Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 52 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-debbc756-2181-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-debbc756-2181-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008568/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Artykuły szkolne wraz z dziennym opiekunem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
a) przedmiot zamówienia w przypadku Żłobka nr 72 będzie realizowany na potrzeby realizacji projektu „Maluchy żłobkują, rodzice pracują” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-ZP.26.6.2023.KPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262787,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do żłobków nr:1 Ursynów ul. Wiolinowa 9
2 Ursynów ul. Mandarynki 14
3 Ursynów ul. Warchałowskiego 8
4 Mokotów ul. Wiktorska 94/96
5 Mokotów ul. Odyńca 59
6 Mokotów ul. św. Bonifacego 72
7 Mokotów ul. Kmicica 3
8 Ochota ul. Stanisława Skarżyńskiego 6
9 Ochota ul. Sanocka 7
10 Śródmieście ul. Nowolipie 15a
11 Praga-Północ ul. Karola Szymanowskiego 3a
12 Praga-Południe ul. Grochowska 232
13 Praga-Północ ul. Markowska 17a
14 Bielany ul. Wrzeciono 4
15 Bielany ul. Wrzeciono 22
16 Bielany ul. Klaudyny 10
17 Bielany ul. Jana Kochanowskiego 9
18 Wola ul. Smocza 1a
19 Wola ul. Rabsztyńska 22
20 Śródmieście ul. Wilcza 27a
21 Mokotów ul. Jarosława Dąbrowskiego 96
22 Śródmieście ul. Koszykowa 3
23 Śródmieście ul. Grzybowska 7
24 Żoliborz ul. Ks. Popiełuszki 15
25 Śródmieście ul. Drewniana 10/16
26 Ursus ul. Bernarda Wapowskiego 1
27 Ursus ul. Mariana Keniga 9
28 Wola ul. Monte Cassino 7
29 Włochy ul. Nike 6
30 Praga-Południe ul. Stanisława Augusta 79
31 Praga-Południe ul. Motorowa 5
32 Praga-Południe ul. Tadeusza Sygietyńskiego 4
33 Praga-Południe ul. Władysława Umińskiego 9
34 Śródmieście ul. Nowy Świat 47a
35 Wola ul. Działdowska 8A
36 Białołęka ul. Strumykowa 18
37 Wola ul. Ożarowska 57
38 Praga-Północ ul. Bertolta Brechta 14A
39 Bemowo ul. Muszlowa 17
40 Bemowo ul. Zenona Klemensiewicza 6
41 Wawer ul. Potockich 107
42 Targówek ul Chodecka 9
43 Targówek ul. Wacława Tokarza 4
44 Targówek ul. Wejherowska 1
45 Praga-Południe ul. M. Pawlikowskiego 2
46 Bielany ul. S. Przybyszewskiego 70/72
47 Targówek ul. Chodecka 2
48 Ursus ul. Czerwona Droga 6
49 Ursynów ul. 6 Sierpnia 1/5
50 Ochota ul. Nowogrodzka 75
51 Mokotów ul. św. Bonifacego 81
52 Wilanów ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8a
53 Wesoła ul. Akacjowa 15
54 Praga-Południe ul. Kinowa 19
55 Rembertów ul. Stanisława Fiszera 28
56 Białołęka ul. Truskawkowa 5
57 Białołęka ul. Książkowa 2
58 Białołęka ul. Krzyżówki 24
59 Białołęka ul. Skarbka z Gór 9
60 Żoliborz ul. Ludwiga Rydygiera 8A
61 Praga-Południe ul. J. Nowaka-Jeziorańskiego 1A
62 Bielany ul. Lwa Tołstoja 2
63 Bemowo ul. Obrońców Tobruku 9
64 Wawer ul. Trakt Lubelski 89
65 Mokotów ul. Spartańska 2
66 Wola ul. Erazma Ciołka 26
67 Wesoła ul. Antoniego P. Łaguny 1
68 Ursynów ul. Cynamonowa 7
69 Ursynów ul. Stanisława Kazury 9
70 Wilanów ul. Pamiętna 16
71 Włochy ul. Astronautów 5A
72 Ursus ul. Henryka II Pobożnego 33
73 Ursus ul. Dzieci Warszawy 22a
74 Bielany ul. W. Bogusławskiego 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 254660,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne) do punktów dziennego opiekuna4.5.3.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 8127,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 27.07.2023 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 PZP. Do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 27.07.2023 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 PZP. Do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.