Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00068560/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa monitoringu wizyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56ea2b4e-5f84-44e8-8ea5-d64be32126bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa monitoringu wizyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56ea2b4e-5f84-44e8-8ea5-d64be32126bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037844/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa monitoringu wizyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 580425,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o 6 punktów kamerowych w technologii IP (CCTV) i w formule ,,Zaprojektuj i Wybuduj”. Wykonawca, w imieniu Zamawiającego, wybuduje i odda do użytkowania przedmiot zamówienia w stanie wolnym od wad i usterek. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), zweryfikowanej
i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
2. Punkty kamerowe rozmieszczone będą w następujących lokalizacjach na terenie miasta Pisz:
- ul. Gustawa Gizewiusza 9,
- ul. Lipowa 15,
- ul. Michała Wołodyjowskiego 2A,
- ul. Wąglicka 1,
- ul. Trzcinowa dz. geod. Nr 319/2,
- ul. Stefana Batorego dz. geod. nr 1678/2 i nr 1440.
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) część I Dokumentacji projektowej - wariantowe koncepcje proponowanych rozwiązań dla inwestycji zgodnie z przepisami prawa, z aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego opracowanej koncepcji;
b) część II Dokumentacji projektowej:
- wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi
i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,
- uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, w tym: wszystkich innych uzgodnień i opinii oraz decyzji niezbędnych do wykonania robót budowlanych (Wykonawca zostanie upoważniony do występowania
w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji).
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) wykonanie robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy,
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.
4. Na etapie projektowania Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę rozwiązań projektowych sieci monitoringu wizyjnego do ich oceny i akceptacji przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy oraz w PFU, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32231000-1 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
48821000-9 - Serwery sieciowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502491,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502491,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502491,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMTECH Adam Matysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422529116
7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 26c,
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Korycka, Turośń Kościelna
7.3.5) Kod pocztowy: 18-106
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502491,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Obrowo
- Wykonanie centralnej instalacji klimatyzacji w Uniwersyteckim Centrum Stomatologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.