eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onnaRemont instalacji wodno-kanalizacyjnej i ³azienek w budynku Przedszkola Gminnego w Jab³onnie



Og³oszenie z dnia 2022-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i ³azienek w budynku Przedszkola Gminnego w Jab³onnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PRZEDSZKOLE GMINNE W JAB£ONNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147336157

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Modliñska 103B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgjablonna@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://przedszkolejablonna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Jab³onna

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361771514

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Modliñska 152

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.11.5.) Kod pocztowy: 05-110

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.11.9.) Numer telefonu: +48227677332

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://jablonna.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i ³azienek w budynku Przedszkola Gminnego w Jab³onnie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa0bac03-c496-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00134081

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00133378/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i ³azienek w budynku Przedszkola Gminnego w Jab³onnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.jablonna.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna mo¿liwa jest przy u¿yciu platformy e-ProPublico (wymagana rejestracja konta) oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej.
Sk³adanie ofert mo¿liwe jest wy³±cznie przy u¿yciu platformy e-ProPublico. Szczegó³owe informacje dotycz±ce komunikacji elektronicznej zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym, przetwarzane bêd± dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) administratorem danych osobowych wykonawcy s±:
a) Wójt Gminy Jab³onna, ul. Modliñska 152, 05-110 Jab³onna;
b) Dyrektor Przedszkola Gminnego w Jab³onnie, ul. Modliñska 103B, 05-110 Jab³onna;
3) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿liwy jest pod adresem:
a) w Urzêdzie Gminy Jab³onna - Beata Wojciechowska, iod@jablonna.pl;
b) w Przedszkolu Gminnym w Jab³onnie - Izabela Remiasz, iod@przedszkolejablonna.pl;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Przedszkolem Gminnym w Jab³onnie przetwarzaj± dane osobowe, dla których administratorem jest Dyrektor Przedszkola Gminnego w Jab³onnie;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) wykonawca udostêpniaj±cy swoje dane posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych, z tym ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO;
9) osobie udostêpniaj±cej swoje dane nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) zamawiaj±cy do³o¿y wszelkich starañ, aby zapewniæ odpowiednie ¶rodki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.PR.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane, obejmuj±ce remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i 7 ³azienek w budynku Przedszkola Gminnego w Jab³onnie. Podstawowy zakres zamówienia obejmuje:
1) Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, obejmuj±cy:
a) zewnêtrzne roboty ziemne, zwi±zane z wykonaniem wykopów po starej trasie ruroci±gów,
b) demonta¿ starych instalacji wodnych i kanalizacyjnych oraz kostki betonowej,
c) monta¿ nowych instalacji wodnych i kanalizacyjnych,
d) doprowadzenie do stanu pierwotnego nawierzchni po pracach ziemnych,
2) Remont 7 ³azienek obejmuj±cy:
a) demonta¿ istniej±cych sanitariatów,
b) skucie p³ytek,
c) wymianê okna z widokiem na salê dydaktyczn±,
d) monta¿ nowych p³ytek,
e) monta¿ nowych sanitariatów,
f) wymiana drzwi.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-19

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp:
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy us³ug lub robót budowlanych, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
2) Zamówienie obejmowa³o bêdzie powtórzenie zakresu czynno¶ci okre¶lonych w dokumentach zamówienia podstawowego, na warunkach wynikaj±cych z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrze¿eniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.
3) Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e zamówienia bêd± obejmowa³y wykonanie prac remontowo-budowlanych oraz w zakresie instalacji sanitarnych, a zakres tych prac nie przekroczy 100% zakresu zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów w przyjêtych kryteriach oceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej dwa zamówienia - ka¿de polegaj±ce na remoncie i/lub przebudowie pomieszczeñ sanitarnych, obejmuj±ce swoim zakresem wykonanie wewnêtrznej sieci wodnej i/lub kanalizacyjnej, o warto¶ci zamówienia brutto nie mniejszej ni¿ 200 000 z³;
2) dysponuj± lub bêd± dysponowali co najmniej jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie obecnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, a które uprawniaj± do kierowania robotami budowlanymi).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) zobowi±zanie innego podmiotu lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (wzór - Za³±cznik nr 3 do SWZ);
3) dowód wniesienia wadium, je¿eli nie jest wnoszone ni¿ pieni±dzu;
4) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, gdy umocowanie osoby nie wynika z dokumentów rejestrowych;
5) pe³nomocnictwo wystawione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Oferta musi zostaæ zabezpieczona wadium w kwocie 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) porêczeniach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie pieni±dza, musi zostaæ przekazane przelewem na konto zamawiaj±cego, numer 45 8013 1016 2002 0017 1319 0005. Zamawiaj±cy zaleca, aby:
1) w tytule przelewu wskazaæ numer postêpowania;
2) w przypadku wp³aty z konta prywatnego (gdy brak jest nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytu³u przelewu dodaæ informacjê o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) jako beneficjenta porêczenia lub gwarancji wskazano zamawiaj±cego;
7) musi zostaæ podpisane elektronicznie przez wystawcê - i w takiej formie, bez opatrywania dodatkowym podpisem wykonawcy, powinno zostaæ do³±czone do oferty.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp - zostanie odrzucona.
7. Wadium dla grupy wykonawców wystêpuj±cych wspólnie mo¿e byæ wniesione przez jednego z cz³onków grupy. W dokumencie gwarancji powinny byæ wskazane podmioty nale¿±ce do grupy wykonawców lub co najmniej informacja, ¿e zleceniodawca gwarancji sk³ada ofertê w ramach takiej grupy, a fakt ten zosta³ zaakceptowany przez gwaranta.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum lub spó³ka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te powinny potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wskazuj± w ofercie zakres zamówienia, jaki wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzorze umowy - par. 11.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-ProPublico

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.