Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług ogrodniczych w ramach utrzymania i pielęgnacji zieleni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8637755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielen@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług ogrodniczych w ramach utrzymania i pielęgnacji zieleni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be6936f3-28c3-4d72-b77b-6e7e7409a114
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045591/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi ogrodnicze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1980823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/198082
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/198082
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja jest zamieszczona bezpośrednio na Platformie zakupowej pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/198082 w zakładce „Baza wiedzy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIM.Z.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac ogrodniczych wg bieżących potrzeb w zakresie utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Lęborka podczas sezonu wegetacyjnego 2025 - 2026 r. obejmujących między innymi :
• roboty przygotowawcze i porządkowe na zieleńcach,
• roboty związane z uprawą gleby, wzbogacanie i poprawianie struktury gleby poprzez rozsypywanie kompostów organicznych
• sadzenie drzew, krzewów ozdobnych lub kwiatów rabatowych,
• zakładanie i pielęgnację trawników i kwietników,
• pielenie żywopłotów i grup krzewów,
• podlewanie młodego materiału roślinnego poprzez rozwożenie samochodem dostawczym wody w pojemnikach typu Mauzer 1 m3 oraz podlewaniu skwerów Zielonego Lębork ( skwery wyposażone w szafki wodomierzowe do bezpośredniego włączenia do sieci wodociągowej a skwery przy stawach miejskich przy ul. Gdańskiej, Gierymskiego, Morskie Oko czy w parku Kaczyńskich przy użyciu własnej motopompy spalinowej),
• drobne prace ogrodnicze wynikające z aktualnych potrzeb Zamawiającego (np. palikowanie i wiązanie drzewek, ręczne cięcia formujące i odmładzające, opryski herbicydami, nawożenie mineralne, wysypywanie kory iglastej pod nasadzone krzewy),
• inne prace porządkowe na terenach zielonych (jesienne grabienie liści, zebranie gruzu, połamanych gałęzi po wichurach, naprawa po dewastacjach i aktach wandalizmu uszkodzonej infrastruktury z obrębie skwerów, prace porządkowe na terenach grobownictwa wojennego, itp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
a) Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia.
b) Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).
c) W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.
d) Ceny jednostkowe pielęgnacji zieleni miejskiej dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
e) Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia
w ramach prawa opcji.
f) Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną suszą w okresie wegetacyjnym czy wzrostem standardów utrzymania zieleni miejskiej.
10) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie podlegają wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp.
2) Kryterium oceny : 100% najniższa cena oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
(1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważne przez cały okres obowiązywania umowy, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ;
(2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia :
A) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie sadzenia drzew i krzewów lub pielęgnacji terenów zielonych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. W wykazie usług (załącznik nr 5 do SWZ) należy wskazać rodzaj usług, wartość usług, datę i miejsce wykonania wraz załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
B) Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada zamkniętą bazę magazynową do przechowywania materiałów ogrodniczych powierzonych przez Zamawiającego ( np. nawozy mineralne, sadzonki drzewek i krzewów ozdobnych czy paliki do drzewek, inne artykuły ogrodnicze do realizacji zakresów bieżących prac ogrodniczych) spełniającą warunki :
• baza musi posiadać wygrodzony i zamknięty plac do przechowywania i podlewania dostarczonych sadzonek materiału roślinnego zakupionego przez Zamawiającego na okres nasadzeń warz z podlewaniem i prawidłowym utrzymaniem sadzonek na okres nasadzeń o powierzchni min. 60 m 2.
C) Wykonawca posiada niezbędne wyposażenie techniczne do realizacji zamówienia, jak:
• samochód dostawczy o ładowności min. 900 kg do transportu niezbędnych materiałów do wykonywanych prac ogrodniczych ( np. woda do podlewania, czarnoziem, komposty i kora ogrodnicza, sadzonki drzew i krzewów, palików do drzewek), przyczepkę samochodową o ładowności min. 450 kg,
• podstawowy sprzęt mechaniczny do pielęgnacji zieleni jak: piła spalinowa, wykaszarka żyłkowa i tarczowa, spalinowa piła do żywopłotów i spalinowa glebogryzarka, spalinowy i ręczne opryskiwacze do herbicydów i pestycydów,
• drobne narzędzia ogrodnicze ( haczki i motyki, szpadle i grabie, taczki ogrodnicze, itp.) niezbędne do realizacji prac ogrodniczych wg potrzeb Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A) Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024. poz. 1616 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SWZ);
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- wg załącznika Nr 10 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B) W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
b) W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga złożenia kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli treść polisy lub innego dokumentu nie zawiera adnotacji o opłaceniu składki, należy dołączyć dokument księgowy (dowód wpłaty, przelewu itp.) potwierdzający, ważność ubezpieczenia w dniu otwarcia ofert.
d) W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
• Wykaz wykonanych usług ogrodniczych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
• Informacje dot. wyposażenia technicznego - potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów określonych w rozdziale 6 niniejszego działu. Wzór wyposażenia technicznego i bazy zaopatrzeniowej stanowi Załącznik nr 6 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie (stosowne pełnomocnictwo) należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
b) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wkluczenia z postępowania składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
d) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców (współpartnerów) wspólnie ubiegających się o zamówienie., a nie ich pełnomocnika (lidera) lub jednego ze współpartnerów.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.
f) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć okoliczności będących następstwem „siły wyższej”, za którą Strony rozumieją działanie niezależne od Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo zachowanej należytej staranności.2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z okoliczności, o której mowa w ust. 1.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/198082
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-12
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru.
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Wykonywanie usług ogrodniczych w ramach utrzymania i pielęgnacji zieleni
- Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Lędziny w 2025 roku
- Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zielonych oraz porządkowanie terenów przyległych utwardzonych na obszarze nieruchomości Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Ochrona wartości przyrodniczo-kulturowych Spały. Etap: Otoczenie zbiornika na rzece Gać
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Pielęgnacja drzewostanu oraz terenów zieleni na terenie Gminy Trzcianka
- Pielęgnacja zieleni na terenach gminnych i w pasach drogowych dróg wojewódzkich w Pile (zadanie 1-3)
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.