eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LichnowyRozbudowa budynku administracyjno-biurowego Urzędu Gminy w Lichnowach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Urzędu Gminy w Lichnowach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tczewska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Urzędu Gminy w Lichnowach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f22146e6-b361-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066774/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Urzędu Gminy w Lichnowach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w ramach projektu „Rozbudowa budynku administracyjno-biurowego Urzędu Gminy w Lichnowach” dofinansowanego ze środków z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

I. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i docieplenie istniejącego budynku Urzędu Gminy w Lichnowach gm. Lichnowy .

1. Zamówienie obejmuje:
a) roboty zewnętrzne - rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, instalację jednostek zewnętrznych pomp ciepła, przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej, roboty izolacyjne na budynku, instalację paneli fotowoltanicznych na dachu budynku, montaż i demontaż powierzchni utwardzonych, montaż instalacji i urządzęń teletechnicznych zewnętrznych;
b) roboty wewnętrzne w konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, sanitarne, elektryczne
i teletechniczne;
c) zagospodarowanie terenu obejmujące teren zielony i roboty drogowe, wyłożenie kostką betonową części parkingu;
d) serwisowanie zamontowanych urządzeń.

Rozbudowa i przebudowa obejmuje swym zakresem następujące roboty i usługi związane z dostarczeniem materiałów:
a) roboty rozbiórkowe parterowej dobudówki budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów do piwnicy budynku, demontaż części parkingu za budynkiem;
b) rozbiórkę dachu na istniejącej części budynku;
c) izolacje pionową fundamentów pozostałej części budynku;
d) roboty fundamentowe, wzniesienie nowej części budynku z szybem windowym, budowę nowego dachu nad całością budynku (częścią istniejącą i częścią nowowybudowaną);
e) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
f) wykonanie instalacji paneli fotowoltanicznych na wybudowanym dachu;
g) roboty wykończeniowe w pomieszczeniach – przygotowanie ścian do malowania, malowanie;
h) demontaż części istniejących instalacji sanitarnych – wod-kan i centralnego ogrzewania;
i) przeniesienie i modernizacja zestawu wodomierzowego – w porozumieniu z gestorem sieci;
j) modyfikację lub przeniesienie studzienki przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej;
k) wykonanie instalacji sanitarnych – wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem niezbędnych urządzeń i ich zabezpieczeniami;
l) wykonanie instalacji elektrycznych – rozdzielnic, okablowania w układzie TN-S, punktów świetlnych, gniazd, zasilania windy, zasilania urządzeń branży sanitarnej, serwerowni;
m) wykonanie strukturalnej sieci transmisji danych kategorii 6A;
n) wykonanie instalacji piorunochronnej;
o) wykonanie systemu telewizji dozoru;
p) wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu;
q) roboty zewnętrzne izolacyjno-elewacyjne w nowobudowanej i istniejącej części budynku, obejmujące demontaż powierzchni utwardzonych wokół budynku;
r) ułożenie powierzchni parkingu przylegającego do rozbudowywanej części budynku;
s) przygotowanie podłoża pod nasadzenia roślin, zasianie trawy;
t) serwis windy przez okres minimum 3 lat;
u) serwis pompy ciepła przez okres minimum 3 lat;

Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 7 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych.
Jeżeli w SWZ lub dokumentacji technicznej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości przyjętego sprzętu i materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały muszą być równoważne jakościowe tym podanym w SWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, zajęcie pasa drogowego, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313100-5 - Instalowanie wind

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4689000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5648586,22 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.