Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097574/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ignatianum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1450d3-c6bc-4274-9111-5b31c17a70ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2025/107
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559376,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie, obejmującej następujące posterunki:
a. ul. Kopernika 26:
• Budynek Główny - portiernia 20:00-6:00 (10h) od Pon.-Niedz. wszystkie dni miesiąca,
• Budynek Główny - portiernia 6:00-20:00 (14h) wszystkie Niedziele i Święta
• Szlaban (parking) 7:00-17:00 (10h) od Pon.-Sob. (Lipiec i Sierpień stanowisko nieczynne)
• Zofijówka portiernia 7:00-16:00 (9h) od Pon.-Sob. (stanowisko Lipiec i Sierpień)
• Biblioteka: 8:45-19:15 (10,5h) 6 dni tygodniowo
b. ul. Kopernika 15C
• Portiernia cało dobowo 24h od Pon.-Niedz. wszystkie dni miesiąca,
Zamówienie dotyczy usług ochroniarskich polegających na zabezpieczaniu znajdującego się pod adresem ul. Kopernika 26 oraz ul. Kopernika 15c w Krakowie, powierzonego Wykonawcy do ochrony obiektów Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie wraz z mieniem ruchomym. Ochrona ma być realizowana przez pracowników ochrony bez broni palnej z możliwością bezpośredniego komunikowania się z własną grupą interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego, policją, bezpośrednim przełożonym oraz Kierownikiem Inwentaryzacji i Ochrony Mienia Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie lub inną osobą wskazaną w umowie. Wykonawca na czas realizacji usługi zapewni pracownikom chroniącym obiekty objęty niniejszym postępowaniem, system sygnalizacji napadu wraz z reakcją uzbrojonego patrolu interwencyjnego (grupa interwencyjna).
Zamówienie dotyczy usług ochroniarskich polegających na obecności pracowników ochrony w obiektach objętych ochroną i ich monitoring, działania patrolowe, zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu na terenie chronionych obiektów, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń, szkód z powodu awarii, pożarów itp. oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, w oparciu o przepisy ustawy o ochronie osób i mienia oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze i postanowienia niniejszej SWZ i umowy (PPU).
Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667455,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930035,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667455,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nawigator Security Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6372216509
7.3.3) Ulica: ul. Legionów Polskich 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ochrona Mienia Kraków Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością KRS 0000731065, NIP 6793170609 z Siedzibą: 30-819 Kraków, ul. Górników 13
Zakres zamówienia: Grupa Interwencyjna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667455,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA"
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.