Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071603/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00078179/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00080733/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wypożyczalnia rowerów - uruchomienie, zarządzanie i utrzymanie Siemianowickiego Roweru Miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_srm2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wypożyczalnia rowerów - uruchomienie, zarządzanie i utrzymanie Siemianowickiego Roweru Miejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4ca341-9879-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wypożyczalnia rowerów - Uruchomienie, zarządzanie i utrzymanie Siemianowickiego Roweru Miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071603/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271.0001.2022, ZP.rp.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 573170,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi uruchomienia oraz zarządzania i utrzymania
Siemianowickiego Roweru Miejskiego (SRM). Usługa polega na umożliwieniu pobrania i zwrotu rowerów w dowolnej stacji
SRM za opłatą, według taryfy ustalonej przez Zamawiającego i przyjętej przez Wykonawcę, prowadzonej w sposób ciągły
przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, w okresie funkcjonowania systemu obejmującej zorganizowanie, bieżące
zarządzanie i eksploatację rowerów, pobieranie opłat za korzystanie z roweru miejskiego oraz utrzymanie i obsługę
wszystkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem systemu SRM.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych
postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ)
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych
postanowieniach umowy (Dodatek nr 4 do SWZ).
4) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj.
zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów
stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą
stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w Dokumentach opisanych w pkt 2) powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Dokumentach danej normy, oceny technicznej,
specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
5) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób
niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.
6) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o
których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
7) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o
których mowa w art.104 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
34430000-0 - Rowery
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699993,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699993,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699993,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXTBIKE POLSKA S.A. W RESTRUKTURYZACJI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951981007
7.3.3) Ulica: Przasnyska 6B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-756
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699993,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego wraz z wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Oświęcimiu
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Baranów"
- Zakup 20 sztuk rowerów górskich- elektryków dla służb terenowych i wolontariatu
- Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego na terenie Pokazowej Zagrody Żubrów w Krajewie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Sława"
- Adaptacja pomieszczeń 021, 022 i 023 w budynku WTMiT na potrzeby nowej serwerowni w ramach zadania inwestycyjnego: "Rozbudowa Akademickiej Miejskiej Sieci Komputerowej w Szczecinie w 2024 i 2025 r."
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.