Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00075840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP/4/2025
„sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych
dla SPZOZ w Wolsztynie ”
powtórzenie postępowania na Pakiet 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP/4/2025„sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych
dla SPZOZ w Wolsztynie ”
powtórzenie postępowania na Pakiet 1.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92145198-bab4-410c-a2a3-f1fefe8e1491
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020198/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 dostawa implantów ortopedycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605432,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SWZ: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) „Sukcesywne 24 m-czne dostawy implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie”, opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-ilościowo cenowy-Pakiet 1),
2) Zamawiający wymaga, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w pakiecie. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 PZP.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku 2 do SWZ, tj. pakiecie 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku uczestnictwa, opisanych w pkt. 9.1 pkt 3 SWZ wymagał od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, miedzy innymi opisów, katalogów lub materiałów informacyjnych w języku polskim których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Natomiast w formularzu asortymentowo-ilościowo –cenowym Zamawiający pod tabelą wpisał: „Zamawiający na wezwanie wymaga przedstawienia opisów, katalogów w języku polskim, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego oraz wykazów kodów UDI zgodnie z wymaganym w SWZ wzorem”. Wskazany wymóg nie został wyartykułowany wprost w SWZ oraz w treści ogłoszenia. Z uwagi na powyższe doszło do rozbieżności pomiędzy żądanymi dokumentami, których nie da się usunąć na tym etapie postępowania. Brak wyraźnego wymogu w SWZ informacji o obowiązku złożenia przez Wykonawców również wykazu kodów UDI jako podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego spełnienie warunków uczestnictwa uniemożliwia prawidłową ocenę ofert.Z przyczyn wskazanych powyżej Zamawiający po upływie terminu składania ofert nie jest w stanie dokonać autopoprawki w związku z powyższym postępowanie należy unieważnić.
Tym samym doszło do zaistnienia wady, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, a ich nieusuwalność ma charakter trwały. Stanowi to wystarczającą podstawę do unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
- Winda w Zespole Szkół Ogólnokształcących w ramach projektu - Dostępni - winda sposobem na zniwelowanie barier architektonicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wolsztynie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3808P w m. Stara Dąbrowa
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.