eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczMontaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1026982

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30da68bd-4878-4dd8-8824-a531477f1033

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038737/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na DW administrowanych przez ZDW w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 z podziałem na 6 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części”.

CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe

Zamówienie jest podzielone na 6 części:

Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław


2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- regulacja istniejących barier drogowych;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier;
- dostawa z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier rurowych (typu trzepak) i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier rurowych;
- dostawa barier, słupków oraz elementów odblaskowych wraz z dowozem i rozładunkiem;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier linowych oraz dostawa i montaż nowych,

3. Realizacja zleceń odbywać się będzie na sieci dróg administrowanych przez właściwy Rejon Dróg Wojewódzkich.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5, SST stanowiąca załącznik nr 6, Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2.1. - 2.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 295640,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części”.

CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe

Zamówienie jest podzielone na 6 części:

Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń


2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- regulacja istniejących barier drogowych;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier;
- dostawa z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier rurowych (typu trzepak) i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier rurowych;
- dostawa barier, słupków oraz elementów odblaskowych wraz z dowozem i rozładunkiem;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier linowych oraz dostawa i montaż nowych,

3. Realizacja zleceń odbywać się będzie na sieci dróg administrowanych przez właściwy Rejon Dróg Wojewódzkich.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5, SST stanowiąca załącznik nr 6, Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2.1. - 2.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 293740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części”.

CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe

Zamówienie jest podzielone na 6 części:

Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola


2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- regulacja istniejących barier drogowych;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier;
- dostawa z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier rurowych (typu trzepak) i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier rurowych;
- dostawa barier, słupków oraz elementów odblaskowych wraz z dowozem i rozładunkiem;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier linowych oraz dostawa i montaż nowych,

3. Realizacja zleceń odbywać się będzie na sieci dróg administrowanych przez właściwy Rejon Dróg Wojewódzkich.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5, SST stanowiąca załącznik nr 6, Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2.1. - 2.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 296664,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części”.

CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe

Zamówienie jest podzielone na 6 części:

Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno


2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- regulacja istniejących barier drogowych;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier;
- dostawa z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier rurowych (typu trzepak) i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier rurowych;
- dostawa barier, słupków oraz elementów odblaskowych wraz z dowozem i rozładunkiem;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier linowych oraz dostawa i montaż nowych,

3. Realizacja zleceń odbywać się będzie na sieci dróg administrowanych przez właściwy Rejon Dróg Wojewódzkich.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5, SST stanowiąca załącznik nr 6, Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2.1. - 2.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 349988,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części”.

CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe

Zamówienie jest podzielone na 6 części:

Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek


2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- regulacja istniejących barier drogowych;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier;
- dostawa z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier rurowych (typu trzepak) i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier rurowych;
- dostawa barier, słupków oraz elementów odblaskowych wraz z dowozem i rozładunkiem;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier linowych oraz dostawa i montaż nowych,

3. Realizacja zleceń odbywać się będzie na sieci dróg administrowanych przez właściwy Rejon Dróg Wojewódzkich.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5, SST stanowiąca załącznik nr 6, Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2.1. - 2.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 110780,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części”.

CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe

Zamówienie jest podzielone na 6 części:

Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo

2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
- regulacja istniejących barier drogowych;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier;
- dostawa z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier rurowych (typu trzepak) i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier rurowych;
- dostawa barier, słupków oraz elementów odblaskowych wraz z dowozem i rozładunkiem;
- demontaż istniejących uszkodzonych barier linowych oraz dostawa i montaż nowych,

3. Realizacja zleceń odbywać się będzie na sieci dróg administrowanych przez właściwy Rejon Dróg Wojewódzkich.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5, SST stanowiąca załącznik nr 6, Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2.1. - 2.6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 212596,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239542,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289591,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239542,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRENER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8133745559

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-113

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302137,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-24 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265512,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369262,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265512,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Życiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TB INFRA MARIUSZ ŻYCIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342355264

7.3.3) Ulica: Tartaczna 20

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298958,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-18 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252996,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352996,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252996,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRENER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8133745559

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-113

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303396,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-24 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524602,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682684,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524602,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRENER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8133745559

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-113

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614985,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-24 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66646,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75031,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66646,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Marek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: M.K. STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74759,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-18 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178842,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232610,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178842,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Marek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: M.K. STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199993,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-18 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.