Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106814/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133237 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 16 6215378
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c1ac59-defe-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-4/1798/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 268200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego do samochodów służbowych będących w dyspozycji Zamawiającego, realizowany w formie bezgotówkowej, w okresie 11 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.08.2021 r.
2) Szacunkowe zapotrzebowanie na olej napędowy w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi około 60 000 litrów.
3) Olej napędowy będący przedmiotem zamówienia musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązującej Polskiej Normy oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680 ).
4) Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.).
5) Zamawiający dopuszcza bezgotówkowy zakup oleju napędowego przy użyciu kart paliwowych.
6) Zakup paliwa będzie odbywać się sukcesywnie poprzez tankowanie paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. Częstotliwość i ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało w interesie Zamawiającego, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń co do ilości paliwa faktycznie zakupionego przez Zamawiającego. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 52 000 litrów.
8) Zamawiający nie dopuszcza określenia przez Wykonawcę limitu zakupionego paliwa w przyjętym okresie rozliczeniowym.
9) Każdorazowa sprzedaż oleju napędowego będzie dokonywana po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu wyrażonego w %, naliczanego od ceny brutto 1 litra paliwa (upust udzielony przez Wykonawcę podany w ofercie). Upust będzie stały/niezmienny w czasie trwania umowy.
10) Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliwa będzie odbywało się na podstawie faktycznie zakupionej ilości paliwa, raz na koniec każdego miesiąca kalendarzowego (zbiorcza faktura).
11) Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury wraz z ewidencją wykonanych transakcji zawierającą nazwę produktu, datę zakupu paliwa, nr rejestracyjny pojazdu, numer karty (jeżeli dotyczy), miejscowość i numer stacji, ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową paliwa widniejącą na dystrybutorze w dniu tankowania, wartość brutto po upuście.
12) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jedną stacją paliw
na terenie miasta Jarosławia.
13) Wykonawca zapewni w ciągłej sprzedaży wymagany przez Zamawiającego asortyment.
14) W razie awarii dystrybutorów lub wyłączenia ze sprzedaży stacji Wykonawcy wskazanej w ofercie, Wykonawca jest obowiązany zapewnić tankowanie awaryjne na innej stacji paliw położonej w granicach administracyjnych miasta Jarosławia.
15) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi odpowiednie dokumenty dotyczące świadectwa jakości sprzedawanych paliw.
16) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania paliwa właściwego dla aktualnego sezonu (paliwa letnie i zimowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pomocy Edukacyjnej dla Młodzieży im. Heleny i Tadeusza Zielińskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650023029
7.3.3) Ulica: Zielińskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie oznakowania poziomego nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu jarosławskiego
- Wymiana stolarki okiennej w budynku dawnego kolegium jezuickiego (Plac ks. Piotra Skargi 1)
- Dostawa środków czystości dla potrzeb szpitala - powtórka zadania 2
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i rozbiórką OB6, OB7 w miejscowości Tuczempy
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego do maszyn rolniczych w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Oddział Poświętne w Płońsku.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do dystrybutora znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz dodatku AdBlue na potrzeby Wrzesińskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
- SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI ORIENTACYJNEJ 30 000 LITRÓW NA LATA 2025-2026
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.