eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewPoprawa jako¶ci infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim



Og³oszenie z dnia 2023-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa jako¶ci infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT PLESZEWSKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydzia³ Nieruchomo¶ci, Inwestycji i Rozwoju.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznañska 79

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7429 652

1.5.8.) Numer faksu: +48 627429 665

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiatpleszewski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jako¶ci infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-966509bd-c01a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00134522

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043493/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Poprawa jako¶ci infrastruktury edukacji zawodowej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-966509bd-c01a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Komunikacja z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce "Formularze" (Formularze do komunikacji").

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce "Centrum Pomocy”. 2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). 3. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. 4. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Informacje, o¶wiadczenia lub inne dokumenty, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a). w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b). jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 6. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e administratorem Pañstwa danych osobowych jest Starosta Pleszewski z siedzib± przy ul. Poznañskiej 79, 63-300 Pleszew, tel. 62 742 96 52. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie
Powiatowym w Pleszewie jest Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod numerem telefonu ogólnego: 62 7429 600 lub pod adresem e-mail: iod@powiatpleszewski.pl. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa jako¶ci infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim”, numer sprawy: NR.272.5.2023, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r.Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm). Szczegó³owe informacje zawarto w za³±czniku nr 10 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NR.272.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Modernizacja obiektów Zespo³u Szkó³ Technicznych w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 1. Miejsce wykonania robót: Zespó³ Szkó³ Technicznych w Pleszewie, ul. Zielona 3, 63 – 300 Pleszew. 2. Zakres robót: 1). bran¿a budowlana:a). docieplenie wszystkich stropodachów z wymian± istniej±cego pokrycia z papy, b). docieplenie ¶cian zewnêtrznych z wykonaniem tynków (dotyczy budynku kot³owni, ³±cznika i sali gimnastycznej), c). wykonanie elewacji budynków z blachy stalowej powlekanej na konstrukcji rusztu (dotyczy budynku g³ównego szko³y), d). wykonanie malatury elewacji budynków (dotyczy budynku g³ównego, kot³owni, ³±cznika i sali gimnastycznej), e). wymiana rynien dachowych, rur spustowych, parapetów zewnêtrznych oraz pozosta³ych obróbek blacharskich wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych (wszystkie budynki), f). wykonanie osuszania z izolacj± przeciwwilgociow± murów piwnicznych budynku g³ównego szko³y, g). wykonanie opaski z kostki betonowej wokó³ ¶cian zewnêtrznych budynków, h). wykonanie rozbiórki gara¿u blaszanego, i). wykonanie nowej malatury powierzchni sufitów i ¶cian pomieszczeñ wewnêtrznych w pomieszczeniach sali gimnastycznej, j). wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni posadzek i ¶cian pomieszczeñ sanitarnych w pomieszczeniach sali gimnastycznej,k). wykonanie nowych ok³adzin ¶ciennych z p³ytek szkliwionych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, l). wymiana istniej±cych ok³adzin pod³ogowych na nowe w pomieszczeniach sali gimnastycznej, m). wymiana istniej±cych ok³adzin schodów wewnêtrznych na nowe w pomieszczeniach sali gimnastycznej, n). wymiana istniej±cej stolarki drzwiowej zewnêtrznej i wewnêtrznej na now± w pomieszczeniach sali gimnastycznej, o). wymiana istniej±cej stolarki okiennej na now± (kot³ownia), p). wymiana istniej±cych podokienników wewnêtrznych na nowe w pomieszczeniach sali gimnastycznej, s). zagospodarowanie terenu: budowa parkingów, wymiana ogrodzenia, monta¿ rogatki wjazdowej (szlaban), budowa si³owni zewnêtrznej, budowa boiska do pi³ki siatkowej – pla¿owej, obsadzenie zieleni±. 2). bran¿a elektryczna: a). wykonanie nowego o¶wietlenia wewnêtrznego typu LED w pomieszczeniach przyleg³ych do sali gimnastycznej, b). wykonanie nowego o¶wietlenia zewnêtrznego od strony
boisk sportowych, c). rozbudowa istniej±cej instalacji SSP (dotyczy budynku ³±cznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), d). rozbudowa istniej±cego wewnêtrznego i zewnêtrznego systemu monitoringu (dotyczy budynku sali gimnastycznej z wszystkimi ci±gami komunikacyjnymi), e). rozbudowa instalacji teleinformatycznych i internetowych (dotyczy budynku sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), f). wykonanie o¶wietlenia ewakuacyjno - awaryjnego (dotyczy budynku ³±cznika i sali gimnastycznej z
