Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092730/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z budową zaplecza gospodarczo-sanitarnego dla ZGK w Dębowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 101
1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/debowiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z budową zaplecza gospodarczo-sanitarnego dla ZGK w Dębowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a6a4129-a90e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038159/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z budową zaplecza gospodarczo - sanitarnego dla ZGK w Dębowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092730/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3097591,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie budynku i wiaty punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych z zapleczem gospodarczo-sanitarnym, placem manewrowym i parkingiem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dębowcu, na działkach 482,2210 obręb 0002., w tym m.in.:
1) wytyczenie geodezyjne;
2) budowę budynku administracyjno-magazynowego, w tym m.in.:
a) roboty ziemne,
b) wykonanie fundamentów,
c) wykonanie ścian,
d) wykonanie elementów żelbetowych,
e) wykonanie schodów żelbetowych,
f) wykonanie dachu,
g) montaż kominów wentylacyjnych,
h) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
i) montaż rynien i rur spustowych z PVC,
j) wykonanie ścian i okładzin wewnętrznych,
k) wykonanie ocieplenia ścian płytami z wełny mineralnej,
l) wykonanie ocieplenia i okładzin sufitu,
m) wykonanie posadzek,
n) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej,
o) montaż bram wjazdowych,
p) wykonanie elewacji budynku;
3) budowę wiaty stalowej, w tym m.in.:
a) roboty ziemne,
b) wykonanie fundamentów,
c) wykonanie nawierzchni betonowe,
d) wykonanie konstrukcji stalowej,
e) wykonanie dachu,
f) montaż rynien i rur spustowych z PVC,
g) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej;
4) zagospodarowanie terenu, w tym:
a) roboty ziemne,
b) wykonanie podbudowy,
c) montaż krawężników i obrzeży betonowych,
d) ułożenie palisady,
e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm i 8 cm,
f) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
g) wykonanie ogrodzenia panelowego (wraz z bramą) na fundamencie,
h) dostawa i montaż wagi samochodowej,
i) plantowanie terenu,
j) humusowanie i obsianie terenu,
5) wykonanie instalacji sanitarnej zewnętrznej, w tym:
a) podłączenie do sieci wodociągowej,
b) podłączenie do kanalizacji sanitarnej,
c) podłączenie do kanalizacji deszczowej,
d) wykonanie próby szczelności instalacji;
6) wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej, w tym:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
d) wykonanie instalacji gazowej,
e) wykonanie wentylacji mechanicznej,
f) wykonanie próby szczelności instalacji;
7) wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych;
8) wykonanie oświetlenia zewnętrznego z oprawami ulicznymi LED;
9) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych;
10) wykonanie oświetlenia wewnętrznego z oprawami LED;
11) wykonanie oświetlenia wewnętrznego z oprawami świetlówkowymi pyłoodpornymi;
12) wykonanie instalacji odgromowej;
13) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego;
14) wykonanie pomiaru instalacji elektrycznej i odgromowej;
15) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3522133,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3999000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3522133,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INSTALACYJNE INSBUD Jerzy Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851156337
7.3.3) Ulica: Starowiejska 82C
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INSTALACYJNE INSBUD Jerzy Piątek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INSTALACYJNE INSBUD Jerzy Piątek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3522133,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.