Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454520/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00454837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Potok Górny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK GÓRNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 116
1.5.2.) Miejscowość: Potok Górny
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-423
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846852518
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@potokgorny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugpotokgorny.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d47aafd9-5212-44b5-b11b-77bf7f99771f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Potok Górny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d47aafd9-5212-44b5-b11b-77bf7f99771f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091524/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Potok Górny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.2.9.2024.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 148148,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3. Część 1 zamówienia „Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Potok Górny”:1) przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Szyszkowie z miejscowości: Naklik, Dąbrówka, Potok Górny, Jedlinki, Zagródki,
2) przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipinach Dolnych z miejscowości: Jasiennik Stary, Kolonia Malennik, Lipiny Dolne – Kolonia przystanek zlokalizowany przy drodze powiatowej Nr 2962L, Lipiny Dolne- Kolonia przystanek zlokalizowany przy drodze powiatowej Nr 2961 L, Lipiny Górne – Lewki,
3) przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Potoku Górnym z miejscowości : Jedlinki
4) przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Potoku Górnym z miejscowości - Biszcza i Gózd Lipiński
5) przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipinach Górnych z miejscowości: Lipiny Dolne –Kolonia i Lewki
6) przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Szyszkowie z miejscowości: Lipiny Dolne,
Liczba uczniów dowożonych w części pierwszej na rok szkolny 2024/2025 – 94
4.5. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 i Części 2 obejmuje w szczególności
1) Dowóz uczniów do szkół odbywać będzie się następująco:
a) ranne dowiezienie uczniów do szkoły na zajęcia lekcyjne w godzinach od 7:15 do 8:00 na trasach określonych przez zamawiającego,
b) odwożenie uczniów po zajęciach lekcyjnych w godzinach od 12:30 do 15:30 na trasach określonych przez zamawiającego,
c) odwożenie po zajęciach dodatkowych ze Szkoły Podstawowej w Szyszkowie; 4 dni w tygodniu odjazd o godz.15:30 do miejscowości Naklik, Potok Górny Jedlinki, Zagródki, Dąbrówka, Lipiny Dolne, Wólka Łamana,
d) odwożenie po zajęciach dodatkowych ze Szkoły Podstawowej w Lipinach Dolnych; 4 dni w tygodniu odjazd o godz. 15:30 do miejscowości Jasiennik Stary, Kolonia Malennik, Lipiny Dolne – Kolonia,
2) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia dostosowania rozkładu jazdy do potrzeb szkół, oraz punktualnego dowożenia uczniów do szkół i odwożenia po zajęciach lekcyjnych,
3) Dowóz uczniów z miejscowości Dąbrówka odbywać się będzie z zjazdem do miejscowości Dąbrówka „Dół”, oraz Dąbrówka „Górka”. Autobusy na trasie Dąbrówka – Szyszków powinny kursować przez miejscowość Zagródki.
4) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dodatkowych terminach dowożenia na 7 dni przed terminem planowanych zajęć.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy przewozów w ramach niniejszego zamówienia, a także miejsc przystankowych, jak i godzin przewozów wynikających ze zmian nauki w szkole.
6) Dowożenie i odwożenie dzieci powinno odbywać się jak najkrótszą trasą i bez przesiadek.
7) Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt narodowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od nauki.
8) Dopuszcza się możliwość przesunięcia dni i godzin dowozów z powodu tzw. ”odrabiania” a także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozów w danym miesiącu w zależności od programu danej szkoły.
9) Liczby przewożonych uczniów mogą ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w czasie dowozu i w drodze powrotnej .Ilość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych dzieci .
11) W uzgodnieniu z organem prowadzącym szkoły Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd wszystkim opiekunom wyznaczonym na danej trasie.
12) W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Jest to termin maksymalny. Jego skrócenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert.
13) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
14) Pojazdy do przewozu uczniów powinny być odpowiednio do tego przystosowane oraz powinny spełniać wszelkie kryteria oraz wymogi związane z przewozem pasażerskimi ustawą z dnia 6 września 2021r o transporcie drogowym (Dz.U.2024.728 t.j. z póz.zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 119444,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4. Część 2 zamówienia „Dowóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Szyszkowie z miejscowości Wólka Łamana”:przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Szyszkowie z miejscowości Wólka Łamana
Liczba uczniów dowożonych w części drugiej na rok szkolny 2024/2025 – 17
4.5. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 i Części 2 obejmuje w szczególności
1) Dowóz uczniów do szkół odbywać będzie się następująco:
a) ranne dowiezienie uczniów do szkoły na zajęcia lekcyjne w godzinach od 7:15 do 8:00 na trasach określonych przez zamawiającego,
b) odwożenie uczniów po zajęciach lekcyjnych w godzinach od 12:30 do 15:30 na trasach określonych przez zamawiającego,
c) odwożenie po zajęciach dodatkowych ze Szkoły Podstawowej w Szyszkowie; 4 dni w tygodniu odjazd o godz.15:30 do miejscowości Naklik, Potok Górny Jedlinki, Zagródki, Dąbrówka, Lipiny Dolne, Wólka Łamana,
d) odwożenie po zajęciach dodatkowych ze Szkoły Podstawowej w Lipinach Dolnych; 4 dni w tygodniu odjazd o godz. 15:30 do miejscowości Jasiennik Stary, Kolonia Malennik, Lipiny Dolne – Kolonia,
2) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia dostosowania rozkładu jazdy do potrzeb szkół, oraz punktualnego dowożenia uczniów do szkół i odwożenia po zajęciach lekcyjnych,
3) Dowóz uczniów z miejscowości Dąbrówka odbywać się będzie z zjazdem do miejscowości Dąbrówka „Dół”, oraz Dąbrówka „Górka”. Autobusy na trasie Dąbrówka – Szyszków powinny kursować przez miejscowość Zagródki.
4) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o dodatkowych terminach dowożenia na 7 dni przed terminem planowanych zajęć.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy przewozów w ramach niniejszego zamówienia, a także miejsc przystankowych, jak i godzin przewozów wynikających ze zmian nauki w szkole.
6) Dowożenie i odwożenie dzieci powinno odbywać się jak najkrótszą trasą i bez przesiadek.
7) Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt narodowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od nauki.
8) Dopuszcza się możliwość przesunięcia dni i godzin dowozów z powodu tzw. ”odrabiania” a także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozów w danym miesiącu w zależności od programu danej szkoły.
9) Liczby przewożonych uczniów mogą ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa dzieci w czasie dowozu i w drodze powrotnej .Ilość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych dzieci .
11) W uzgodnieniu z organem prowadzącym szkoły Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd wszystkim opiekunom wyznaczonym na danej trasie.
12) W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 60 minut. Jest to termin maksymalny. Jego skrócenie będzie premiowane w ramach kryteriów oceny ofert.
13) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
14) Pojazdy do przewozu uczniów powinny być odpowiednio do tego przystosowane oraz powinny spełniać wszelkie kryteria oraz wymogi związane z przewozem pasażerskimi ustawą z dnia 6 września 2021r o transporcie drogowym (Dz.U.2024.728 t.j. z póz.zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 28703,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126806,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126806,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222486321
7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 4
7.3.4) Miejscowość: Krasnobród
7.3.5) Kod pocztowy: 22-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126806,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI POTOK GÓRNY
więcej: przetargi POTOK GÓRNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Świadczenie usług kierowcy transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - POZ Nowy Żmigród.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole- II
- USŁUGA TRANSPORTOWA UCZESTNIKÓW DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PN. "PRZYSTAŃ PLUSKOWĘSY" W GMINIE CHEŁMŻA W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTAŃ PLUSKOWĘSY"
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.