wszystkimi pomieszczeniami), g). rozbudowa istniej±cych trzech instalacji fotowoltaicznych 3 x 6,5 kWp do mocy 1X 20,000 kWp, 1X31,850 kWp oraz 1X 29,575 kWp. h). wymiana istniej±cej instalacji odgromowej na wszystkich dachach i elewacjach budynków. 3.) bran¿a sanitarna: a). remont istniej±cej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej du¿ej sali gimnastycznej, b). monta¿ dwóch pomp ciep³a wraz z ca³± infrastruktur± do wspomagania istniej±cego systemu centralnego ogrzewania i c.w.u na obiekcie, c). wymiana czê¶ci linii zasilaj±cych c.o, zw, c.w.u i cyrkulacji w budynku g³ównym szko³y (dotyczy odcinka instalacji w piwnicy budynku g³ównego szko³y), d). wymiana grzejników c.o. z p³ukaniem instalacji (dotyczy budynku ³±cznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), e). wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej wewnêtrznej w pomieszczeniach sanitarnych (dotyczy budynku sali gimnastycznej), f). wymiana armatury i przyborów sanitarnych z monta¿em nowego wyposa¿enia ³azienek (dotyczy budynku sali gimnastycznej), g). wymiana kanalizacji sanitarnej zewnêtrznej,
h). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej, i). wykonanie drena¿u opaskowego budynku g³ównego szko³y i boiska do pi³ki siatkowej - pla¿owej,
j). wykonanie systemu retencji wód deszczowych i nawadniania terenu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Dokumentacji technicznej, stanowi±cej Za³±czniki nr I.1 - I.5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ ¶rednich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Modernizacja obiektów Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 1. Miejsce wykonania robót: Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Pleszewie, Aleje Wojska Polskiego 4, 63 – 300 Pleszew. 2. Zakres robót:1. Bran¿a budowlana: a). docieplenie stropodachów z wymian± istniej±cego pokrycia z papy oraz docieplenie ¶cian zewnêtrznych budynków: dydaktycznego z diagnostyk±, dydaktyczno-socjalnego, dydaktycznego z kot³owni±, b). wymiana rynien dachowych, rur spustowych, parapetów zewnêtrznych oraz pozosta³ych obróbek blacharskich na budynkach: dydaktycznym z diagnostyk±, dydaktyczno-socjalnym, dydaktycznym z kot³owni±, c). przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku dydaktycznego z kot³owni± wraz z budynkiem dydaktycznym z diagnostyk± o pow zabudowy 649,20 m², d). rozbudowa z przebudow± budynku dydaktyczno – socjalnego – obecna pow. zabudowy 233,08 m², e). wymiana wewnêtrznej i zewnêtrznej stolarki drzwiowej w budynkach: dydaktycznym z diagnostyk±, w pracowni CNC i w budynku dydaktyczno- socjalnym. f). wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktyczno-socjalnym. g). rozbiórka budynków: sto³ówki (pow. zabudowy 54,27 m²), budynku magazynowego (pow. zabudowy 93,52 m²), gospodarczego (pow. zabudowy 15,10 m²), h). budowa magazynu o pow. zabudowy 246,45 m², h). remont pomieszczenia na potrzeby centrum frezarskiego w budynku administracyjno-warsztatowym, i). zagospodarowanie terenu: wykonanie instalacji odwadniaj±cej z
utwardzeniem terenu, likwidacja dotychczasowego sk³adu opa³u, budowa parkingów, obsadzenie zieleni±. 2.) bran¿a elektryczna: a). po³o¿enie nowych linii zasilaj±cych, b). wykonanie nowego o¶wietlenia wewnêtrznego i zewnêtrznego typu LED (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyk±, budynku pracowni monta¿u, budynku dydaktycznego z kot³owni±), c).
wykonanie instalacji gniazd wtykowych i si³owych, d). wyposa¿enie budynku w system sygnalizacji po¿aru (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyk±), e). wyposa¿enie budynku w o¶wietlenie awaryjno-ewakuacyjne (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyk±), f). wykonanie instalacji teleinformatycznych i internetowych (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyk±), g). wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy: 25,480 kWp, h). wymiana istniej±cej instalacji odgromowej (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyk±, budynku dydaktycznego z kot³owni±, budynku dydaktyczno-socjalnego), i). wykonanie systemu monitoringu obejmuj±cego ca³y teren jednostki. 3.). bran¿a sanitarna: a). likwidacja kot³owni wêglowej z wymian± istniej±cego ¼ród³a ciep³a na ogrzewanie gazowe + pompy ciep³a, b). wymiana
wewnêtrznej instalacji c.o., c.w.u., instalacji wodno-kanalizacyjnej (budynek dydaktyczny z diagnostyk±), c). wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnêtrznej, d). wykonanie instalacji hydrantowej (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyk±), e). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej zewnêtrznej, f). wykonanie instalacji gazowej wewnêtrznej i zewnêtrznej z monta¿em zbiornika podziemnego o poj. 6700 dm³; g). wykonanie instalacji sprê¿onego powietrza w budynku pracowni CNC. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, stanowi±cej Za³±czniki nr II.1-II.5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ ¶rednich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262522-6 - Roboty murarskie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie/przebudowie/remoncie budynku, w zakres których wchodzi³y: roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne oraz instalacyjne sanitarne o warto¶ci min. 1.000.000 z³ brutto ka¿da z robót. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku powo³ywania siê na zasoby innych podmiotów niniejszy warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej nie podlega sumowaniu pomiêdzy cz³onkami konsorcjum ani pomiêdzy wykonawc±, a podmiotem na zasoby którego wykonawca siê powo³uje tzn. warunek ten musi spe³niaæ ka¿dy z podmiotów samodzielnie. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. cz³onek konsorcjum) wykazuje siê wykonaniem jednej roboty, a drugi podmiot drugiej. 2. W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazaæ i¿ bêdzie dysponowa³: 1). min.1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 88 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeñ albo odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. 