Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080363/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Dywizjonu 303 w Knurowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Dywizjonu 303 w Knurowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c6f188-9dfc-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ul. Dywizjonu 303 w Knurowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080363/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3356675,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Dywizjonu 303 w Knurowie (droga wewnętrzna), a w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa ścieralna gr. 4 cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm) wraz z podbudową,
2) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz
z podbudową,
3) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz
z podbudową,
4) wykonanie utwardzenia nawierzchni płytami ażurowymi wraz z podbudową,
5) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym:
a) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 500 mm,
b) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 400 mm,
c) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø 200 mm,
d) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø 1200 mm oraz Ø 1400 mm,
e) wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø 500 mm z osadnikiem i koszem,
6) wykonanie oświetlenia, w tym:
a) ułożenie kabla oświetleniowego – YAKXS 4x35 mm2,
b) montaż słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 8 m z oprawami LED mocowanymi na wysięgnikach jednoramiennych lub dwuramiennych,
7) wykonanie przebudowy kolidującej sieci elektroenergetycznej oraz zabezpieczenie istniejących sieci rurami ochronnymi dwudzielnymi,
8) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9) oznakowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie
z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt. 8) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu,
10) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o nieaktualny projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego,
11) oznakowanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt. 10),
12) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót,nasadzenia zieleni, wykonanie poboczy, karczowanie pni po wyciętych drzewach i krzewie, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót itp.),
13) pielęgnację nasadzonych krzewów w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2964300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4406205,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2964300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-BUD SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243315244
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 115A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Sieci elektroenergetyczne (przełożenie i zabezpieczenie), oświetlenie uliczne, organizacja ruchu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2964300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) termin rozpoczęcia – w dniu podpisania umowy,
2) termin opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia tego projektu - do 6 tygodni od daty podpisania umowy,
3) termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy przez Zamawiającego,
4) termin zakończenia – do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Za termin zakończenia, o którym mowa w ppkt. 4) rozumie się datę pisemnego powiadomienia Zamawiającego o osiągnięciu gotowości do odbioru końcowego, po uprzednim uzyskaniu potwierdzenia przez branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego gotowości do odbioru końcowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 11 pkt. 4 ÷ 6 wzoru umowy.
3. Postępowanie współfinansowane jest ze środków zewnętrznych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2022.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11 w Knurowie.
- "Budżet Obywatelski - Park historyczno - rekreacyjny dla mieszkańców Krywałdu i nie tylko...", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa dwóch instalacji PV o łącznej mocy 99,9 kWp wraz z zabudową pompy ciepła o mocy 60 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" zgodni(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.