ORAZ OCHRONA MIENIA AGENCJI ROZWOJU GDYNI w GDYNI
- "Podczyszczenie toru podejściowego do portu w Gdańsku - Nowy Port w ilości szacunkowej 29 000,00 m3 w roku 2025"
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek pływających z Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 4 części: dla części 1, części 2, części 4, części 5
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEGO LEGNICKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP Z O.O.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Klimontów
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek pływających z Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BOJANÓW
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Czaplinek.
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Myślenickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.