2). min. 1 osob± na stanowisku kierownika robót w bran¿y elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2022 r., poz. 88 ze zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeñ albo odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, 3). min. 1 osob± na stanowisku kierownika robót w bran¿y sanitarnej, która posiada uprawnienia budowlane,o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r., poz. 88 ze zm.) do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeñ, albo odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoby te musz± byæ ponadto cz³onkami w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1557). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2022 r., poz. 1616). Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie przez jedn± osobê kilku funkcji podczas wykonywania zamówienia w przypadku posiadania przez t± osobê odpowiednich uprawnieñ budowlanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni) nastêpuj±cych aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (Za³±cznik nr 7 do SWZ). Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. 2. Dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Dowodami mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug - kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 8 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U z 2022r, poz. 835). W celu potwierdzenia braku wykluczenia o którym mowa w pkt 1 wykonawca sk³ada O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. 2. Podpisane kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej, sporz±dzane na podstawie kosztorysów za³±czanych do SWZ. 3. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty – je¿eli ofertê podpisuje pe³nomocnik. 4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 5. Zobowi±zanie innego podmiotu, do udostêpnienia zasobów - je¿eli dotyczy. 6. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostêpniaj±cego zasób oraz odpowiednio spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – o ile dotyczy. 7. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1). Dla Zadania nr 1: 50.000, 00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00 / 100 ), 2). Dla zadania nr 2: 50.000, 00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00 / 100 ), 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: 1). pieni±dzu; 2). gwarancjach bankowych; 3). gwarancjach ubezpieczeniowych; 4). porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 4. Wadium uwa¿a siê za wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku wskazanym przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia,o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 4), wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Uczestnicy postêpowania ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez uczestników wspólnie bior±cych udzia³ w postêpowaniu lub przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 5. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy wyp³aci wykonawcy zaliczkê w wysoko¶ci 5% ceny umowy w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym p³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 2. Niezale¿ne od stron umowy zmiany dotycz±ce osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne): zmiana kierownika budowy / robót. Nowa osoba powo³ana do pe³nienia ww. obowi±zków musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ dla danej funkcji. 3. Rezygnacja z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa w toku umowy. 4. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia (roboty zamienne, zaniechane,
zwiêkszenie ilo¶ci robót). 5. Zmiana terminu zakoñczenia robót wynikaj±ca z wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych przez: 1) przestoje i opó¼nienia zawinione przez zamawiaj±cego lub zawieszenie wykonania robót przez zamawiaj±cego, 2). konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, 3). dzia³anie si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia (np. po¿ar, epidemia, wojna, klêski ¿ywio³owe itp.), maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót, 4). wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, 5). wyst±pienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, lub wyst±pienie warunków uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót: np. silne i d³ugotrwa³e (ponad 5 dni roboczych) ulewy. W przedstawionych w ust. 5 przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ, fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez zamawiaj±cego. W takich przypadkach strony ustalaj± nowe terminy realizacji, z tym, ¿e minimalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia, równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju. 6. W razie ustawowej zmiany stawki VAT w trakcie realizowania umowy – w zakresie dotycz±cym jej przedmiotu – cena (nale¿no¶æ brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowana. Przy wystawianiu faktur VAT zostanie zastosowana stawka VAT obowi±zuj±ca w dniu jej wystawienia (w dniu powstania obowi±zku podatkowego), z uwzglêdnieniem stosownych przepisów przej¶ciowych. 7. Zwiêkszenie / zmniejszenie ceny umowy bêd±ce wynikiem rozliczenia robót zgodnie z § 8 Projektu Umowy. 8. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, tj. w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. 9. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy zamawiaj±cego
albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. Szczegó³owe warunki i sposób wprowadzania zmian do zawartej umowy przedstawiono w pkt XXVII SWZ oraz w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.