Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00326148/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP-2380-105/2022 Parkowanie i przechowywania pojazdów o DMC do 3,5 t, o DMC pow. 3,5 t i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji -18 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 478512050
1.5.8.) Numer faksu: 478512060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP-2380-105/2022 Parkowanie i przechowywania pojazdów o DMC do 3,5 t, o DMC pow. 3,5 t i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji -18 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cc58555-bbc4-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Parkowanie pojazdów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
: https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-105/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 18
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5t. i części pojazdów dla KPP Będzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Bielsko Biała.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5t. i części pojazdów dla KMP Bytom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5t. i części pojazdów dla KMP Chorzów
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Chorzów
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5t. i części pojazdów dla KMP Dąbrowa Górnicza
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Dąbrowa Górnicza
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Katowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Ruda Śląska
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Rybnik
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Siemianowice Śląskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Sosnowiec
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t dla KMP Sosnowiec
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Świętochłowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t KMP Świętochłowice pow. 3,5 t
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KPP Tarnowskie Góry do 3,5 t
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Żory
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t dla KMP Żory
4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla zadania odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 90 %
b) ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10 %
co łącznie daje - 100%.
Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu – ważne.
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 90%, co odpowiada 90 pkt
B - ilość oferowanych miejsc parkingowych – 10%, co odpowiada 10 pkt
co łącznie daje 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca dla każdego oferowanego zadania osobno, posiada prawo własności lub inny tytuł prawny do wskazanego w ofercie parkingu,c) Wskazany w ofercie parking dla każdego oferowanego zadania osobno spełnia odpowiednie warunki techniczne tj.:
- posiada teren ogrodzony i oświetlony,
- posiada nawierzchnię utwardzoną (np. kostka, asfalt, beton,itp.),
- jest całodobowo dozorowany (np. stróż) z całodobowym dostępem i łącznością telefoniczną,
- umożliwia przechowywanie uszkodzonych pojazdów w sposób zabezpieczający ich wnętrza przed negatywnymi skutkami oddziaływania opadów atmosferycznych (deszczem, śniegiem, gradem) tj. dysponuje wiatą, halą, garażem w celu zabezpieczenia jednorazowo co najmniej 3 pojazdów o DMC do 3,5 tony- dla każdego zaoferowanego zadania o DMC do 3,5t. .
- zapewnia co najmniej 10 miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony dla każdego zaoferowanego zadania o DMC do 3,5t. posiada możliwość zabezpieczenia elementów i części samochodowych w zamykanym pomieszczeniu (np. hala, garaż) o powierzchni 10 m2 (cena wskazana w ofercie będzie dotyczyła całej powierzchni określonej dla danego zadania bez względu na ilość przechowywanych części) lub przechowywania ich na parkingu w sposób zapewniający zabezpieczenie przed czynnikami atmosferycznymi, z wykorzystaniem materiałów nieprzemakalnych. Wówczas Zamawiający żąda aby materiał zabezpieczający przykrywał powierzchnię min. 10 m2.
Wykonawca winien tak użyć materiału zabezpieczającego (z zachowaniem należytej staranności w zabezpieczeniu przechowywanych części), aby czynniki zewnętrzne nie mogły spowodować jakichkolwiek uszkodzeń przechowywanych części. Wykonawca zobowiązany jest ułożyć części na tej powierzchni w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego, co do jej maksymalnego wykorzystania. Poprzez maksymalne wykorzystanie powierzchni Zamawiający rozumie wykorzystanie maksymalne kubatury pomieszczenia z jednoczesną dbałością niepowodującą uszkodzeń przechowywanych części. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania przechowywania części. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zabezpieczenia części w ilości, która przekraczałaby powierzchnię przeznaczoną dla danego zadania. O zaistniałej potrzebie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w sposób przewidziany w umowie. Wówczas Wykonawcy będzie przysługiwać dodatkowe Wynagrodzenie za każdy dodatkowy 1 m2 powierzchni proporcjonalnie w wysokości 1/10 stawki określonej w tabeli formularza ofertowego dla danego zadania.
- zapewnia co najmniej 2 miejsca parkingowe dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony dla każdego oferowanego zadania o DMC pow. 3,5t.
Uwaga: jeżeli Wykonawca dla różnych zadań wskaże tą samą lokalizację (ten sam adres parkingu) musi wykazać, że dla każdego zadania dysponuje wymaganą ilością miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony i powierzchnią do przechowywania części lub/i dysponuje wymaganą ilością miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony.
W przypadku braku spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ . 1.7 - art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) - wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ-formularz ofertowy. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ – Wykaz narzędzi.
1.3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, Wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy
1.4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 3 do SWZ.
1.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy sekcji VIII pkt 1 mają zastosowanie.
1.6. Zapisy art. 128, 274 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia , spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
• Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie - art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835)
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ – Wykaz narzędzi.
1.3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, Wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy
1.4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 3 do SWZ.
1.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy sekcji VIII pkt 1 mają zastosowanie.
1.6. Zapisy art. 128, 274 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII tabeli 1 pkt. 1 – 4 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.3 – 1.5 stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ: Pełna dokumentacja postępowania zawarta jest w SWZ wraz z załącznikami do postępowania Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy Wykonawcy.Zał. nr 2 do SWZ Wzór umowy Zał. nr 3 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 4 do SWZ Wykaz narzędzi Zał. nr 5 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.