Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082268/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów głęboko mrożonych i konserw do Zakładu Karnego w Dębicy i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W DĘBICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 41
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-56-56
1.5.8.) Numer faksu: 14 681-56-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_debica@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów głęboko mrożonych i konserw do Zakładu Karnego w Dębicy i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f43da8-a06d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073310/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów głęboko mrożonych i konserw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206567,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ćwiartka z kurczaka – produkt głęboko mrożony. Barwa i zapach naturalny dla danego gatunku drobiu, nieznaczny przyrost tłuszczowy, bez zanieczyszczeń obcych. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy, Serca drobiowe – produkt głęboko mrożony, oczyszczone serca kurczaków bez zanieczyszczeń obcych. Barwa i zapach naturalny dla danego gatunku drobiu. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawyFilet z kurczaka – produkt głęboko mrożony. Barwa i zapach naturalny dla danego gatunku drobiu. Mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien, prawidłowo wykrwawione, bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych oraz krwi. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 56125,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Burgery rybne - produkt głęboko mrożony, z mięsa ryb w złocistej panierce. Waga jednego burgera do 80g. Możliwość przygotowania w piekarniku/piecu. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawyPanga biała filet – produkt głęboko mrożony. Czyste filetowane mięso, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Kalafior – produkt głęboko mrożony. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. Opakowanie zbiorcze do 10 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 41250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Paprykarz rybny – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 330g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawySzprot w pomidorach – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 330g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Sałatka rybna – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 330g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Konserwa mięsna (popularna, turystyczna) – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 300g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Konserwa pasztet (drobiowy lub wieprzowy) – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 500g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 119530,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drobtar sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731004175
7.3.3) Ulica: Nowe Żukowice 50 B
7.3.4) Miejscowość: Nowa Jastrząbka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-151
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROBTAR SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
DROBTAR SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A i J Białas, L i W Lampara Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Miąsowicza 2 a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w/w części na podstawie art. 263 ustawy gdyż wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a była to jedyna oferta tej części, uchylił się od podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Modernizacja kotłowni gazowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania budynku warsztatowo - administracyjnego MKS Dębica Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ul. Sandomierskiej 3 w Dębicy
- STERYLNE WYROBY MEDYCZNE DO ZABIEGÓW W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO LECZENIA RAN W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
- PROFESJONALNE ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ KUCHENNYCH I SANITARNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzeźnica - od drogi powiatowej nr 1287R do drogi serwisowej autostrady A4 - Etap-II .
- Konserwacja i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Dębica
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
- Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.