eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynBudowa kanalizacji sanitarnej w m. Rozalin, obejmująca ulicę Kawalerską, Daniewice



Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136062 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Rozalin, obejmująca ulicę Kawalerską, Daniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Rozalin, obejmująca ulicę Kawalerską, Daniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926a5ac4-cd0b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082359/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w m. Rozalin, obejmująca ulicę Kawalerską, Daniewice, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, o której mowa w ust. 4, obejmującą swoim zakresem:

- budowę:

Lp. Kolektor Długość (m) Średnica/Materiał
1. K 4 (odcinek R218-R176) 1679,00 DN 200 PVC lub PP
2. K 4 (odcinek P3 – R176) 191,00 DN 200 PVC lub PP
Razem 1870,00

- w razie konieczności przebudowę istniejącego uzbrojenia w zakresie kolidującym z trasą projektowanych kanałów sanitarnych,
- inne roboty towarzyszące wykonaniu powyższego zakresu.

3. Zakres robót budowlanych i zamówienia obejmuje:
1) budowę kanałów sanitarnych grawitacyjnych i ciśnieniowych wraz ze studniami zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do SWZ; Rury i kształtki powinny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1852-1 bez dodatku substancji wypełniających. Producent powinien przedstawić badania potwierdzające wykonane przez akredytowaną instytucję, że rury PVC lub PP
i kształtki PVC lub PP spełniają normę PN-EN 1852-1. Zastosowano rury i kształtki litego polipropylenu (materiał jednorodny) o sztywności obwodowej SN 8 i 10 kN/m2. Producent powinien przedstawić badania wykonane przez akredytowany instytut, że rury i kształtki mają sztywność obwodową SN 8 i 10 kN/m2. Rury i kształtki muszą być ze sobą kompatybilne (tworzyć System).
Rury PVC lub PP są rurami jednowarstwowymi i gładkościennymi zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz. Rury powinny posiadać sygnowany na wewnętrznej ścianie opis pozwalający określić producenta i podstawowe parametry techniczne metodą inspekcji telewizyjnej.
Rury PVC lub PP powinny posiadać udowodnioną szczelności do min. 2,5 bar zgodnie z PN-EN 1277. Rury PVC lub PP posiadają szczelność na infiltrację wody gruntowej do 8 m słupa wody potwierdzoną przez akredytowany instytut badawczy;
2) budowę odgałęzień (części przyłączy) kanalizacji sanitarnej w liniach rozgraniczających dróg
(do nieruchomości odbiorców oraz do dróg wewnętrznych);
3) wszelkie roboty przygotowawcze i towarzyszące, w tym także koszty utylizacji odpadów jeśli takie powstaną;
4) rozbiórkę i odbudowę nawierzchni jezdni, chodników i poboczy. Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń nawierzchni spowodowanych robotami i pracą sprzętu budowlanego Wykonawcy;
5) częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania z uporządkowaniem terenu;
6) wykonanie przecisków, przewiertów zgodnie z dokumentacją. Poza odcinkami przewidzianymi w dokumentacji do wykonania w technologii bezwykopowej (przeciski z zastosowaniem rur ochronnych) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie technologii bezwykopowej również na innych odcinkach i budowę kanałów metodą przewiertu sterowanego przy zastosowaniu rur PE SDR 11 (lub niższe) z co najmniej jedną – zewnętrzną powłoką ochronną (określanych przez producentów rur symbolami np.: RC, TS). Rury te muszą posiadać udokumentowaną przez producenta akceptację do stosowania do budowy w technologii przewiertu sterowanego. Należy zastosować rury z wbudowaną taśmą metalową lub wykonać zastępcze do taśmy sygnalizacyjnej oznakowanie rurociągu tłocznego.
Przewidziane do zastosowania rury wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Powyższe zapisy nie dotyczą rurociągów, których wykonanie już w projekcie przewidziane jest w technologii bezwykopowej. Odcinki te należy wykonać zgodnie z dokumentacją. Zastosowana technologia nie może powodować uszkodzeń budowli i urządzeń znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych prac. Wymagane jest stałe utrzymanie założonych spadków kanałów grawitacyjnych potwierdzone pomiarem geodezyjnym oraz inspekcją telewizyjną;
7) odwodnienie wykopów, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody. Nie dopuszcza się zrzutu wód z odwodnienia wykopów do kanalizacji sanitarnej;
8) W razie konieczności usunięcie wszelkich kolizji z siecią wodociągową, gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci.
W przypadku zbliżenia nowo wybudowanych podziemnych urządzeń energetycznych i wodociągowych do projektowanej trasy kanalizacji sanitarnej Wykonawca musi przewidzieć wykonanie z uwzględnieniem zachowania szczególnej ostrożności, bez użycia sprzętu ciężkiego, ewentualnie metodą bezwykopową;
9) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych;
10) kompleksową obsługę geodezyjną, w tym: wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie uprawnioną obsługę geodezyjną do wytyczeń, odtworzeń punktów stałych, osnowy itp., pomiarów, wykonania szkiców po wytyczeniu
i inwentaryzacyjnych, do wykonania map inwentaryzacyjnych, bieżących rozwiązań w zakresie obsługi geodezyjnej w wypadku wystąpienia kolizji oraz niezgodności w terenie, współpracy z Powiatowym Oddziałem Geodezji oraz innych prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych przedmiotowego zakresu. Koszt takiej obsługi całkowicie obciąża Wykonawcę;
11) wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na czas robót wg wymagań zarządzającego w drogach publicznych, w których zlokalizowana jest kanalizacja oraz wykonanie tymczasowego oznakowania dróg i ulic na czas robót zgodnie z projektami organizacji ruchu;
12) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych gminnych jak i powiatowych na czas prowadzenia robót. Opłata za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych:
- gminnych zgodnie z uchwałą Rady Gminy Nadarzyn Nr XXVI/571/2004 z dnia 21 lipca 2004 r.,
- powiatowych zgodnie z uchwałą Nr XV/142/2012 Rady Powiatu Pruszkowskiego z dnia 27 marca 2012 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg zarządzanych przez Zarząd Powiatu Pruszkowskiego.

