eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobienie-JezioryRozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach



Og³oszenie z dnia 2022-04-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sobienie-Jeziory

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582300

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Garwoliñska 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sobienie-Jeziory

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-443

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasj@gminasj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sobieniejeziory.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee47ec5b-c527-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00134833

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00049688/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.sobieniejeziory.pl/index.php?id=403

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu zamieszczona jest bezpo¶rednio na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, Wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sobienie-Jeziory tel. /25/ 685-80-90, e-mail: gminasj@gminasj.pl
b. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iod-km@tbdsiedlce.pl;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach” numer PI.271.04.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
e. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.04.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem planowanej inwestycji jest rozbudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach o salê gimnastyczn± wraz z ³±cznikiem oraz niezbêdnymi urz±dzeniami budowlanymi. Projektowana inwestycja stanowi uzupe³nienie i rozbudowê us³ug o¶wiaty ¶wiadczonych w istniej±cym budynku szko³y. Inwestycja znacz±c± poprawi jako¶æ ¶wiadczonych us³ug w zakresie wychowania fizycznego oraz us³ug edukacyjnych. Ponadto monta¿ windy sprawia, i¿ budynek o¶wiatowy bêdzie w pe³ni dostêpny dla osób niepe³nosprawnych. Program u¿ytkowy rozbudowy zak³ada podzia³ projektowanego budynku na trzy strefy, tj.:
- sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym;
- czê¶æ dydaktyczna;
- ³±cznik oraz winda osobowa przystosowana do przewozu osób niepe³nosprawnych.
Projektowana rozbudowa zlokalizowana w g³êbi dzia³ki nr ewid. 145/3, za istniej±cym budynkiem szko³y.
Czê¶æ budynku objêta opracowaniem /projektowana rozbudowa/ to obiekt niski, oparty na planie wieloboku. Maksymalne wymiary zewnêtrzne budynku wynosz± 40.27m x 27.27m /d³. x szer./. Obiekt posiada dwie kondygnacje nadziemne /parter + piêtro/.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Za³±cznik nr 1 do SWZ przedmiar robót, Za³±cznik nr 2 do SWZ dokumentacja projektowa i Za³±cznik nr 10 do SWZ projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy podda ocenie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 ustawy Pzp.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ oferty w poszczególnych kryteriach:
a. cena oferty brutto (K1) o wadze 60 % (oferowan± cenê Wykonawca poda w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ),
b. okres gwarancji (K2) o wadze 40 % (oferowany okres gwarancji Wykonawca poda w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ).
Liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê wyliczona bêdzie wg wzoru:
K = K1 + K2
K – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w dwóch kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „Cena oferty brutto”
K2 – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „Gwarancja”
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto (K1)
W kryterium „Cena oferty brutto” najwy¿sz± liczbê punktów (60) otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najni¿szej brutto
Warto¶æ punktowa ceny (K1) = --------------------------------- x waga (60)
Cena badanej oferty brutto
Kryterium nr 2 - Gwarancja (K2)
1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e okres gwarancji jest równy okresowi rêkojmi.
2) Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy.
3) Wykonawcy w kryterium „Gwarancja” mog± uzyskaæ od 30,00 do 40,00 pkt. Punkty zostan± przyznane wg nastêpuj±cych zasad:
Gwarancja 36 miesiêcy – 30 pkt
Gwarancja 48 miesiêcy – 35 pkt
Gwarancja 60 miesiêcy – 40 pkt
4) Podanie innego okresu gwarancji w ofercie zostanie potraktowane jako niezgodne z tre¶ci± SWZ i bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert, na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym, w którym wykonawca wyka¿e cenê brutto oraz okres gwarancji jaki oferuje.
4. £±czna ilo¶æ punktów, stanowi±ca sumê punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, mo¿e wynie¶æ maksymalnie 100.
5. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczn± zasad± zaokr±glania.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
7. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najd³u¿sz± gwarancj±.
8. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4. zdolno¶æ technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w tym zakresie, je¿eli:
a. Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie sali gimnastycznej lub hali sportowej lub budynku o¶wiatowego o warto¶ci co najmniej 2 000 000,00 z³ brutto. W odniesieniu do warunku a, w przypadku wspólnego ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±cznego spe³nianie warunku przez Wykonawców.
b. Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje przynajmniej jedn± osob±, skierowan± do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 r, poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 220). W odniesieniu do warunku b, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 6 do SWZ
d. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp - Za³±cznik nr 13 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. Wykaz robót Za³±cznik nr 9 do SWZ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
Wykonawca wykazuje w Za³±czniku nr 9 do SWZ, ¿e wykona³ przynajmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie sali gimnastycznej lub hali sportowej lub budynku o¶wiatowego o warto¶ci co najmniej 2 000 000,00 z³ brutto.
b. Wykaz osób Za³±cznik Nr 8 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lono w Za³±czniku nr 10 do SWZ Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na e-PUA i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie inwestycyjne jest realizowane w ramach projektu pn. "Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Warszawicach" , wspó³finansowanego ze ¶rodków Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.