eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicewykonywanie czynności inspektora nadzoru w Katowickim Centrum Onkologii



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonywanie czynności inspektora nadzoru w Katowickim Centrum Onkologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonywanie czynności inspektora nadzoru w Katowickim Centrum Onkologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e5119f-c841-4553-842d-88c21d51eea0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083623/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy sprawującemu nadzór nad wszystkimi inwestycjami
prowadzonymi przez Zamawiającego jako kontynuacja rozpoczętych i będących w trakcie realizacji robót budowlanych -
remontów i inwestycji. Wykonawca posiada szczegółową wiedzę na temat stanu zaawansowania inwestycji i ich przebiegu
dlatego z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze zasadnym jest udzielenie zamówienia w tym trybie temu
Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KCO/WR/11/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenia usług przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, w myśl ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2024 roku, poz. 725 z późn. zmianami), tj. w szczególności:
a) wykonywania obowiązków, w imieniu KCO, opisanych w art. 25 ustawy Prawo budowlane;
b) prowadzenia całokształtu spraw związanych z prowadzonymi przez Zamawiającego inwestycjami, pracami remontowymi w ramach prac budowlanych w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym niskoprądowej;
c) opiniowania założeń technicznych i zakresu prac remontowych i założeń i rozwiązań technicznych w dokumentacjach projektowych przedsięwzięć inwestycyjnych budowlanych KCO;
d) prowadzenia spraw reklamacyjnych w ramach gwarancji i pogwarancyjnych wykonanych inwestycji, remontów budowlanych w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym niskoprądowej;
e) prowadzenia korespondencji i dokumentacji z wykonania powierzonych obowiązków, określonych powyżej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND INVESTMENT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2405851144

7.3.3) Ulica: Krahelskiej 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-285

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52398,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-11 do 2025-04-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.