eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójPRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU CRR KRUS W IWONICZU ZDR. ( pom. basenu oraz taras zewnętrzny ) W RAMACH ZAMIERZENIA PROJ. "MODERNIZACJA BUDYNKU BASENU REHABILITACYJNEGO CRR KRUS W IWONICZU - ZDR."



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135463 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU CRR KRUS W IWONICZU ZDR. ( pom. basenu oraz taras zewnętrzny ) W RAMACH ZAMIERZENIA PROJ. "MODERNIZACJA BUDYNKU BASENU REHABILITACYJNEGO CRR KRUS W IWONICZU - ZDR."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370016916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Rąba 22

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134350612

1.5.8.) Numer faksu: 134350612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@crriwonicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.crriwonicz.sanatoria.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU CRR KRUS W IWONICZU ZDR. ( pom. basenu oraz taras zewnętrzny ) W RAMACH ZAMIERZENIA PROJ. "MODERNIZACJA BUDYNKU BASENU REHABILITACYJNEGO CRR KRUS W IWONICZU - ZDR."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c04a1853-cdb8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004850/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU CRR KRUS ( pomieszczenia basenu oraz taras zewnętrzny ) W RAMACH ZAMIERZENIA PROJEKTOWEGO "MODERNIZACJA BUDYNKU BASENU REHABILITACYJNEGO CRR KRUS W IWONICZU - ZDROJU"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083420/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/RB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1726208,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa części budynku Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu - Zdroju (pomieszczenia basenu oraz taras zewnętrzny) w ramach zamierzenia projektowego "Modernizacja budynku basenu rehabilitacyjnego CRR KRUS w Iwoniczu Zdroju” przy ul. Ks. J. Raba 22 , dz. nr ewid. 740/1.
Przebudowa polega na :
1) Pomieszczenie basenu – parter :
a)oczyszczeniu oraz malowaniu stalowej konstrukcji dachu , częściowa wymiana poszycia z desek podestu inspekcyjnego ,
b) naprawie uszkodzonych i zdegradowanych żelbetowych płyt korytkowych na dachu ,
c) wymianie stolarki okiennej na witryny szklane w systemie fasadowym wraz z łamaczami światła ,
d)przemurowaniu ściany pod witryną szklaną w systemie fasadowym wraz z wykonaniem warstw ocieplenia w systemie ETICS ,
e)wymiana części stolarki okiennej w części sanitarno - szatniowej ,
f) wymianie folii basenowej w niecce basenu ,
g)wymianie rynny przelewowej w niecce basenu,
h)demontaż , oczyszczenie i ponowny montaż wyposażenia basenu ,
i)wymianie sufitu podwieszanego,
j) wymianie izolacji termicznej stropu ,
k) naprawie dylatacji wokół niecki basenowej ,
l) wymianie części płytek w szatniach na posadzce oraz ścianach , wykonanie odwodnienia liniowego w szatni męskiej wraz z podłączeniem do kanalizacji sanitarnej,
ł) wymianie instalacji oświetlenia wewnętrznego, awaryjnego i ewakuacyjnego ( pomieszczenia basenu ) , wg projektu br. elektrycznej ,
m) wymianie instalacji wentylacji mechanicznej ( pomieszczenie basenu ) , wg projektu br. sanitarnej,
n)wymianie części grzejników w pomieszczeniu basenu , części armatury w umywalni , wg projektu branży sanitarnej ,
o) malowanie pomieszczeń w zakresie koniecznym,
2) pomieszczenie basenu ( podbasenie ) :
a)wymianie części urządzeń i instalacji technologii basenu ,wg projektu br. sanitarnej,
b) wymianie centrali wentylacyjnej oraz części kanałów instalacji wentylacji mechanicznej wg projektu branży sanitarnej,
c)montaż konstrukcji wsporczych pod pompy ,
d) naprawie części tynków na ścianach niecki basenowej (wymiana części orurowania wod-kan. w podbaseniu,
e)malowanie pomieszczeń w zakresie koniecznym,
3) taras :
a) naprawie betonu konstrukcyjnego tarasu, szpachlowaniu ubytków oraz odtworzeniu izolacji przeciwwodnej ,
b) wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych płyty tarasowej oraz słupów na styku z gruntem,
c) wykonanie nowych dylatacji płyty konstrukcyjnej tarasu, wymiana obróbek blacharskich, montaż nowych listew okapnikowych na belkach wspornikowych,
d) wymianie nawierzchni tarasu z płytek gresowych,
e)budowie schodów terenowych opartych na palisadzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Załącznik nr do SWZ Dokumentacja projektowa i STWIOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1769000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "GRZEŚKI" Spółka jawna Kastoris- Sudoł Grzegorz, Sudoł Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722404805

7.3.3) Ulica: Gawrzyłowska 36

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż instalacji technologii uzdatniania wody basenowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1992600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.