Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00133318/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Popów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Zawady
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminapopow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapopow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-437d0a5e-8034-44a1-8ac2-f2d5b49d5f601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Popów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-437d0a5e-8034-44a1-8ac2-f2d5b49d5f60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015195/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Popów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Kamieńszczyźnie etap IIUwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie I i II etapu robót ( I etap został już wykonany) – zamówienie dotyczy wykonania II etapu – zgodnie z przedmiarem.
W zakres robót budowy oświetlenia ulicznego wchodzi:
- obsługa geodezyjna - wytyczenie lokalizacji projektowanych: linii kablowych oświetleniowych i rur ochronnych przepustowych oraz latarni oświetleniowych ,
- prace przygotowawcze
- przekopy kontrolne w celu dokładnego określenia lokalizacji istniejącego uzbrojenia podziemnego,
- wykopy pod budowę: projektowanych linii kablowych i rur ochronnych przepustowych, fundamentów i latarni oświetleniowych,
- budowa zasilania elektroenergetycznego,
- budowa projektowanych linii kablowych oświetleniowych wraz z montażem rur ochronnych i przepustowych na kablach,
- budowa i montaż bednarki uziemiającej StZn 30*4 mm - budowa projektowanych latarni oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych,
- podłączenie projektowanych latarni oświetleniowych,
- zasypanie wykopów z ubiciem i zagęszczeniem gruntu,
- ochrona przeciwporażeniowa
- pomiary i badania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 175279,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Nowej WsiW zakres robót budowy oświetlenia ulicznego wchodzi:
- obsługa geodezyjna
- wytyczenie lokalizacji budowanych stanowisk słupowych i linii napowietrznych 1kV,
- prace przygotowawcze- oznakowanie tymczasowe na czas wykonania prac w pasie drogowym, przekopy kontrolne w celu dokładnego określenia lokalizacji istniejącego uzbrojenia podziemnego,
- wykopy pod budowę stanowisk słupowych linii napowietrznej 1kV, linii kablowych i rur ochronnych przepustowych, - budowa zasilania elektroenergetycznego,
- budowa projektowanych linii kablowych i napowietrznych oświetleniowych wraz z montażem rur ochronnych i przepustowych na kablach, - budowa i montaż bednarki uziemiającej St/Zn 30*4 mm - budowa projektowanych strunobetonowych stanowisk słupowych linii napowietrznej 1kV,
- montaż opraw oświetleniowych,
- podłączenie projektowanych latarni oświetleniowych,
- ochrona przeciwprzepięciowa (montaż ograniczników przepięć, budowa uziemienia odgromowego) - zasypanie wykopów z ubiciem i zagęszczeniem gruntu,
- ochrona przeciwporażeniowa - pomiary i badania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 108700,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144738,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7492099076
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492099076
7.3.3) Ulica: ul. Piramowicza 14/2
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80934,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133468,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80934,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO BUD Mariusz Michalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080005596
7.3.3) Ulica: Sadowa
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Elektro-Bud" Mariusz Michalak
jakie przetargi wygrała firma
"Elektro-Bud" Mariusz Michalak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80934,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Budowa przystanków autobusowych przy ul. Krakowskiej (DW 762) w Kielcach.
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w gminie Dębe Wielkie
- Budowa ul. Woronieckiego w Lublinie na odcinku od ul. Słomkowskiego do ul. Rodakiewicza od km 0+525,00 do km 0+660,23
- "Rewitalizacja centrum Zawichostu"
- "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski" - II postępowanie z podziałem na części
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.