Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00072617/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00098343/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 130405C w miejscowości Flantrowo
gmina Janowiec Wielkopolski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 130405C w miejscowości Flantrowogmina Janowiec Wielkopolski”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1041ffbe-8600-46f3-a2b1-1633fffbb287
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Przebudowa drogi gminnej nr 130405C w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 824283,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 130405C w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski na odcinku 0,639 km.
Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Pobocza umocnione zostaną warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Całość zadania będzie prowadzona w istniejącym rozgraniczeniu pasa drogowego. Przebudowa drogi gminnej zaczyna się od granicy województwa wielkopolskiego i kończy w lesie.
1.1 ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE WYKONANIE:
a) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym;
b) DRZEWA:
- ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną;
- mechaniczne karczowanie pni;
c) ROBOTY ROZBIÓRKOWE:
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie;
- wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
d) ROBOTY ZIEMNE:
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek;
- humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm;
- roboty ziemne w gruncie kat. III na przerzut poprzeczny z wbudowaniem w nasyp;
- roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość 5 km samochodami samowyładowczymi.
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odległość 5 km po drogach nawierzchni utwardzonej samochodami samowyładowczymi ;
- Formowanie i zagęszczenie nasypów wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. I- III. Wskaźnik zagęszczenia JS-1.00.
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
e) PODBUDOWA:
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm jezdnia, wjazdy;
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – pobocza;
f) NAWIERZCHNIA:
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub
z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8 kg/m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa wiążąca);
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową K-60 nawierzchni bitumicznej, zużycie emulsji 0,5 kg/m2;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna);
g) PRZEPUST:
- rozebranie poręczy ochronnych rurowych
- rozbiórka przepustów z rur betonowych;
- rozbiórka ścian czołowych przepustów z betonu;
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odległość 5 km po drogach o nawierzchni utwardzonej samochodami samowyładowczymi;
- przepusty rurowe – rury o śr. 60 cm;
- przepusty rurowe pod zjazdami- ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm;
h) BRD:
- bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24,0 kg/m;
i) OZNAKOWANIE PIONOWE:
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm;
- przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2;
- rozebranie słupków do znaków;
- zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych;
- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm- ponowny montaż;- przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu- ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2- ponowny montaż;
1.2 Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 1 do SWZ- Projekt budowlano- wykonawczy pn.: Przebudowa drogi gminnej
w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski- granica województwa”- opisy;
2) załącznik nr 1a do SWZ- Projekt budowlano- wykonawczy pn.: Przebudowa drogi gminnej
w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski- granica województwa”- rysunki
2)Załącznik nr 2 do SWZ- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót;
3) Załącznik nr 3 do SWZ- Przedmiar robót;
4) Załącznik nr 4 do SWZ- Zestawienie Badań Podłoża Gruntowego;
5) Załącznik nr 5 do SWZ- Projekt stałej organizacji ruchu;
6) Załącznik nr 6 do SWZ- Starosta Żniński;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d) wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów;
e) wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenia i stosowania go przy realizacji zadania.
2.Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Szczegółowy opis zawarty jest w Rozdziale 24 SWZ.
3. Poleganie na zasobach innych podmiotów zawarte jest w Rozdziale 22 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495320,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841918,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495320,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Spz.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621816108
7.3.3) Ulica: Bożejewice 3
7.3.4) Miejscowość: Bożejewice 3
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495320,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.