eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceTermomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40



Ogłoszenie z dnia 2025-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322385530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57c3b686-960f-4a30-802f-09bb7b2f7cee

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c3b686-960f-4a30-802f-09bb7b2f7cee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024813/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku przy ul. T. Kościuszki 40

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1123446,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.:
"Termomodernizacja budynku przy ul. T. Kościuszki 40", w ramach którego przewiduje się:
1) wykonanie robót budowlanych, a w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
b) wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej oraz termicznej do poziomu ław fundamentowych wraz z częściową iniekcją ścian piwnicznych,
c) przebudowa schodów zewnętrznych,
d) wymiana pokrycia dachowego tarasu zewnętrznego wraz z odnowieniem konstrukcji wsporczej dachu,
e) docieplenie stropu poddasza oraz ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) wymiana pieca gazowego wraz z wymianą kilku grzejników,
h) przebudowa kanalizacji zewnętrznej: deszczowej i drenażowej wraz z montażem zbiornika podziemnego na deszczówkę,
i) wykonanie podłączenia toalety oraz prysznica w pomieszczeniu piwnicy do instalacji kanalizacji sanitarnej,
j) wykonanie instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku,
k) wykonanie naprawy tynków wewnętrznych wraz z osuszeniem, w pomieszczeniu technicznym pod schodami z tyłu budynku,
l) prace naprawcze, odtworzeniowe i wykończeniowe, wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych we wzorze umowy,
2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót budowlanych/budowy do organu architektoniczno – budowlanego (o ile będzie konieczne),
3) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) dokumentacji projektowej składającej się z wielobranżowego projektu budowlanego, wydanej na jego podstawie decyzji 1652/2020 z dnia 30.12.2020r. o pozwoleniu na budowę pn. „przebudowa i remont budynku
niepublicznego Przedszkola „Koszałek” wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej, budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem izolacji ścian fundamentowych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 40 w Gliwicach” – inwestycja na działce nr 418 (obręb Stare Miasto)” oraz wielobranżowego projektu wykonawczego, wielobranżowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentów formalnych stanowiących załącznik nr 15
do specyfikacji warunków zamówienia.
b) wzorze umowy i Specyfikacji Warunków Zamówienia;
Uwaga:
1. Zamawiający informuje, że w dniu:
- 17.10.2023r. zgłosił zamiar rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Gliwice;
- 19.10.2023r. rozpoczęto roboty budowlane związane z wymianą drzwi zewnętrznych do pomieszczenia kotłowni - oznaczone w dokumentacji projektowej symbolem DZ1,
- 04.12.2024r. zakończono prace montażowe związane z wymianą drzwi zewnętrznych do pomieszczenia kotłowni - oznaczone w dokumentacji projektowej symbolem DZ1.
2. Na rysunku nr 13 "Zestawienie stolarki - kondygnacja 0" - Suplement nr 1 z lutego 2021 r. stanowiącym załącznik w katalogu Dokumentów formalno-prawnych dokumentacji projektowej wskazano zakres wykonanych do obecnej chwili robót budowlanych w ramach decyzji Prezydenta Miasta Gliwic nr 1652/2020 z dnia 30.12.2020 r. o pozwoleniu na budowę. W związku z powyższym przedmiotowy zakres (drzwi DZ1) nie stanowi przedmiotu zamówienia dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Jednocześnie Wykonawca robót winien uwzględnić/wycenić w swojej ofercie zabezpieczenie drzwi oraz odpowiednią i prawidłową obróbkę termoizolacji. Zamawiający informuje, ze na wykonany zakres robót posiada gwarancje Wykonawcy obowiązującą do dnia 19.12.2026 r.
3. Zamawiający informuje, ze Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest na własny koszt i w terminie określonym w umowie do:
- realizacji zaleceń wskazanych w Protokole kontroli obiektu z dnia 20.05.2024r. (tzw. opinii ornitologicznej);
- wykonania przed przystąpieniem do nakładania wyprawy tynkarskiej na elewacji budynku próbek tynku oraz uzgodnienia ich kolorystyki z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz Użytkownikiem;
- wykonania częściowej iniekcji ścian piwnicznych w pomieszczeniach: magazyn żywności, pomieszczenie z licznikiem gazu oraz w toalecie w piwnicy;
- zabudowy i podłączenia do rur spustowych RS6 i RS7 podziemnego zbiornika na deszczówkę o pojemności całkowitej 5000l w miejscu obecnie znajdujących się 4 zbiorników naziemnych, zbiornik należy wyposażyć w pompę elektryczną do podlewania;
- naprawy tynków wewnętrznych wraz z osuszeniem pomieszczenia technicznego, znajdującego się pod schodami zewnętrznymi przy tarasie, należy zastosować tynki renowacyjne oraz farby o podwyższonej odporności na działanie wilgoci;
- wymiany pokrycia dachowego tylnego tarasu zewnętrznego wraz z oczyszczeniem i wymalowaniem konstrukcji wsporczej, należy zachować obecną przezierność światła, materiały do zabudowy pokrycia uzgodnić z Użytkownikiem obiektu;
- prawidłowego podłączenia toalety oraz prysznica, znajdujących się w pomieszczeniu piwniczym do instalacji kanalizacji sanitarnej.
4. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych
i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego.
6. Warunki równoważności zostały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
7. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz warunków realizacji przedmiotu zamówienia.

II. Inne wymagania Zamawiającego:
2.1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych.
2.2. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób, by umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych
robót budowlanych.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Inżynierem Kontraktu i wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego.
2.4. Wykonawca będzie utrzymywał możliwość przejazdu oraz zapewnieni dojazd dla Straży Pożarnej oraz innych służb ratowniczych do budynku szkoły celem umożliwienia przeprowadzenia ewentualnej akcji ratowniczo-gaśniczej.

III. Kwota, która Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizacje zamówienia pn.: "Termomodernizacja budynku przy ul. T. Kościuszki 40" wynosi 1.174.563,57 zł brutto. Zamawiający informuje, ze kwota jw. nie jest tożsama z szacunkowa wartością zamówienia.

Wymagany termin gwarancji: zgodnie z §8 wzoru umowy,
Wymagany termin rękojmi: zgodnie z §8 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1063500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2373634,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1063500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED INVESTMENT GROPU SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452537836

7.3.3) Ulica: Legionów 3

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1063500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.