Odtworzenie nawierzchni zgodnie z decyzjami drogowymi:

Ulica Kawalerska, Daniewice bitumiczna L gminna KR2-b wg warunków technicznych dla dróg

Drogi tłuczniowe:
- warstwa górna - tłuczeń kamienny 4-31,5 mm gr. 7cm,
- warstwa dolna - gr.15 cm, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5-63 mm;

13) zapewnienie wymaganych nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD i ST;
14) zapewnienie badań zagęszczenia gruntu w obecności Inspektora Nadzoru przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowych i odbioru robót. Wykonawca we własnym zakresie dokona badań zagęszczenia gruntu po zasypkach i w formie pisemnej w co najmniej 2 oryginalnych egzemplarzach przekaże je Zamawiającemu. W wypadku uzyskania złych wyników wskaźników zagęszczenia Wykonawca dokona na własny koszt ponownego odkopania i zasypki z zagęszczeniem aż do uzyskania właściwych parametrów zagęszczenia. Wyniki badań należy przedstawić do wglądu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed odbiorem częściowym, a przedłożyć wraz z dokumentacją powykonawczą. W wypadku zastosowania technologii przewiertu sterowanego należy wykonać co najmniej po 1 badaniu w miejscach wykopów startowych i kontrolnych oraz przy studniach. Wskaźniki zagęszczenia gruntu w pasach drogowych zgodnie z wymogami Zarządców tych dróg, w pozostałym terenie nie mniej niż 1 badanie na 50 mb robót liniowych wykonywanych otwartymi wykopami oraz przy studniach;
15) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi, zagospodarowanie i zasilenie placu budowy i ponoszenie opłat z tym związanych;
16) zapewnienie maksymalnej ochrony istniejącego drzewostanu tzn. w pobliżu drzew oraz pod drzewami roboty wykonać metodami bezwykopowymi, w tym przewiertami sterowanymi. Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z terenem i dokona aktualizacji w zakresie istniejącego zadrzewienia w celu zaplanowania i uwzględnienia w kosztach bezwykopowej technologii wykonania robót;
17) ponoszenie kosztów zużycia wszelkich mediów niezbędnych do wykonania robót, wykonania sprawdzeń oraz prób;
18) ubezpieczenie terenu robót i placu budowy;
19) wykonanie inspekcji telewizyjnej wykonanych kanałów grawitacyjnych. Zastosowany model kamery winien mieć obrotową głowicę. Nagranie monitoringu powinno być zarejestrowane i przekazane Zamawiającemu na płycie CD lub DVD w formacie avi, mpeg. Płyta winna być opisana – nazwa ulicy i numery studni ograniczających odcinek, dla których wykonano monitoring. Wykonany monitoring musi posiadać również opis, statystykę oraz grafikę spadku. Pozytywny wynik monitoringu będzie warunkiem odbioru robót i płatności;
20) wykonanie w 3 egz. dokumentacji powykonawczej (wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. przekazać Zamawiającemu;
21) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie, złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie.

4. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, uzgodnień, zawartych w opisie przedmiotu zamówienia załącznikach do SWZ.

5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1585156,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1585156,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Dymowski IBF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371330390

7.3.3) Ulica: ul. Duchnicka 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty związane z odtworzeniem nawierzchni


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1585156,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.